تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820921769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکود کنوني ساخت‌وساز در استان طولاني نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۳۰ب.ظ)
رئيس نظام مهندسي ساختمان قزوين: رکود کنوني ساخت‌وساز در استان طولاني نخواهد بود دانشگاه آزاد اسلامي قزوين از نظر سطح علمي يکي از دانشگاه‌هاي معتبر کشور به خصوص در حوزه‌ مهندسي عمران و ساختمان است.
به گزارش خبرگزاري موج، همايشي با عنوان جايگاه حرفه‌اي و حقوقي گرايش‌هاي مختلف مهندسي مرتبط با صنعت ساختمان با حضور علي فرخ‌زاد، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قزوين، در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين برگزار شد.
فرخ‌زاد با اشاره به گردش مالي قابل توجه در حوزه‌ ساختمان، دانشجويان را نسبت به بازار کار موجود در اين حوزه اميدوار کرد و گفت: با توجه به اين که دانشگاه آزاد اسلامي قزوين از نظر سطح علمي يکي از دانشگاه‌هاي معتبر کشور به خصوص در حوزه‌ مهندسي عمران و ساختمان است، شما مي‌توانيد با تمرکز بر روي دروس خود و استفاده‌ حداکثري از علوم دانشگاهي، وارد بازار کار شويد و درآمد داشته باشيد.
وي ادامه داد: در حوزه‌ نظام مهندسي، هيچ تشکيلات صنفي و سازماني در کشور وجود ندارد که همچون سازمان‌هاي نظام مهندسي ساختمان هم تشکيلات داشته باشد و هم قدرت فني، مالي و اجتماعي پيدا کرده باشد که پشتوانه‌ قانوني هم دارد، اين مساله يک نقطه‌ قوت است، البته مشکلاتي هم به همراه داشته که ما بايد از نقاط قوت آن بهره‌ي کافي را ببريم.
رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قزوين در بخش ديگري از سخنان خود گفت: متاسفانه در کشور ما هرگاه مشکل يا بحراني پيش مي‌آيد، مسوولان و سياست‌گذاران در راستاي رفع آن برمي‌آيند و در سال 69 هم پس از زلزله‌ مرگبار منجيل و رودبار به فکر افتادند که يک نظام مهندسي داشته باشيم و در نهايت در سال 74 لايحه‌ قانون نظام مهندسي ساختمان تصويب شد و از آن زمان نظام مهندسي ساختمان‌ها شکل گرفت.
به گفته اين مسوول سازماني قوانين کنوني ما در اين حوزه نيز مربوط به آن زمان است، به همين دليل برخي از آن‌ها قديمي شده و نياز به بازنگري دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن