تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802886223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدي: فرهنگ پهلواني بايد در جامعه ورزش نهادينه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ دي ۱۳۹۳ (۱۹:۲۵ب.ظ)
احمدي: فرهنگ پهلواني بايد در جامعه ورزش نهادينه شود معاون فرهنگي آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با تاکيد بر ترويج فرهنگ پهلواني در تمامي شؤون اجرايي و مديريتي ورزش گفت : اين مبحث بايد به طور جدي مورد توجه قراربگيرد و درجامعه ورزش نهادينه شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحميد احمدي درجريان دومين نشست نمايندگان دستگاه هاي عضو ستاد عالي ترويج فرهنگ پهلواني با اشاره به ارتباط نزديک فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي، اظهار داشت : با تشکيل اين ستاد ظرفيت جديدي در کشور براي گسترش فرهنگ پهلواني و توسعه ورزش زورخانه اي ايجاد شده است.
وي ادامه داد : بايد از پتانسيل ها و استعداد هاي بالقوه ورزش زورخانه اي، با توجه به ارزش هاي مستتر در اين ورزش براي موضوع ترويج فرهنگ پهلواني و اخلاق مداري در ورزش کشور به بهترين شکل بهره بگيريم.
معاون وزير ورزش و جوانان با بيان اينکه ستاد توسعه فرهنگ پهلواني، و حوزه ي فرهنگي وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون ورزش زورخانه اي اصلي ترين نقش را در زمينه ترويج اين فرهنگ و توسعه ورزش زورخانه اي برعهده دارند تصريح کرد:تلاش ما بر آن است تا از همکاري و کمک ساير دستگاه ها نيز تا حد امکان در اين خصوص بهره مند شويم.
احمدي با بيان اينکه براي ترويج فرهنگ پهلواني نبايد تنها به تشکيل کارگروه ، جلسه و نشست بسنده کنيم ،اظهار داشت : اين ستاد بايد برنامه هاي ويژه اي در جهت عملي کردن اهداف مورد نظر و نهادينه سازي ورزش پهلواني در تمامي رشته هاي ورزشي با همکاري فدراسيون ها داشته باشد.
وي درادامه به تخصيص بودجه درخصوص برنامه هاي اين ستاد اشاره کرد و افزود : در اين خصوص مکاتباتي از سوي وزارت ورزش و جوانان با معاونت راهبردي رئيس جمهور به منظور تخصيص رديف بودجه خاص به موضوع ترويج فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي انجام شده است که اميدواريم با نظر مثبت نسبت به آن تصميم گيري شود.
به گفته وي وظايف تمامي دستگاههاي عضو ستاد در آيين نامه مشخص است و اميد است آنان نيز دراين ارتباط برنامه ريزي و اهتمام داشته باشند از سوي ديگر دبيرخانه ستاد نيز بايد تعامل و همکاري لازم با دستگاهها و پيگيري مصوبات اهتمام داشته باشد.
دراين نشست نمايندگان وزارت کشور ، وزرات آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، وزارت نفت، وزارت دادگستري، وزارت نيرو، معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور، ستاد کل نيروهاي مسلح، دانشگاه آزاد اسلامي، سازمان بسيج ورزشکاران، شبکه سوم سيما، کميته ملي المپيک، کميته ملي پارالمپيک، ستاد عالي کانون هاي مساجد کشور، جهاد دانشگاهي، حوزه هاي عمليه کشور، مجمع جهاني اهل بيت، بنياد شهيد و امور ايثارگران و سازمان تبليغات اسلامي، حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن