تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: از دیدن لیست کروش شوکه شدم!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
درخشان: از دیدن لیست کروش شوکه شدم!




خط خوردن محمد نوری از فهرست تیم ملی اعزامی به جام‌ملت‌های آسیا آنقدر عجیب بوده که واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشته باشد.





خبر ورزشی: خط خوردن محمد نوری از فهرست تیم ملی اعزامی به جام‌ملت‌های آسیا آنقدر عجیب بوده که واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشته باشد. یکی از کسانی که به این تصمیم کارلوس کروش اعتراض دارد حمید درخشان سرمربی پرسپولیس است... مصاحبه ما با سرمربی سرخپوشان را بخوانید.

فهرست 21 نفره تیم ملی اعزامی به جام‌ملت‌های آسیا را دیدید؟

بله و واقعاً هم شوکه شدم! خیلی حیف شد که محمد نوری خط خورد. او می‌توانست خیلی خیلی (دوبار تکرار می‌کند) به تیم ملی کمک کند. اصلاً هرچه فکر می‌کنم دلیل این اتفاق را پیدا نمی‌کنم.

خیلی‌ها از خط خوردن محمد نوری شوکه شدند و شما تنها نبودید!

محمد نوری بازیکنی است بسیار خوش‌اخلاق و حرفه‌ای که نشان داده از هوش بالایی برخوردار است و توانایی بالایی در گشودن دروازه حریفان دارد. به جرأت می‌گویم اگر او همراه تیم ملی به جام‌ملت‌ها می‌رفت، می‌توانست در هر بازی گل بزند چون این پتانسیل را دارد.

البته هنوز هم شانس دعوت شدن دارد. می‌گویند اگر سازمان نظام وظیفه مهرداد پولادی و سروش رفیعی را نبخشد، آنگاه محمد نوری مسافر استرالیا می‌شود.

نوری آنقدر خلاقیت دارد که نیازی به این‌جور دعوت شدن نداشته باشد. حرف من این است که کاپیتان پرسپولیس باید فیکس تیم ملی در جام‌ملت‌‌ها می‌شد. این را آمار محمد نوری می‌گوید. نظیر او در فوتبال ایران و حتی آسیا کم است و واقعاً ندیدن او هنر می‌خواهد.

برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران و در جام‌ملت‌های آسیا، پرسپولیس هیچ نماینده‌ای در تیم ملی ندارد!

این تقصیر بازیکنان پرسپولیس نیست بلکه اشتباه و کم‌لطفی کارلوس کروش است. حالا ما درباره محمد نوری حرف زدیم اما به شخصه معتقدم محسن بنگر هم می‌توانست به تیم ملی دعوت شود.

پژمان منتظری هم که مصدوم شده و جام‌ملت‌ها را از دست داده است!

درست است البته محسن بنگر کامل‌ترین مدافع ایران به شمار می‌رود که از پختگی و شعور بالایی هم برخوردار است. متأسفانه نوعی کج‌سلیقگی در انتخاب بازیکنان تیم ملی دیده می‌شود که بیشتر شامل حال پرسپولیس شده است.

در خبرها آمده بود که پرسپولیس، هاشم بیک‌زاده را می‌خواهد!

اصلاً و ابداً این بازیکن مدنظر ما نیست! من نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید؟!

ماجرای پیوستن احتمالي قاسم حدادی‌فر به پرسپولیس را هم تکذیب می‌کنید؟

هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است اما به هر حال خوشحال می‌شوم اگر بتوانیم در خدمت حدادی‌فر باشیم. او یک هافبک سرحال و ایده‌آل است که البته باید باشگاه ذوب‌آهن رضایتنامه‌اش را صادر کند.

شنیدیم رضا حقیقی هم به احتمال فراوان به پدیده می‌پیوندد.

رضا حقیقی آزاد است که به هر تیمی می‌خواهد برود. ما کسی را به زور در پرسپولیس نگه نمی‌داریم.

یعنی حقیقی هم رفتنی شد؟

رضا حقیقی با پرسپولیس قرارداد دارد اما به دلیل مشکلات مالی خواهان جدایی شده است.

بگذریم! در پایان چند درصد شانس برای قهرمانی تیم ملی در جام‌ملت‌های آسیا قائل هستید؟

به نظرم 50 درصد شانس داریم. به هر حال استرالیا میزبان مسابقات است. ژاپن هم بیکار نیست و سایر حریفان هم هستند. کار بسیار سختی پیش‌رو داریم و خیلی به قهرمانی این تیم ملی امیدوار نیستم.






تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن