تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820104001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با رفع مصدومیت کاپیتان صبا به جمع شاگردان تارتار بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با رفع مصدومیت
کاپیتان صبا به جمع شاگردان تارتار بازگشت
کاپیتان و هافبک مطرح و بازی‌ساز تیم فوتبال صبای قم با رفع مصدومیت خود به جمع شاگردان مهدی تارتار بازگشت و تمرینات خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: کاپیتان صبا به جمع شاگردان تارتار بازگشت



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این بازیکن ابوالفضل ابراهیمی است که در نیم‌فصل نخست بازی‌های فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور یکی از مهره‌های کلیدی تیم فوتبال صبای قم بود و در پیروزی‌های صبا نقش موثری داشت.
ابراهیمی که سومین فصل حضور متوالی خود در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس را سپری می‌کند اکنون کاپیتان اول تیم صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال نیز محسوب می‌شود.
البته در نیم‌فصل نخست مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسن بیات کاپیتان اول تیم فوتبال صبای قم بود اما بیات در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ چهاردهم از صبا جدا شد و به این ترتیب ابراهیمی در بازی‌های آتی لیگ کاپیتان اول صبا خواهد بود.
ابراهیمی در هفته‌های رو به پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ناحیه ساق پا آسیب دید و به همین دلیل چند بازی صبای قم را از دست داد تا غیبت وی در ترکیب اصلی صبای قم، کادر فنی این تیم را برای انتخاب بازیکن جانشین وی با مشکلات زیادی مواجه کند.
با این حال صبای قم نیم فصل نخست لیگ چهاردهم را با کسب رتبه هفتم به پایان رساند و با تلاش کادر پزشکی تیم صبای قم ابوالفضل ابراهیمی با بهبودی کامل در کنار سایر بازیکنان در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد و اکنون در جمع شاگردان تارتار یکی از مهره‌های آماده به‌شمار می‌رود.
خبر دیگر از وضعیت این‌ روزهای تیم فوتبال صبای قم حکایت از این دارد که روحیه بالا همراه با شادابی و نشاط بالا در بین بازیکنان صبای قم موج می‌زند و آنها با تمام انگیزه و توان خود آماده بازی‌های آتی لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور می‌شوند.
همچنین پیش از شروع تمرین امروز تیم فوتبال صبای قم در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر، توسط مهدی تارتار سرمربی صبای قم و در جمع تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم، حسین اینانلو به عنوان مربی جدید دروازه‌بان‌های صبای قم معرفی شد.
محمد قاسمی دروازه‌بان تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم که در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای این تیم بازی می‌کند، در کنار مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی زیر نظر اینانلو برای نخستین‌بار در تمرینات تیم بزرگسالان صبا حضور پیدا کرد، در حالی که محمدرضا قدرتی‌پور، روزبه چشمی، آرام عباسی، داوود بهادری و امید قربانی به واسط حضور در اردوی تیم ملی امید تا 11 دی در تمرینات حضور ندارند.
انتهای پیام/78002/ک30

93/10/09 - 09:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن