تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803945383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر آسفالت بزرگراه‌های تهران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تغییر آسفالت بزرگراه‌های تهران
وی با تاکید بر آنکه اجرای روسازی های سخت یا سیمانی در شرایط ارزانی قیمت قیر مقرون به صرفه نبود، گفت: متعاقب افزایش قیمت قیر در کشور، اجرای روسازی های بتنی به اقدامی اقتصادی نزدیک شده است.
آفتاب: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، روسازی بتنی مسیرهای ویژه خطوط اتوبوس‌های تندرو را، راهکاری مفید به منظور افزایش دوام و مقاومت روکش این دسته از معابر دانست و گفت: هرجا دوام و مقاومت بالاتری مدنظر باشد، می توان از ترکیب روسازی های بتنی و آسفالتی بهره برد.

به گزارش ایسنا، مازیار حسینی گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا که تولید سیمان نسبت به تهیه قیر مقرون به صرفه تر است، روسازی معابر از گذشته های دور به صورت سخت یا سیمانی انجام شده و در ایران هم باند بیشتر فرودگاه ها و برخی از معابری که نیازمند دوام و مقاومت بالاتری بوده اند با همین روش احداث شده است.

وی با تاکید بر آنکه اجرای روسازی های سخت یا سیمانی در شرایط ارزانی قیمت قیر مقرون به صرفه نبود، گفت: متعاقب افزایش قیمت قیر در کشور، اجرای روسازی های بتنی به اقدامی اقتصادی نزدیک شده است.

وی در عین حال یادآور شد شرایط آب و هوایی کشور به گونه ای است که دوره عمر پروژه های روسازی آسفالتی نسبت به روسازی های بتنی، آسان تر و ارزان تر طی می شود و از این رو نمی توان استفاده از قیر در پروژه های روسازی معابر را علی رغم افزایش قیمت این محصول برای همیشه کنار گذاشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به استفاده از روسازی های سیمانی به همراه رویه های آسفالتی در تعدادی از پروژه های عمرانی شهرداری تهران، گفت: لایه زیرین مسیر ویژه خطوط اتوبوس های تندرو در بزرگراه امام علی(ع) با استفاده از بتن غلتکی یا RCC احداث و با لایه ای نهایی از آسفالت روکش شده است. در روسازی مسیر تونل های نیایش و امیرکبیر نیز همین روش ترکیبی مورد استفاده قرار گرفته است و مسیر تونل شهدای غزه با این شیوه روسازی خواهد شد؛ در نتیجه هرجا دوام و مقاومت بالاتری مدنظر باشد، می توان از ترکیب روسازی های بتنی و آسفالتی بهره برد.

وی در مورد روند تکمیل اسناد نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران، تدوین این اسناد و دستورالعمل‌ها را فرآیندی دائمی دانست و افزود: متعاقب تدوین چارچوب ها و سیاست های کلی نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران و تصویب آن در شورای اسلامی شهر تهران، محمل قانونی لازم برای تدوین دستورالعمل ها و استانداردهای لازم در ذیل این سند فراهم شد و در حال حاضر تهیه و تدوین اسناد در بخش های مختلف ادامه دارد به نحوی که در حوزه فعالیت های فنی و عمرانی، بیش از ۳۰ سند مختلف تهیه شده و این اسناد طیفی وسیع از دستورالعمل های مرتبط با نحوه ارجاع کار و برگزاری مناقصات تا کیفیت، نحوه تحویل گرفتن پروژه و جزئیات اجرایی را در بر می گیرند.

عضو شورای عالی فنی شهرداری تهران با بیان آنکه فرآیند تدوین اسناد نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران در سایر معاونت های شهرداری نیز آغاز شده است، از تصویب اسناد مربوط به استاندارد سازی علائم و خط کشی های ترافیکی خبر داد و گفت: این اسناد در کارگروه حمل و نقل و ترافیک تدوین و به تصویب شورای عالی فنی شهرداری تهران رسیده است.

براساس گزارش شهرنوشت و به گفته وی براساس الزام قانونی، سایر معاونت ها نیز باید فرآیند تدوین اسناد و دستورالعمل های مورد نیاز را در همین چارچوب آغاز کنند.




تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن