تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816321406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه ی شهداد دارای کم ترین جرائم خشن در سطح استان می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس دادگاه عمومی شهداد اعلام کرد: منطقه ی شهداد دارای کم ترین جرائم خشن در سطح استان می باشد خبرگزاری پانا: رئیس دادگاه عمومی شهداد گفت: منطقه ی شهداد دارای کم ترین جرائم خشن در سطح استان می باشد و عمومی بالا در این منطقه حکم فرماست.
۱۳۹۳ شنبه ۶ دي ساعت 08:43

خبرگزاری پانا+

محمد جعفری اظهار داشت: امنیت عمومی بالای این منطقه محیط مناسبی برای افزایش گردشگری و بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش اشتغال زایی در این منطقه باشد.
جعفری با بیان اینکه بیشتر جرائم در حوزه شهداد مربوط به سرقت و مواد مخدر است، افزود: ۹۹درصد سرقت ها در این حوزه قضایی به وسیله معتادینی صورت گرفته که اکثرا به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته و از محیط گرم خانه طرد شده اند.
این مقام قضایی ابراز داشت: در گذشته ماده مصرفی اصلی معتادان تریاک بود، اما آرام آرام به سمت هروئین و شیشه تغییر کرد و امروز مواد صنعتی زنگ خطر بزرگ را به صدا درآورده‌اند.
وی تشریح کرد: با توجه به بررسی های کارشناسی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل کار گروه های تخصصی در این زمینه با حضور فرماندهان انتظامی و بخشداری، برنامه هایی جهت کاهش جرائم پر تکرار این حوزه ی قضایی طراحی و برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است.
جعفری در ادامه افزود: تشکیل کمپ هایی جهت ترک اعتیاد، برخورد قاطع دستگاه قضایی با سارقین و اقدامات تامینی دیگر باعث کاهش چشمگیر این گونه جرائم در این حوزه ی قضایی شده و شهداد را به منطقه ای امن تبدیل کرده است.
جعفری بیان داشت: براى این که افراد بتوانند در مواقع خطر، خود را از چنگ اعتیاد دور سازند، ارتقا بخشیدن به توانایی‏هاى آنها کاملاً ضرورى به نظر می‏رسد.
وی اضافه کرد: البته مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در میان مصرف کنندگان روان گردان هایی مثل شیشه رتبه اول، هروئین رتبه دوم و تریاک رتبه سوم را دارد.
این مقام قضایی گفت: با توجه به اینکه جوانان عمده‌ترین اقشار در معرض ترویج مصرف مواد مخدر در جامعه هستند، باید ضمن افزایش اعتماد به نفس و روحیه خودباوری آنها برای دور ساختن آنان از گرایش به مصرف مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌های آموزشی در سالم‌سازی جامعه در برابر معضل خانمان سوز مواد مخدر به‌عمل آید.
محمد جعفری بر نقش مهم و اساسی خانواده‌ها در شفاف‌سازی آثار زیان‌بار و دوری جستن از مواد مخدر تاکید کرد و اظهار داشت: بدون در نظر گرفتن جایگاه خانواده‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزشی و پیشگیرانه در کانون خانواده نتیجه چندانی به‌دست نخواهد آمد.
این مقام قضایی با بیان اینکه بیشترین عامل طلاق در این حوزه اعتیاد به مواد مخدر صنعتی می باشد تاکید کرد: در مراحل اولیه ازدواج شناخت نسبی برای ازدواج کافی نیست و خانواده ها و افراد لازم است نسبت به هم شناخت کافی داشته باشند.
رئیس دادگاه عمومی شهداد گفت: تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به مواد صنعتی و شیمیایی و استفاده از قرص‌های روان‌گردان، تهدیدی جدی است که جوامع امروز را با بحران مواجه کرده و، شناسایی بیش از ۴۰۰ نوع قرص روان‌گردان در سال‌های اخیر، نشان از گرایش نسل امروز به مصرف مخدرهای شیمیایی و صنعتی دارد.
وی افزود: این در حالی است که مضرات این‌گونه مخدرها، به مراتب بیشتر و ناگوارتر از مخدرهای سنتی است.
محمد جعفری ابراز داشت: تحقیقات کامل و جامع قبل از ازدواج و همچنین طبق گفته ی رسول اکرم(ص) هم کفو بودن، می تواند عامل مهمی در کاهش دعوی حقوقی در زمیه طلاق و کاهش ورودی مراجعه کننده در دستگاه قضایی باشد.
جعفری گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و حمایت از حقوق عمومی و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی و منابع طبیعی و در اجرای اصول ۴۵ ـ ۴۹ و ۵۰ و ۱۵۶ قانون اساسی با همکاری چند جانبه ی دادگستری با دیگر ادارات دولتی پرونده های مربوط به حوزه ی حفظ حقوق بیت المال از جمله حفظ حیوانات حفاظت شده، جلوگیری از زمین خواری، حفظ حریم رودخانه ها به صورت جدی و قاطع پیگری می شوند.
وی افزود: با توجه به امنیت عمومی بالا در این حوزه ی قضایی و شرایط مناسب گردشگری از قبیل کلوت های این منطقه، موقعیت مناسب برای جذب سرمایه و در نهایت از این بردن بیکاری که یکی از عوامل گرایش جوانان به اعتیاد است، می تواند نقش موثری داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن