تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس و شگفت‌زده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مجمع خیرین سلامت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد
حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس و شگفت‌زده کرد
در آستانه یوم‌الله 9 دی مجمع خیرین سلامت اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن این روز را مایه یأس دشمن دانست.


به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛ در این اطلاعیه با بزرگداشت این روز آمده است: حماسه 9 دی و حضور پرشکوه و با بصیرت مردم در صحنه ثابت کرد ملت ایران با تکیه بر ایمان و تبعیت از رهبری شکست‌ناپذیر و بزرگداشت این روز تاریخی دشمنان را مأیوس و شگفت‌زده کرد.


در قسمت دیگری از این اطلاعیه آمده است: در یوم‌الله 9 دی مردم فهیم با خلق صحنه حضور، اقتدار، آگاهی، بصیرت و ولایت‌مداری را در حساس‌ترین مقطع در معرض دید جهانیان گذاشتند.


ظهور و بروز مردمی و خودجوش این روز تاریخی تمام محاسبات دشمن را بر هم و نقشه‌های شوم و پلید این فتنه توسط استکبار صهیونیستی و هم پیمانانش را نقش بر آب کرد.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: یوم‌الله 9 دی مطلع بیداری، بصیرت و همبستگی ملت ایران و بیعت مجدد با رهبر عزیزمان بود و چهره واقعی فتنه‌گران را برملا و رسوایی سران داخلی و خارجی فتنه را به دنبال داشت.


دشمنان غافلند که اینجا ایران و مهد آزادی است و مردم شجاع غیور و ولایتمدار حماسه‌های ماندگار و جاویدان چون 8 سال دفاع مقدس آفریدند.


در پایان این اطلاعیه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان عزیز و حماسه‌آفرینان روز بصیرت و میثاق با رهبری و روز تاریخی 9 دی آمده است: حضور هوشمندانه مردم در نهم دی برگ زرینی بود در تاریخ ایران اسلامی و مردم می‌خواهند که مسئولین در جریان مقابله با جنگ نرم و فتنه دشمنان هیچگونه مسامحه نکنند.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن