تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزديک به ۴۴ ميليارد ريال حاصل شکوفايي باران مهرباني خيرين داوطلب جمعيت هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۴۹ق.ظ)
نزديک به ۴۴ ميليارد ريال حاصل شکوفايي باران مهرباني خيرين داوطلب جمعيت هلال احمر رئيس سازمان داوطلبان از کمک نزديک به ۴۵ ميليارد ريالي خيرين و نيکوکاران جمعيت در برنامه ملي باران مهرباني خبر داد و گفت: برگزاري آئين نکوداشت خدمات داوطلبانه (باران مهرباني) فرصتي براي ايجاد بستر و زير ساخت مناسب در راستاي اشاعه فرهنگ داوطلب محوري در فعاليتهاي جمعيت فراهم آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرح‌ناز رافع، رئيس سازمان داوطلبان، اظهار داشت: انتشار مهرباني و توسعه کرامت، يکي از نيازهاي امروز جوامع بشري است و جمعيت هلال‌احمر تاکنون توانسته فضاي مناسب و سازمان‌يافته‌اي را براي انجام اين امور فراهم نمايد، بنابراين وجود چنين برنامه‌هايي در جامعه موجب ايجاد ظرفيت‌هايي براي نمايش جود و سخاوت هموطنان است.
وي با تاکيد بر تغيير نگرشي که کار خير را مختص افراد متمکن و متمول است مي‌داند، افزود: همه افراد مي‌توانند با انواع کارهاي خير در اين زمينه مشارکت داشته باشند.
در اين آئين خيرين و داوطلبان جمعيت کمک‌هاي خود شامل زمين و مبالغ ريالي که درمجموع رقمي فراتر از ۴۳ ميليارد و ۹۶۶ ميليون ريال بود را به منظور احداث و تجهيز پايگاه امداد و نجات، کمک به درمان بيماران و جهيزيه و ساخت ۷ مرکز درماني جمعيت در عتبات اهدا کردند.
لازم به ذکر است از اين ميزان کمک خيرين در باران مهرباني، بيشترين آن مربوط به اهداي ۳۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع زمين به ارزش ۱۹ ميليارد و ۸۲۵ ميليون ريال بوده و بعد از آن احداث و تجهيز پايگاه‌هاي امداد و نجات به ارزش ۱۰ ميليارد و ۶۱۰ ميليون ريال و ساخت مراکز درماني جمعيت در عتبات به ميزان ۱۰ ميليارد و ۱۴ ميليون ريال و کمک بيش از ۳ ميليارد و ۵۱۷ ميليون ريالي براي بيماران و تأمين جهيزيه به ترتيب از اولويت‌هاي خيرين براي اختصاص کمک‌هايشان است.
به‌علاوه حمايت از جوانان با برپايي مراسم ازدواج آنان، کمک به ايتام و طيف وسيعي از ديگر خدمات انسان دوستانه نيز از ديگر مواردي است که خيرين داوطلب در راستاي دستگيري از افراد محروم جامعه، اعلام آمادگي نمودند.
گفتني است آئين مذکور ۲۷ ام آذر سال جاري در راستاي تجليل و نکوداشت خدمات داوطلبان و خيرين جمعيت و با حضور دبير کل فدراسيون بين‌المللي صليب سرخ و هلال‌احمر و جمعي از مقامات جمعيت، هنرمندان و ورزشکاران در مجموع تالار وزارت کشور برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن