تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803745664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین پرسپولیسي هم از تیم ملی رفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آخرین پرسپولیسي هم از تیم ملی رفت




علی کریمی قهر کرد، این خبری بود که مثل توپ ترکید...





خبر ورزشی: علی کریمی قهر کرد، این خبری بود که مثل توپ ترکید... تازه لبخند رضایت بابت صدور مجوز مهرداد پولادی و سروش رفیعی روی لب‌های کروش نشسته بود که قهر علی کریمی اوضاع تیم ملی را به هم ریخت.

حوالی بعداز ظهر دیروز، علی کریمی ناگهان اردوی تیم ملی را ترک کرد و رفت. ساعاتی بعد شایعه قهر جادوگر پخش شد و در نهایت علی کریمی ساعت 19 روی اینستاگرام خود یک یادداشت کوتاه گذاشت و این موضوع را تأیید کرد. کریمی روی صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «اگر نمی‌توانی خدمت کنی، برو تا خیانت نکنی!» با این حساب، علی کریمی خودش را از لیست تیم ملی خط زد... او آخرین پرسپولیسی تیم ملی بود که مثل ملی‌پوشان پرسپولیس شانس حضور در جام‌ملت‌ها را از دست داد، با این تفاوت که خانزاده و نوری را کروش خط زد و جادگر را خودش!

منصوریان واسطه شد چمدان کریمی به استرالیا رفت

صبح دیروز بود که علی کریمی تصمیم به ترک تیم ملی گرفت. علیرضا منصوریان برای دیدن کارلوس کروش و اعضای تیم ملی به اردو رفته بود که شنید علی کریمی این محل را ترک کرده است. منصوریان با کریمی تماس گرفت و حرف‌هایش را شنید و به او گفت حق با توست اما شب تیم ملی عازم استرالیاست و در این مقطع صبوری کن، تا چشم برهم بزنی جام ‌ملت‌ها تمام می‌شود. کریمی نیز پاسخ داد: علی‌آقا شما اصول مرا می‌دانی، من حاضر نیستم تحت هر شرایطی کار کنم و جایی ماندگار شوم! منصوریان نیز گفت: به خاطر من این یک دفعه بزرگی کن و همراه تیم ملی باش. به خاطر من! جواب آخر علی کریمی: اجازه بدهید فکر کنم اگر توانستم حتماً! خاطر شما عزیز است. منصوریان نیز در غیاب کریمی و در اردوی تیم ملی گفت شاید علی شب بیاید فرودگاه. تدارکات تیم ملی نیز چمدان مخصوص کریمی (شامل پوشاک) را به فرودگاه امام (ره) بردند و ساعت 20 تحویل بخش بار دادند. منصوریان واسطه شد تا کریمی به استرالیا برود ولی دیشب چمدان کریمی به استرالیا ارسال شد.

دلخوري كروش از جادوگر

علي كريمي بدون اينكه با كارلوس كروش مشكلاتش را در ميان بگذارد، اردوي تيم‌ملي را ترك كرد. او پيش از شروع تمرين ديروز، بي‌سر و صدا، ساكش را جمع كرد و بدون اطلاع به كادرفني و كروش، هتل آزادي را ترك كرد تا از تيم‌ملي جدا شود. جالب اينجاست كه به محض خروج او از هتل، كروش سريعاً مطلع شد كه كريمي رفته است و همان جا از جدايي او مطمئن شد. كروش در تمرين عصر ديروز تيم‌ملي كمي عصبي بود و بعد از تمرين هم وقتي از او پرسيدند كريمي چه خواهد شد، تنها گفت: «من به او احترام زيادي گذاشتم ولي كريمي بي‌احترامي كرد و رفت. او حتي به من نگفت مي‌خواهد برود.» كروش معتقد است كريمي مي‌توانست با او مشكلاتش را در ميان بگذارد و پس از مشورت گرفتن از او برود اما كريمي ترجيح داد مثل اميد نمازي رفتار و بي‌آنكه كه كروش و مسئولان را در جريان بگذارد، اردو را ترك كند. كريمي بيشتر به دليل مشكلاتي كه در قراردادش بود، تيم‌ملي را ترك كرد. جالب اينجاست كه ديگر اعضاي تيم‌ملي هم مثل او پولي در اين مدت دريافت نكرده‌اند و اغلب‌شان هم قرارداد ندارند. كروش از رفتار كريمي ديروز شوكه شده بود و گفت هرگز تصور نمي‌كرد چنين رفتاري انجام دهد.

8 دليل قهر جادوگر شماره 8

خروج ناگهاني علي كريمي از اردوي تيم ملي به كروش، ملي‌پوشان و فوتبال‌دوستان شوك وارد كرد... اما اين قهر جادوگر به اندازه شماره پيراهن او در زمان بازيگري‌اش دليل دارد. ديروز از منابع مختلف دلايل قهر كريمي را شنيديم و بد نيست شما هم اين ماجرا را بخوانيد... اين شما و اين هم تمام دلايل قهر كريمي.

اول- اعتراض به نداشتن قرارداد؛ مي‌گويند علي كريمي از اين كه هنوز با تيم ملي قرارداد ندارد، شاكي است. او از فدراسيون توقع داشت زودتر از اينها با او قرارداد ببندند.

دوم- دلخوري از كروش؛ گويا كريمي از سرمربي تيم ملي هم دلخور است. مي‌گويند او به يكي از نزديكان خود گفته كروش براي گرفتن مجوز پولادي حتي با نظام وظيفه هم طرف شد اما براي عقد قرارداد من با فدراسيون هيچ قدمي برنداشت.

سوم- اعتراض به غيبت پرسپوليسي‌ها؛ اين هم روايت پرسپوليسي‌هاست كه مي‌گويند وقتي جادوگر فهميد پولادي و سروش نفرات بيست‌ودوم و بيست‌وسوم تيم ملي هستند و ديگر پرسپوليسي‌ها هيچ شانسي براي حضور در جام ملت‌ها ندارند، در اعتراض به غيبت پرسپوليسي‌ها كنار كشيد.

چهارم- بي‌اعتنايي كروش؛ اين هم براي خودش دليلي است... كريمي مي‌گويد كروش در هيچ زمينه‌اي نظر من را نمي‌پرسد و فقط كار خودش را مي‌كند!

پنجم- اختلاف با دستيار كروش؛ شايعه شده جادوگر با يكي از همكاران كارلوس كروش اختلاف نظر شديدي دارد و چون كروش از آن همكارش حمايت مي‌كند، كريمي ترجيح داد در كادر فني تيم ملي نباشد.

ششم- سرمربيگري پرسپوليس؛ اين را بيشتر بايد شايعه بدانيم تا واقعيت... شايعه شده كريمي در ايران ماند تا وارد كادر فني پرسپوليس شود و در آينده‌اي نزديك، سرمربي پرسپوليس باشد.

هفتم- نشستن روي سكو، به جاي نيمكت؛ مي‌گويند علي كريمي امروز (ديروز) متوجه شد قرار نيست در جام ملت‌ها به عنوان مربي روي نيمكت تيم ملي بنشيند و جايگاه خوبي روي نيمكت تيم ملي ندارد. او بعد از شنيدن اين ماجرا، نداشتن قرارداد و تفاوت بليت هواپيما را بهانه مي‌كند و به حالت قهر از اردو مي‌رود. گويا كروش به كريمي گفته تو آناليزوري و بايد روي سكو بنشيني، كريمي هم قبول نكرده و گفته ترجيح مي‌دهم در ايران بمانم و بازي‌ها را از تلويزيون ببينم.

هشتم- تفاوت بليت هواپيما؛ انگار دليل اصلي قهر جادوگر همين است. گويا براي برخي مربيان و ملي‌پوشان بليت فرست‌كلاس گرفته شده و براي كريمي و برخي بازيكنان بليت معمولي... كريمي كه همين چند شب پيش هدايتي را به اردوي تيم ملي كشاند و از او 250 هزار دلار براي كمك به تيم ملي پول گرفت، وقتي فهميد بليت هواپيما براي تمام ملي‌پوشان يكي نيست، شاكي شد و گفت وقتي احترام من را نگه نمي‌دارند، نمانم بهتر است.

نكونام پادرمياني كرد پرونده بسته شد

قهر علي كريمي آخرين شوك به تيم ملي نبود... شوك آخر را كروش در فرودگاه وارد كرد... وقتي اتوبوس تيم ملي به فرودگاه رسيد، تمام ملي‌پوشان پياده شدند اما كروش و دستيارانش در اتوبوس ماندند. ملي‌پوشان چند دقيقه‌اي منتظر پياده شدن سرمربي بودند و طولاني شدن اين زمان، نجواهايي را به دنبال داشت. شايعه شد كروش مي‌گويد با اين شرايط من همراه تيم ملي نيايم، بهتر است. او و دستيارانش در حال صحبت بودند كه نكونام سوار اتوبوس شد و بعد از چند دقيقه مكالمه، كاپيتان همراه سرمربي تيم ملي از اتوبوس پياده شد. مي‌گويند نكونام كروش را قانع كرده همراه تيم ملي به استراليا برود. كروش در لحظاتي كه مشغول صحبت با نكونام بود، مترجم خود را هم از اتوبوس پياده كرد. ماجرا از اين قرار است كه سرمربي تيم ملي با وجود دلخوري از علي كريمي، مي‌خواست يك رفتار حرفه‌اي را از خود به نمايش بگذارد. كروش مي‌گفت، كريمي عضوي از كادر فني تيم ملي است و من به احترام او بايد صبر كنم تا تكليف روشن شود؛ منتظر مي‌مانم تا يك نفر جواب قطعي به من بدهد كه كريمي در استراليا همراه ما هست يا نه. وقتي به كروش خبر دادند كريمي قطعاً همراه كاروان تيم ملي به استراليا نمي‌رود، او از اتوبوس پياده شد و به ملي‌پوشان پيوست. با وجود اين كه كروش از قهر كريمي دلخور است، عده‌اي در تهران تلاش مي‌كنند جادوگر را راضي كنند با چند روز تأخير به استراليا برود.






تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن