تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819211979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با استقبال بی‌نظیر مردم همدان نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با استقبال بی‌نظیر مردم همدان
نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان به کار خود پایان داد
نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در همدان به کار خود پایان داد



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر با استقبال بی‌نظیر مردم همدان به کار خود پایان داد.
حضور شرکت‌های معتبر این عرصه و ارائه جدیدترین طرح‌های سنتی و کلاسیک از نکات برجسته این نمایشگاه محسوب شده و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، این استقبال از طرف مردم نشان از پتانسیل بالا در برگزاری این نمایشگاه داشت.
حضور بیش از 70 غرفه از استان‌های همدان، اصفهان، تهران، شیراز، خراسان رضوی، البرز، مرکزی و خوزستان از دیگر نکات حائز اهمیت این نمایشگاه بوده که موجب ارائه محصولات متنوع شد.
مدیریت اجرایی نمایشگاه با پرداختن به ظرفیت بالای صنعت مبلمان داخلی آن را به عنوان نقطه‌ای مثبت و رویدادی صنعتی در بحث شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر توسعه اقتصادی استان مطرح کرده که این نکته حائز اهمیت است.
در این نمایشگاه انواع مبلمان استیل، راحتی، کلاسیک، سرویس خواب، بوفه و میز ناهارخوری و انواع آینه و شمعدان، کنسول، لوستر، آباژور و ویترین ضمن بالا بردن قدرت انتخاب خریداران توانسته شرایطی را برای انجام داد و ستد مهیا کرده و هزینه جستجو را برای یافتن کالاهای مورد نظر کاهش دهد.
همچنین با ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و شرکت‌کنندگان آنها را به سمت و سوی ارائه بهتر و مطلوب‌تر کالاها و خدمت سوق داده است.
ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به صورت مستقیم، کاهش قیمت‌ها، بهینه‌سازی، انتقال تجارب، افزایش خلاقیت و ایجاد بازار رقابتی سالم از اهداف برگزاری نمایشگاه بوده است.
نمایشگاه بین‌المللی استان همدان در گام بعدی خود برگزاری نخستین نمایشگاه ملزومـات جهیـزیه زوج‌های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مواد بهداشتی، شوینده، آرایشی و پاک‌کننده‌ها، سلامت و زیبایی را از تاریخ یکم تا ششم بهمن ماه در برنامه آتی خود دارد.   انتهای پیام/3140/ب20

93/10/09 - 09:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن