تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803924930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهید مقدمات اجرای طرح یاوران سبزینه در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تمهید مقدمات اجرای طرح یاوران سبزینه در شیراز خبرگزاری پانا: رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس گفت: فضای مناسب شهری نشاط و شادابی شهروندان را به همراه دارد و آموزش و پرورش پتانسیل مناسبی برای فرهنگ سازی در زمینه حفظ و گسترش فضای سبز شهری را دارد.
۱۳۹۳ جمعه ۵ دي ساعت 19:35

خبرگزاری پانا+دانش آموز

به گزارش خبرگزاری پانا، بهزاد جامعیان در جلسه هم اندیشی  طرح یاوران سبزینه  که با حضور نماینده سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شیراز و  کارشناسان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش  شیراز برگزار شد، با تاکید بر اینکه  گسترش فضای سبز  شهری می تواند روحیه نشاط و شادابی را  در مردم زنده کند ،بیان داشت: آموزش و پرورش مناسب ترین مکان برای فرهنگ سازی در زمینه حفظ و گسترش فضای سبز است و ما  آماده همکاری  با شهرداری هستیم.
رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه مدیر کل آموزش و پرورش  از طرح پیشنهادی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری  شیراز استقبال نمودند  گفت: توانمند سازی دانش آموزان در راستای حفظ و گسترش فضای سبز گام موثری برای توسعه فضای سبز شهری است و آموزش و پرورش آمادگی لازم برای تشکیل کمیته  اجرایی در ادارات نواحی چهارگانه شیراز جهت  همکاری  با شهرداری است.
در ادامه مهرداد محمدنیا  مشاور ارشد سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شیراز با بیان اینکه توسعه پایدار جوامع شهری نیازمند مشارکت شهروندان در این زمینه است گفت:طرح یاوران سبز نیز  با هدف مشارکت جویی و توانمند سازی دانش آموزان کلان شهر شیراز جهت حفظ و گسترش فضای سبز مطرح شده است.
وی افزود: یکی از دغدغه های موجود در کلانشهرها ، دغدغه سلامت مردم است و با توجه به تاثیر فضای سبز بر سلامت جسمی و روانی شهروندان، اجرای این طرح  می تواند در کاهش مشکلات کلان شهر شیراز موثر باشد.
محمدنیا با تاکید بر نقش جامعه فرهنگی به ویژه دانش آموزان و اولیاء آنها در فرهنگ سازی تصریح کرد: ارتقاء و اشاعه موثرتر فرهنگ حفظ و توسعه فضای سبز به عنوان یک ضرورت حیاتی در کلانشهر شیراز در این طرح دنبال می شود.
محمد نیا اظهار داشت: افزایش حس  تعلق  و ایجاد حس مسوولیت پذیری دانش آموزان نسبت  به  فضای سبز از اهداف مهم این طرح می باشد.
وی گفت: با آموزش و توانمند سازی  دانش آموزان  در خصوص حفظ و گسترش فضای سبز ، می توان  نسبت به توسعه  این فرهنگ در بین خانواده ها  و در نتیجه کل جامعه شهری  اقدام نمود.
مشاور ارشد سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شیراز با اشاره به جلسه حضوری  نمایندگان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شیراز با مدیر کل آموزش و پرورش فارس اذعان داشت:  توانمند سازی جامعه دانش آموزان از طریق ارائه الگوهای عملی و ایجاد تشکل های دانش آموزی با محوریت مدیران و اولیاء‌ مدارس از جمله موارد مورد تاکید طرفین در این جلسه بود.
محمد نیا عنوان کرد:  آشناسازی نسل جوان با مشکلات توسعه فضای سبز، از جمله محدودیت منابع آب و ضرورت مقابله با آلودگی های زیست محیطی کلانشهرها، با ارزش گذاری هرچه بیشتر به مقوله فضای سبز از دیگر محورهای مورد گفتگو و تفاهم طرفین بود.
پگفتنی است  براساس این طرح با همکاری شهرداری، دانش آموزان شیرازی با لزوم حفظ ونگهداری وتوسعه فضای سبز آشنا می شوند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن