تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد خاص از فعاليت‌هاي طولاني خارج از منزل اجتناب ورزند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۳۲ب.ظ)
رئيس مرکز سلامت محيط و کار وزارت بهداشت: افراد خاص از فعاليت‌هاي طولاني خارج از منزل اجتناب ورزند رئيس مرکز سلامت محيط و کار وزارت بهداشت از تشکيل جلسه کميته اضطرار آلودگي هواي استان تهران با حضور اعضاي اين کميته در محل استانداري تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر خسرو صادق نيت ضمن اعلام اين خبر گفت: براساس بحث و بررسي انجام شده در جلسه امروز كميته مواقع اضطرار آلودگي هواي استان تهران و نظر به نتايج بررسي ميزان آلودگي هواي تهران طي روزهاي اخير و پيشنهادهاي صورت گرفته براي روزهاي آينده، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي، كليه مصوبات اين كميته را مورد تأييد قرار مي دهد.
وي يادآور شد: تعطيلي مدارس به عنوان يكي از راهكارهاي لازم در صورت تشديد آلودگي هوا مدنظر قرار خواهد بود.
براساس اين گزارش، همچنين بر اساس اعلام مرکز سلامت محيط و کار وزارت بهداشت بر اساس اطلاعات دريافتي از ايستگاه هاي سنجش آلودگي هوا در شهر تهران كه در ساعت 8 امروز دريافت شده است، شاخص كيفيت هوا 175 و آلاينده اصلي ذرات معلق(PM2.5) مي باشد.
بنابر اعلام اين مرکز در اين شرايط، كيفيت هوا ناسالم مي باشد و افراد مبتلا به بيماري‌هاي قلبي يا ريوي، کودکان و سالمندان بايد از فعاليت‌هاي طولاني يا سنگين خارج از منزل اجتناب ورزند و همچنين افراد ديگر نيز بايد فعاليت‌هاي طولاني يا سنگين خارج از منزل را کاهش دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن