تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801225631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظری جویباری: قلعه‌نویی هنوز نگفته با جانشین صادقی مذاکره کنیم/کمیته نقل و انتقالات فقط مشورت می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نظری جویباری: قلعه‌نویی هنوز نگفته با جانشین صادقی مذاکره کنیم/کمیته نقل و انتقالات فقط مشورت می‌دهد ورزش > لیگ برتر - مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال می‌گوید جذب مدافع در فاصله دو روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات کاری مشکل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصاحبه چند روز قبل امیر قلعه‌نویی می‌تواند آغازگر تحولاتی بزرگ در تركیب استقلال باشد. او در یك روز به آندو، امیرحسین صادقی و هاشم بیك‌زاده اجازه داد كه از استقلال جدا شوند. حالا تیموریان رفته و تكلیف صادقی و بیك زاده هم مشخص نیست. در صورتی كه این دو نفر هم از استقلال بروند، این تیم باید بازیكنانی را جایگزین آن‌ها كند و تغییرات اساسی در تركیب آبی‌پوشان ایجاد می‌شود.
علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در این مورد می‌گوید: «من درباره جدایی امیر حسین فقط در روزنامه ها خواندم و همین که امیرخان گفتند بهتر است ایشان حضور در تیم جدیدی را تجربه كنند. البته آقای قلعه‌نویی فعلا چیزی درباره خرید مدافع به من نگفته است.»
او ادامه می‌دهد: «سیستم باشگاه استقلال این‌طوری است كه قلعه‌نویی بازیكن را می‌پسندد و می‌گوید با فلان بازیكن مذاكره كنید. این همان روشی است كه در مورد عنایتی و طالب لو و بقیه خرید‌های تیم داشته‌ایم. ولی الان هنوز از من نخواسته كه به دنبال مدافع باشم. اما جذب مدافع در شرایطی كه فقط دو روز از فصل نقل و انتقالات مانده خیلی سخت است. فكر نمی‌كنم در لیگ دفاعی باشد كه آزاد باشد و بتوانیم او را جذب كنیم. شاید هم باید مدافع خارجی جذب كنیم.»
نظری جویباری در مورد مدافع خارجی هم می‌گوید: «در این فاصله كم، پیدا كردن بازیكن خارجی هم سخت است. اول باید فیلم بازی را ببینی، بعد بگویی بازیكن به ایران بیاید و تست بگیری. اصلا بعدش ببینی همان بازیكنی می‌شود كه در فیلم دیدی یا نه؟ با این وجود مسئولیت من مسائل فنی نیست. اگر كادر فنی اعلام كند با فلان بازیكن مذاكره كنید، من بر اساس شرایط باشگاه سعی می‌كنم بازیكن را جذب كنم.»
نظری جویباری در مورد كمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال هم می‌گوید: «این كمیته یك كمیته مشورتی است. كادر فنی بازیكنان را می‌پسندد. من مذاكره می‌كنم و آن دوستان بزرگوار هم فقط مشورت می‌دهند اما در مذاكرات حضور ندارند. معمولا بازیكنی كه كادر فنی می‌خواهد، جذب می‌شود.»
او در مورد بازیكنانی كه به استقلال اضافه خواهند شد می‌گوید: «الان ما با میلاد نوری به توافق رسیده‌ایم. فكر می‌كنم بحث مان با رضا عنایتی برای شنبه نهایی می‌شود. با طالب لو هم داخلی بسته‌ایم و امیدوار بودیم كه مشكلی ایجاد نشود. گفته‌اند دست نگه داریم تا مشكلات را حل كنند. امیرخان گفته یك هافبك برزیلی - آلمانی كه در لیگ فنلاند بازی كرده را هم جذب كنیم. اگر او دفاعی را بپسندد، سعی می‌كنیم كارهایش را خیلی زود انجام دهیم.»
43 43

کلید واژه ها: امیر قلعه نویی - باشگاه استقلال -




جمعه 5 دی 1393 - 14:40:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن