تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای خاص؛ شما معروف شده اید دست از سر فوتبال بردارید!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: آقای خاص؛ شما معروف شده اید دست از سر فوتبال بردارید! وبلاگ > طهرانی، علیرضا - مرور خاطرات گذشته از فضای ورزش و فوتبال در کشور که از سوی پیشکسوتان مطرح گردیده و مقایسه شرایط حال حاضر، تنها تاسف را برای علاقه مندان به این رشته پرمخاطب ورزشی را به همراه دارد چرا که سالیان دور از پیشکسوتان این رشته ورزشی شنیده ایم چگونه سختی ها را به تن خریده اند و به عشق مردم چگونه مصدومیت ها را تحمل کرده اند تا نامشان را در روزنامه های آن زمان برای نخستین بار مشاهده کنند کمی تامل برای علاقه مندان به ورزش علی الخصوص رشته فوتبال را بر می انگیزد.


حال این رشته ورزشی آنچنان مسموم شده است که چهره های بسیاری با استفاده از خیل علاقه مندان به این رشته ورزشی توانسته اند خود را چهره ای معروف در جامعه سازند. افرادی که خود می دانستند بهترین فضا برای معروفیت، حضور در این رشته ورزشی و تیم های پرطرفدار آبی و قرمز پایتخت می باشد چراکه با هر فعالیتی هیچگاه به این نام و نشان نمی رسیدند و نمی توانستند پیام تبریک برای ایام مختلف را در محیط های اجتماعی انتشار دهند.
بی شک این اتفاق در زمانی بیش از گذشته در رشته فوتبال به وقوع پیوست که دستگاهای نظارتی به دلیل هجمه های خبری این دست افراد امکان بررسی را از دست داده اند تا این دست افراد به راحتی به مقاصد خود برسند. البته که این افراد نتوانستند با شهرت به دست آمده خود از چنگال قانون رها شوند و پاسخگوی چک های برگشتی متعدد خود نباشند. اما همین دست افراد در چند سال گذشته بعنوان حامی و طرفدار تیم های تهرانی خود را معرفی کرده و از کنار این معرفی توانسته اند برای خود نام و شهرتی خاص به دست بیاورند که حال مسوولان نظارتی هر اقدام درستی را به منظور بررسی و محکوم نمودن ایشان را به سختی می توانند نسبت به گذشته به انجام رسانند.
افرادی که وعده های مختلف ورزشی و کمک های اجتماعی شان به مستمندان هیچ گاه به صورت کامل محقق نگردید و تنها با عکس ها و مصاحبه های رسانه ها در این موارد معروف شدند و حال شهرت خود را از عدم بررسی کامل فدراسیون فوتبال به جهت حضور، رسانه ها به جهت انعکاس مصاحبه های خیالی این دست از افراد و عدم بررسی دستگاه های نظارتی مرتبط با موضوعات اعلام شده به دست آورده اند.
افرادی که خود در زندگی شخصی شان توان پرداخت شارژ منازل خود را ندارند اما حال صحبت از کمک به پیشکسوتانی می کنند که سالیان سال زحمت کشیده اند تا نامشان را در دل هواداران خود کنند و یا افرادی که خود توان پرداخت چک های صادره از تعداد دسته چک های بی شمارشان را ندارند و باز از کمک به مستمندان به جامعه صحبت می کنند.
شاید که نه حتما به کام ایشان این نوشته ها خوش نمی آید و تنها امید است بخوانند و بدانند بنده های خدا را می توان با اخبار کذب و صحبت های دروغ گمراه نمود اما حضرت حق را چگونه پاسخی است از سوی شما؟
سخن آخر با تاج رییس سازمان لیگ، کفاشیان رئیس خندان فدراسیون فوتبال بدون شک قبل از هر دستگاه نظارتی وظیفه این دو سازمان است که از حضور هر فردی با هر میزان تحصیلاتی تنها به دلیل وعده های مختلف جلوگیری نمایند و این دوسازمان می بایست از حضور افرادی از این دست به تیم ها جلوگیری نمایند.    



یکشنبه 7 دی 1393 - 12:54:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن