تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوانان اردونشين براي رقابت هاي قهرماني آسيا مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
مسئول کميته دووميداني نوجوانان و جوانان خبر داد؛ نوجوانان اردونشين براي رقابت هاي قهرماني آسيا مشخص شدند کمتيه نوجوانان و جوانان فدراسيون دووميداني اسامي نفرات دعوت شده به اردوي مسابقات قهرماني آسيا را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون دووميداني، کمتيه نوجوانان و جوانان فدراسيون دووميداني پس از برگزاري اردوي سه روزه نوجوانان دووميداني کار که با هدف رکوردگيري و ارزيابي اردونشينان طي روز هاي 25 تا 28 آذر ماه در مجموعه آفتاب انقلاب برگزاري شد، اسامي نفرات برتر را براي حضور در اردوي مسابقات قهرماني آسيا اعلام کرد.
به گفته علي ايرجي مسئول کميته نوجوانان و جوانان فدراسيون دووميداني، 21 نوجوان ورزشکار به صورت رسمي از سوي فدراسيون براي حضور در نخستين مرحله رکورد گيري دعوت شده بودند که 22 تن ديگر با نظر روساي هيات هاي دووميداني به اين کميته معرفي و مورد ارزيابي قرار گرفتند.
رييس کميته نوجوانان فدراسيون در خصوص نخستين مرحله ارزيابي و رکورد گيري نوجوانان اظهار داشت: اين ورزشکاران با هدف بررسي وضعيت جهت حضور در مسابقات قهرماني آسيا که سال آينده به ميزباني قطر برگزار خواهد شد به اردويي سه روزه دعوت شدند که خوشبختانه با همکاري هيات ها، فدراسيون توانست استعدادهاي بيشتري را مورد ارزيابي قرار دهد.
ايرجي با اشاره به اينکه 22 ورزشکار انتخاب شده تا آخرين مرحله اردوي نوجوانان ريزش نخواهند داشت، افزود: دومين مرحله رکورد گيري هفته پايان دي ماه سال جاري انجام خواهد شد و پس از بررسي وضعيت، نوجوانان در مسابقات داخل سالن دهه فجر شرکت خواهند کرد که مي توان گفت رقابت تدارکاتي بسياري خوبي براي آنها محسوب مي شود.
وي گفت: در حال حاضر اين ورزشکاران در اردوي غير متمرکز و زير نظر مربيان خود به تمرينات آماده سازي ادامه خواهند داد و پس از رقابت هاي دهه فجر در اسفند ماه به يک دوره اردوي متمرکز دعوت خواهند شد.
ايرجي در خصوص محل برگزاري اين اردو اذعان داشت: ما در کميته نوجوانان و جوانان تا کنون سه پيشنهاد را براي برگزاري اردو در استانهاي گيلان، بندر عباس و تهران (آفتاب انقلاب) مطرح کرده ايم و در انتظار اعلام نظر از سوي مسئولان فدراسيون هستيم.
وي در پايان گفت آخرين مرحله اردوي نوجوانان سال آينده پيش از حضور در مسابقات قهرماني آسيا برگزار و ترکيب اصلي تيم اعزامي مشخص خواهد شد.
اسامي نوجوانان انتخاب شده در نخستين مرحله اردو به شرح زير است:
محمد گودرزي و محمد باقري (لرستان)، اميررضا صديقي، مجتبي زاهدي، معين محموديان، داوود خوشبخت و سجاد زارع (خراسان رضوي)، علي مرادي(همدان)، محمد منصوري (اردبيل)، سعيد پيري(کرمانشاه)، حسين زيتونلي و اسماعيل روحي (گلستان)، علي اکبر ايزديان و عطا زمرديان (اصفهان)، عباس کلانتري و مجتبي غرباويان (خوزستان)، امير قريحه و عظيم ذوالفقاري (فارس)، ياسر عابديني (آذربايجان شرقي)، محمد رضا فريدي(قم)، پويا سفري و جواد خرم جو (تهران).













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن