تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزاع دسته جمعی باعث ترافیک درون شهری شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یاسوج؛
نزاع دسته جمعی باعث ترافیک درون شهری شد
نزاع دسته جمعی دریاسوج موجب ترافیک در سطح شهر و زخمی شدن شماری از شهروندان شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  در میدان هفت تیر مرکز شهر یاسوج در جلوی محل پاساژ بهرامی معروف به بازار سیاه موبایل رخ داد.
 
بنا به این گزارش این نزاع که بیش از 20 دقیقه به طول انجامید تعدادی زخمی شدند و خسارات زیادی به برخی خودروها و مغازه های اطراف همچنین موجب ترافیک سنگین در خیابان های این محدوده شد.

به گفته آگاهان شدت درگیری و پرتاب سنگ و زد و خورد با چماق و سلاح سرد به حدی بود که علاوه بر رعب و وحشت درخیابان موجب متواری شدن مردم برای در امان بودن از پرتاب سنگ و سایر اشیاء شد.

 شماری از کسبه و اصناف نزدیک به پاساژ از حضور جوانان بیکار و تجمع در محل این پاساژ به شدت گلایه و خواستار رسیدگی و برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با این مخلان نظم و امنیت شهر شدند.

گفتنی است جلوی این پاساژ تعدادی جوان برای خرید و فروش موبایل اقدام می کنند که علاوه بر سد معبر مشکلاتی را برای مردم و مغازه داران و تردد خودروها بوجود آورده اند.

با توجه به اینکه در این مکان در سال های اخیر همواره درگیری و نزاع دسته جمعی وجود داشت ولی مسئولان متولی تاکنون چاره ای برای این معضل اتخاذ نکرده اند.

 لازم به توضیح است با وجود اینکه فاصله مرکز پلیس مستقر در هفت تیر یاسوج تا محل وقوع درگیری چیزی حدود یکصد متر است ، این درگیری بدون حضور پلیس خاتمه یافت.

انتهای پیام/ا







تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن