تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو روز به فصل نقل و انتقال بازيکنان ليگ برتر فوتبال اضافه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳ب.ظ)
دو روز به فصل نقل و انتقال بازيکنان ليگ برتر فوتبال اضافه شد مجمع عمومي فدراسيون فوتبال که از صبح امروز (شنبه) در آکادمي ملي المپيک و پارالمپيک آغاز شده بود با اعلام خبر از سوي مهدي تاج رئيس سازمان ليگ مبني بر افزايش دو روز يه نقل و انتقال بازيکنان ليگ برتر فوتبال، پيگيري شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي تاج رئيس سازمان ليگ گفت: در مورد ورزشگاه آزادي مشکلي که داريم اين است که دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به‌طور مشترک از آن استفاده مي‌کنند و مالکيت ورزشگاه در اختيار هيچ‌کدام از اين دو تيم نيست، در حال حاضر نمي‌دانيم مالکيت باشگاه در اختيار کدام تيم است و وضعيت مشخص نيست، از طرفي پرداخت يک ميليارد تومان به اين دو تيم صحت ندارد، چون آن‌ها به دليل استفاده از ورزشگاه آزادي از بليت‌فروشي اين ورزشگاه استفاده مي‌کنند.
وي در مورد ايراداتي که به شرکت‌هاي افق سبز و ايفا گرفته مي‌شود، تصريح کرد: نامه‌اي از سوي سازمان بازرسي براي اين شرکت‌ها گرفته‌ايم و در حال بررسي هستند، اما؛ در حال حاضر بحث اين شرکت‌ها را «فريز» کرده‌ايم.
رئيس سازمان ليگ ادامه داد: امسال بدهي‌هاي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را مشخص کنيد تا سال آينده دوباره نگوييم که دو تيم چقدر بدهي دارند، ضمن اينکه وضعيت ساختمان‌هايي که در اختيار اين دو باشگاه قرار دارد را مشخص کنيد و اگر لازم است آن‌ها را از ساختمان‌هايي که در اختيار گرفته‌اند، بيرون کنيم.
تاج با اشاره به‌حق پخش تلويزيوني گفت: از سازمان صداوسيما نتوانستيم يک ريال بابت حق پخش وصول کنيم اما در حال پيگيري هستيم.
رئيس سازمان ليگ افزود: دو روزبه فصل نقل‌وانتقال بازيکنان ليگ برتر فوتبال اضافه شد تا باشگاه‌هاي در اين زمينه مشکلي نداشته باشند.
گفتني است، در ادامه اين مجمع براي انتخاب بازرسان از سوي اعضاي مجمع رأي‌گيري شد که در نهايت با اکثريت اعضا، شيخ سفلا به‌عنوان بازرس قانوني و موسسه حسابرسي رهبين به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس علي البدل فدراسيون انتخاب شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن