تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبيين حماسه 9 دي از بايسته‌هاي بقاي نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
جانشين سازمان بسيج عشايري؛ تبيين حماسه 9 دي از بايسته‌هاي بقاي نظام است تبيين حماسه 9 دي از بايسته هاي بقاي نظام است؛ چرا که حماسه 9 دي ريشه در حماسه حسيني ملت ايران دارد که در طول 35 سال انقلاب اسلامي با آن زندگي کرده اند و شالوده اصلي اين حماسه چيزي جز عزت نيست تبيين شود که چه اتفاقي افتاد که حماسه 9 دي رخ داد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد سعيدي، جانشين سازمان بسيج عشايري، بيان داشت: عوامل متعددي در داخل کشور زمينه را براي پيدايش فتنه فراهم کرده بود از جمله عوامل فرهنگي، اجتماعي، سياسي، تاريخي و اخلاقي، اما؛ آنچه به اعتقاد من بيشتر از همه دامن زد نداشتن تقوا و ضعف اخلاق بود که آقايان هدف و معبودشان را کسب قدرت و مقام رياست جمهوري دانستند و براي بدست آوردن اين منصب حق و منطق را کنار گذاشتند و خودپرستي و خودخواهي را در پيش گرفتند قدرت شهوت چشم و دل آنها را کور کرده بود، عده اي هم به دليل حقد و کينه و حسادت هايي که داشتند بر اين آتش دامن زدند، شايعات و دروغ پردازي ها و تهمت هايي که رايج شد.
پيشگويي هايي که قبل و حين انتخابات نسبت به نتيجه انتخابات داشتند و بدون اينکه مراجع رسمي نتيجه انتخابات را اعلام کند مي گفتند که اگر فلاني انتخاب نشود، تقلب شده است، افکار عمومي را تحريک کردند، حق و باطل را در هم آميختند و بر باطل خود لباس حق پوشاندند و آنرا حق جلوه دادند.
در خارج از کشور دولت هاي استعماري و بويژه غرب که دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران هستند از يک سو چرخ موتور دولتشان بر محور فتنه مي چرخد و از زمان هاي قبل از انتخابات پروژه فتنه انگيز و تشکيک آفرين در سلامت انتخابات را رقم زدند در درون کشور يارگيري کردند و با ايجاد شکاف و نفاق بين گروه هاي سياسي و اجتماعي تفرقه ايجاد کردند، دستگاه هاي تبليغاتي آنها فريب افکار عمومي را در دستور کار قرار داد و شک و ترديد را در جامعه ايجاد کردند.
کشورهايي مانند آمريکا و انگليس و رژيم کودک کش صهيونيستي که هميشه نقش محوري را در دشمني با انقلاب اسلامي داشته اند، نقش اصلي را در طراحي، هدايت و پشتيباني فتنه 88 عهده دار بودند و از طريق کمک هاي مالي، راه اندازي شبکه هاي اجتماعي در فضاي مجازي و آموزش هاي لازم براي انقلاب هاي مخملي و... زمينه و بستر فتنه را فراهم مي نمودند.
وي در ادامه اظهار داشت: تبيين حماسه 9 دي از بايسته هاي بقاي نظام است؛ چرا که حماسه 9 دي ريشه در حماسه حسيني ملت ايران دارد که در طول 35 سال انقلاب اسلامي با آن زندگي کرده اند و شالوده اصلي اين حماسه چيزي جز عزت نيست تبيين شود که چه اتفاقي افتاد که حماسه 9 دي رخ داد.
اساسي ترين مبناي فريب کاري فتنه گران در آميختن حق با باطل است، همان طور که مقام معظم رهبري فرمودند در محيط هاي علمي کرسي هاي آزاد انديشي راه اندازي شود، پرچمداران اخلاق و مذهب نسبت به روشنگري و آگاه سازي عامه مردم اهتمام ورزند و هرجايي که خود رأيي و يا تصميمي که رنگ مخالفت با سنت الهي را دارد با آن مخالفت ورزند و افشاگري کنند.
تبيين نقش ولايت فقيه و اطاعت از ولايت فقيه گام موثر ديگري است در جلو گيري از بروز فتنه ها يکي از ويژگي هاي فتنه هاي اخير در درون نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش مخالفان ولايت فقيه براي جلوگيري از تثبيت و شا خص شدن ولايت است و در فتنه 88 عده اي عمود خيمه انقلاب يعني ولايت فقيه را نشانه گرفته بودند و به قصد تضعيف ولايت فقيه دست به هر کاري زدند و علت آن هم درک فتنه گران از اينکه ولايت فقيه سدي عظيم در مقابل انحرافات آنها است، اما؛ بحمداله در طول انقلاب اسلامي ولايت فقيه همچون اختري درخشنده مانع از پوشيده شدن حق باباطل گرديده و حتي دشمنان نظام هم به وجود عشق و ارادت خالصانه و صادقانه ميان مردم و ولايت فقيه اذعان دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن