تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803041462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک ویترین مدال و جام در انتظار معروف |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یک ویترین مدال و جام در انتظار معروف
کد خبر: ۴۶۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ - 29 December 2014


تیم والیبال زنیت کازان از همان ابتدای تشکیل به عنوان یکی از قدرت‌های نوظهور والیبال روسیه خود را مطرح کرد.


به گزارش تسنیم، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران طی روزهای آینده به تیم جدید خود خود، زنیت کازان روسیه ملحق می‌شود تا برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه بازی کند. این ابرقدرت روسی، سال آینده، پانزدهمین سال تأسیس خود را جشن می‌گیرد. تاریخچه تشکیل این تیم نیز در نوع خود جالب است:


در سیزدهم ماه می سال 2000، وزارت کشور روسیه با تشکیل یک تیم والیبال از منطقه تاتارستان و شهر کازان موافقت کرد. برای نامگذاری این تیم، بحث چندانی بین مدیران سیاسی و ورزشی کازان صورت نگرفت و آنها از بین 2 گزینه «دینامو» و «لکوموتیو» نام «دینامو کازان» را برای تیم تازه تأسیس خود انتخاب کردند.


تیم دینامو کازان در فصل 2000 در مسابقات زیرگروه لیگ روسیه شرکت کرد و با 27 پیروزی و یک شکست، جواز حضور در لیگ B را به دست آورد. دینامو در لیگ B با رکورد 32 پیروزی و 8 شکست به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نهایی صعود کرد و میزبان بازی‌های این مرحله شد. دینامو در روز پایانی مسابقات لیگ B با پیروزی 3 بر صفر مقابل لکوموتیو نووسیبریسک به لیگ برتر روسیه راه پیدا کرد. در فصل 2008، ولادیمیر آلکنو، سرمربی وقت تیم ملی روسیه، هدایت این تیم را به عهده گرفت و نام این تیم به «زنیت» تغییر کرد.


زنیت تاکنون 6 بار در سال‌های 2007، 2009، 2010، 2011، 2012 و 2014 به مقام قهرمانی لیگ روسیه رسیده، 2 بار در سال‌های 2008 و 2011 فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده و در سال 2011 به مدال نقره و سال 2013 به عنوان سومی این مسابقات دست پیدا کرده است. زنیت همچنین جام حذفی روسیه را در سال‌های 2004، 2007 و 2009 به خانه برده و در فصل‌های 2010، 2011 و 2012 برنده سوپر جام سرزمین تزارها شده است. شاگردان آلکنو 2 مدال برنز جام باشگاه‌های جهان را در سال‌های 2009 و 2011 را نیز در کارنامه خود دارند.


بازیکنان بزرگ زیادی در طول فعالیت 14 ساله باشگاه، برای زنیت بازی کرده‌اند و به عضویت تالار مشاهیر این باشگاه درآمده‌اند. لوی بال (پاسور آمریکایی با 208 بازی از سال 2006 تا 2011)، روسلان اولیخور (مدافع روسی با 153 بازی از سال 2002 تا 2006)، دیمیتری فومین (قطر پاسور روسی با 85 بازی از سال 2003 تا 2006)، سرگئی تتیوخین (دریافت کننده روسی با 159 بازی از سال 2006 تا 2011) و ایگور شوله‌پوف (دریافت کننده روسی با 108 بازی از سال 2004 تا 2007) از جمله این بازیکنان هستند.


در حال حاضر نیز بازیکنانی مثل نیکولاس آپالیکوف، اوگنی سیووژلز، تئودور ساپاروف، ویلفردو لیون، ویکتور پولتایف، الکسی اسپیردونوف، ولادیسلاو بابیچف و ماکسیم میخایلوف حضور دارند.
سالن اختصاصی تیم زنیت، «والیبال سنتر» نام دارد و در شهر سن‌پترزبورگ در زمینی به وسعت 13 هزار متر مربع واقع شده است. این سالن ظرفیت 5 هزار تماشاگر را دارد و سالن بدنسازی مجهزی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سالن تمرینی زنیت نیز می‌تواند پذیرای 700 تماشاگر باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن