تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین «بوش»، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سومین «بوش»، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان
نتیجه نظرسنجی سی‌ان‌ان و وموسسه ORC نشان می‌دهد «جب بوش» از دیگر رقبای خود برای نامزدی نهایی حزب جمهوری‌خواه از شانس بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶ - 28 December 2014




نتیجه نظرسنجی سی‌ان‌ان و وموسسه ORC نشان می‌دهد «جب بوش» از دیگر رقبای خود برای نامزدی نهایی حزب جمهوری‌خواه از شانس بیشتری برخوردار است.

به گزارش فارس، بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها «جب بوش» با 23 درصد آرا بیشترین شانس را در میان نامزدهای محتمل جمهوری‌خواه به عنوان نامزد نهایی این جزب در انتخابات ریاست جمهوری 2016 کسب کرده و پس از وی «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی 13 درصد را از آن خود کرده است.

نتیجه نظرسنجی سی‌ان‌ان و وموسسه ORC که مربوط به ۱۸ تا ۲۱ دسامبر است، همچنین نشان می‌دهد «بن کارسون» عضو حزب جمهوری‌خواه با کسب ۷ درصد، «مایک هوکابی» فرماندار آرکانزاس با ۶ درصد و «رند پال» سناتور جمهوری‌خواه نیز با ۶ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

نتیجه این نظرسنجی در حالی منتشر شده که برخی رسانه‌های مستقل بین‌المللی با اشاره به اعلام نامزدی «جب بوش» برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتخابات پیش رو، از «خاندانی» بودن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به شدت انتقاد کرده و آن را نشانه‌ای از دموکراتیک نبودن سیستم انتخاباتی این کشور می‌دانند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن