تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتزار پرچم بارگاه ملکوتي امام رضا (ع) در رفسنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ دي ۱۳۹۳ (۲۳:۵۳ب.ظ)
اهتزار پرچم بارگاه ملکوتي امام رضا (ع) در رفسنجان همزمان با فرا رسيدن ماه ربيع الاول پرچم سبز متبرک حرم رضوي در ميدان امام رضا (ع) رفسنجان به اهتزاز در آمد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مراسم معنوي امروز ( پنجشنبه) در دفتر مرکزي سازمان با حضور مسئولان و عموم مردم برگزارشد.
امام جمعه رفسنجان در اين مراسم درباره برکات و اعمال ماه ربيع الاول گفت:‌ ماه ربيع الاول همانگونه که از اسم آن پيداست، بهار ماه‌هاست؛ به دليل اينکه آثار رحمت خداوند در آن هويدا مي شود.
حجت لاسلام رمضاني پور افزود: در اين ماه ذخاير برکات خداوند و نورهاى زيبايى او بر زمين فرود آمده است زيرا ميلاد رسول خدا (ص) در اين ماه است و مى‌توان ادعا کرد که از اول آفرينش، ‍ زمين رحمتى مانند آن به خود نديده است. چرا که پيامبر اکرم(ص) داناترين مخلوقات به خداوند است.
وي ادامه داد: با اندوه و اشک و ناله‌ ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتيم، اشک ريختيم و دل تازه کرديم و با ياد عظمت آقا ابا عبدالله الحسين(ع) بزرگ شديم. از خزان غفلت به برکت اشک‌هاي محرم و صفر به بهار رسيديم. اکنون وقت آن است که در اين بهار به يمن رويش دوباره سجده شکر به جاي آوريم. اين بهار را قدر بدانيم و بندگي کنيم.
وي افزود: يکي از الطاف حضرت رضا(ع) به مردم رفسنجان به اهتزار در آمدن پرچم متبرک آن امام همام در اين شهر است که اينک بعد از پايان ايام عزاداري ماه محرم و صفر و آغاز ماه ربيع الاول در ميدان امام رضا(ع) رفسنجان به اهتراز درمي‌آيد.
در اين مراسم معنوي پرچم سبزمتبرک حضرت رضا (ع) همراه با نواختن مارش در حضور جمعي از مردم و مسولين در ميدان امام رضا(ع) رفسنجان به اهتزار درآمد.
مديحه سرايي مداح بارگاه رضوي و قرائت صلوات خاصه امام هشتم (ع) از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن