تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدمینتون بازان یک چهارم نهایی سومین مرحله رنکینگ آزاد مردان مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بدمینتون بازان یک چهارم نهایی سومین مرحله رنکینگ آزاد مردان مشخص شدند
سومین مرحله مسابقات رنکینگ رده سنی آزاد مردان که از روز گذشته (شنبه6/10/93) در سالن اختصاصی شهید شیرودی تهران آغاز شده بود، با شناخت بدمینتون بازان مرحله یک چهارم نهایی ادامه یافت.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  در این پیکارها که با شرکت 83 بازیکن از 22 استان کشور در قسمت یکنفره و 64 بازیکن از 18 استان کشور در قسمت دونفره پیگیری می‌شود ، در قسمت یکنفره سروش اسکندری از زنجان ، امید کرمی از اصفهان ، فرزین خانجانی از تهران ، علیرضا قاسمی از زنجان ، سالار بیات از زنجان ، حسن متقی از گیلان، سپهر ایوانی از تهران و علی شاه حسینی از تهران برابر حریفان خود در مرحله یک هشتم به برتری دست یافته و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

همچنین در قسمت دونفره نیز فرزین و محمدرضا خانجانی از تهران ، محمدرضا باقری و علیرضا قاسمی از زنجان ، سروش اسکندری و سینا بیات از زنجان ، صدرا صادقی و نیما دارین (آزاد) ، مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان، اشکان فصاحتی و حسن متقی (آزاد)، سهیل ایوانی و امین بشیرزاده از کرمانشاه و علی و عرفان شاه حسینی از تهران در مرحله یک هشتم با پیروزی برابر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

لازم به ذکر است که مسابقات رنکینگ بدمینتون آزاد مردان کشور در 3 مرحله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن