تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803032010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا کشتی‌گیر چوپان محروم شد؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چرا کشتی‌گیر "چوپان" محروم شد؟
کد خبر: ۴۶۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 30 December 2014


محرومیت دو ساله «حمیدرضا بختیاری»، کشتی‌گیر با استعداد ملایری و پیگیری آن از سوی ایسنا در حالی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده که این ماجرا ابعاد تازه تری به خود گرفته است.


به گزارش خبرنگار ایسنا، سعید گودرزی سرمربی سابق تیم ملی جوانان از محرومیت کشتی گیری خبر داده بود که بخاطر بی پولی ورزش را کنار گذاشته و به چوپانی در یکی از روستاهای ملایر روی آورده است.


او با اشاره به اینکه بختیاری یکی از بهترین شاگردان من بوده است و تنها به علت فقر و تنگدستی دو سال از کشتی محروم شده و آن‌ را برای همیشه کنار گذاشته است، گفت: این کشتی‌گیر آزادکار از ملایر که تنها 15 سال سن داشت و توانسته بود در مسابقات استانی تمامی کشتی ‌گیران را با اقتدار و اختلاف زیاد شکست دهد، قرار شد به مسابقات نوجوانان قهرمانی کشوری که سال گذشته برگزار شد برود اما مسئولان هیات کشتی استان گفتند باید پاسپورت خود را تحویل بدهی تا بتوانی در این رقابت ‌ها شرکت کنی اما او از آنجا که خانواده‌ اش در روستاهای دور افتاده و بسیار محروم ملایر زندگی می ‌کردند و وضع مالی بسیار بدی داشتند، نتوانست مقدار اندکی پول برای گرفتن پاسپورت فراهم کند و به همین سبب از حضور در مسابقات قهرمانی کشور بازماند.


حال این ماجرا ابعاد تازه تری به خود گرفته و مسوولین هیات کشتی همدان مدعی شدند که محرومیت بختیاری به سبب عدم حضور او در دو رویداد ورزشی یعنی جام جهانی کودک و انتخابی تیم ملی نوجوانان در سال 92 بوده است.


داریوش صفاری رئیس هیات کشتی ملایر می گوید سال گذشته و در آبان ماه هیات کشتی همدان نامه ای برای ما ارسال کرد و در آن نامه با اشاره به غیبت این کشتی گیر در این دو رویداد ذکر شده بود که بختیاری دو سال از حضور در میادین کشتی محروم شده است.


اما سعید گودرزی مربی بختیاری و خانواده این کشتی گیر مستعد بر این عقیده اند که نداشتن پاسپورت علت اصلی محرومیت این کشتی گیر بوده است.


مادر حمیدرضا بختیاری به خبرنگار ایسنا می گوید: حمیدرضا سال گذشته نتوانست پاسپورت بگیرد و او را محروم کردند. گودرزی مربی او زحمات زیادی برای او کشیده و حتی در مواقعی از جیب خود برای موفقیت حمیدرضا هزینه کرده است اما این اتفاق او را دلسرد کرده و دیگر میلی برای بازگشت به کشتی ندارد.


او ادامه می دهد: حمیدرضا پنج سال است که کشتی می گیرد و همه می گویند استعدادهای فراوانی دارد. برخی شب ها گودرزی به سراغش می آید و او را همراه با خود به تمرین می برد اما هزینه ها زیاد است و رفت و آمد از روستای ما به ملایر دشوار است.


در صورتی گودرزی و خانواده بختیاری پاسپورت را علت اصلی محرومیت او می دانند که صفاری رئیس هیات کشتی ملایر به موضوع دیگری اشاره می‌کند.


او می گوید: قانون همراه داشتن پاسپورت در مسابقات انتخابی تیم ملی و کشوری از ابتدای سال 93 اجرایی شده در صورتی که بختیاری پارسال محروم شد و علت این محرومیت هم عدم شرکت در دو رویداد ذکر شده بوده است.


"قاسم ربیعیان" دبیر هیات کشتی همدان هم دراین خصوص به ایسنا می گوید: به هیچ وجه مشکل پاسپورت وجود نداشت. ما همان زمان با رایزنی با مسئولان فدراسیون این مشکل را برای همه حل کردیم، آن ها که توانایی داشتند پاسپورت گرفتند اما آن ها که پاسپورت نداشتند با شناسنامه در مسابقات حاضر شدند.


وی تصریح کرد: بختیاری در دو رویداد شرکت نکرد و علت محرومیت او قطع به یقین همین مساله است. حتی به ما این موضوع را اعلام نکردند تا بتوانیم فردی را جایگزین او کنیم.


به گزارش ایسنا؛ صحبت های متناقض دو طرف در حالی مطرح می شود که طبق گفته مادر حمیدرضا بختیاری، خود او نیز نداشتن پاسپورت را علت محرومیتش می‌داند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن