تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس ناجا بازوي توانمند ستاد در برخورد با پديده شوم مواد مخدر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۳:۵ق.ظ)
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان : پليس ناجا بازوي توانمند ستاد در برخورد با پديده شوم مواد مخدر است دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت : پليس ناجا بازوي توانمند ستاد در برخورد با پديده شوم مواد مخدر است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛علي شمشيري طي مراسمي از سرهنگ رستمي رئيس پليس سابق مبارزه با مواد مخدر استان و ده تن پرسنل خدوم و زحمت کش و فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر با اهداء لوح تقدير وهدايايي قدرداني نمود.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در اين مراسم با بيان اين مطلب که ما در عرصه مبارزه با مواد مخدر هميشه مديون رشادت ها و از جان گذشتگي هاي نيروهاي مقابله اي بالاخص پليس مبارزه با مواد مخدر بوده و هستيم گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر بازوي توانمند ستاد در برخورد با اين ابر آسيب اجتماعي است.
وي گفت: از ارکان اساسي مبارزه با اين تهاجم فرهنگي، شناسايي و انهدام سرباندها و سرشبکه هاي اصلي قاچاقچيان و ضربه زدن به بنيان هاي مالي و اقتصادي آنان است که اين کار به همت و تلاش بي وقفه و بي امان کميته مقابله و تلاش مضاعف پليس مبارزه با مواد مخدر صورت مي گيرد و بدون ترديدشناسايي مناطق جرم خيز و پاکسازي مناطق آلوده از حيث مواد مخدر خود کمک بزرگي به کاهش آسيب و پايين آوردن ميزان جرائم در جامعه است که اين مهم به عهده پليس ناجا مي باشد و ما از اين جهت کمال تشکر را از آنان داريم.
علي شمشيري در خصوص اقدامات ارزنده و قابل تحسين مجموعه پليس ناجاگفت: پليس مبارزه با مواد مخدر استان در چند سال اخير به دليل انسجام و هماهنگي خوبي که در مجموعه آن حاکم بوده و همچنين به دليل تعامل خوبي که مردم شريف کرمانشاه با پليس مبارزه با مواد مخدر استان داشته اند منجر به کشف بزرگترين محموله مواد مخدر و انهدام يکي از سرشبکه هاي اصلي توزيع مواد مخدر در سال جاري شده که به گفته فرماندهي انتظامي استان اين اقدام در 15 سال گذشته بي سابقه بوده است و از اين نظر پليس ناجا توانسته کارنامه قابل قبولي را از خود ارائه دهد.
وي در پايان ضمن آرزوي توفيق براي رئيس پليس سابق در سمت جديد و موفقيت وبراي سرهنگ خنجري رئيس پليس جديد و تمامي نيروهاي فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر استان خواستار توجه و اهتمام هرچه بيشتر تمامي دستگاه ها و سازمان هاي دولتي و غير دولتي به حل مسئله اعتياد و حمايت و همکاري هرچه بيشتر اين ارگان ها و همچنين عموم مردم با پليس مبارز ه با مواد مخدر در استان شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن