تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805431165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن به دنبال تخريب فرهنگ انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۳۶ب.ظ)
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه: دشمن به دنبال تخريب فرهنگ انقلاب است جانشين ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت:دشمن براي از بين بردن اسلام ناب به دنبال جايگزين کردن اسلام سکولار و تحجر و طالبان و شيعه هاي افراطي است، از حوزه و روحانيت؛ انتظار مي رود که نسبت به اسلام هاي جايگزين هوشيارانه و افشاگرايانه و بدون تقيه وارد شوند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،جانشين ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دوره آموزشي«نقش حوزويان در جبهه جنگ نرم فرهنگي»، که در مجتمع فرهنگي ولايت قم برگزارشد گفت: مساله فرهنگي دو جبهه وجود دارد؛ جبهه استکبار و جبهه انقلاب اسلامي که جنگ بين اين دو جبهه، تعطيلي بردار نيست. اين سنت خداست که همواره جبهه باطل به سردمداري طاغوت ها با جبهه حق به رهبري مصلحان درگير باشند.
وي افزود: اين مساله در تاريخ بوده ،هست و خواهد بود و دوران امام زمان(عج) نيز اين دو گروه وجود دارند و در پايان اين دوره نيز ذات و رتبه انسان مشخص مي شود؛ با پيروزي انقلاب اسلامي جنگ جبهه حق و باطل روشن و شفاف تر شد؛ اين دو جبهه درگيري پيدا کردند و رهبرانشان مشخص شدند.
حجت الاسلام والمسلمين دکتر عبدالله حاجي صادقي، بيان کرد: حوزويان به عنوان سنگرنشينان انقلاب بايد بدانند که مشکل اصلي کجاست؛ باوجود اين که سردمداران استکبار مي گويند که همه گزينه هاي ما روي ميز است که البته ما هم به آنها گفته ايم که ما روي ميز و زير ميز شما را ديده ايم، ولي نبايد غافل باشيم که دشمن به دنبال ضربه زدن به نرم افزار انقلاب است.
وي گفت: دشمن به اين جمع بندي رسيده است که با هجوم نظامي و قتل و غارت، انقلاب را نمي‌تواند نابود کند؛ خانم رابين رايت سي سال پيش در ايران حضور يافت و گفت که خاصيت شيعه اين است که هرچه او را بکشيم کم نمي شود و تاريخ آن را هم نشان داده است، راه برطرف کردن خطر شيعه کشتن شيعه نيست؛ امسال مشاهده کرديم که يک اشاره غير رسمي رهبري براي با شکوه برگزار کردن اربعين اين معجزه را بوجود آورد که فقط مي توان نام آن را معجزه الهي ناميد؛ ولي در ادامه به اين جمع بندي رسيده است که اگر روح شيعه و انقلاب را زديد ديگر بي خطر مي شود.
روحانيون افسران اصلي نبرد جنگ فرهنگي
وي اظهارکرد: دشمن به دنبال تخريب فرهنگ انقلاب است؛ استراتژي جبهه استکبار، جنگ فرهنگي است؛ يعني زدن اعتقادات، باورها و ارزشها و به تعبيري تصرف ذهن ها؛ دشمن به دنبال خاموش کردن جان انقلاب يعني موتور فرهنگي است؛ امروز جبهه استکبار مي خواهد روح انقلاب را هدف بگيرد؛ بقيه جنگ ها فني است و در اين جنگ فرهنگي، روحانيون افسران اصلي نبرد هستند.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي بيان کرد: اساسي ترين رگ انديشه شيعي، اسلام ناب است؛ اين اسلام، اسلام حرکت آفرين است که روحيه جهادي و جنبش و کوشش از آن منتج مي شود. آنها براي زدن اسلام ناب برنامه هاي زيادي دارند که حتي در حوزه ودانشگاه و بازار نيز اين برنامه ها را تعقيب مي کند چون به دنبال کارگرداني و بازي خود ما هستند. حسن اين بازي اين است که تلفات اين بازي از ماست و از کارگردان نيست؛ آنها در اين عرصه خوب کار مي کند و ما نبايد غافل شويم.
وي افزود: مرسي پس از پيروزي گفت من راه ايران را نمي روم، چون ايران از همان اول با آمريکا و عربستان درگير شد و من خودم را مثل ايران دچار مشکل نمي کنم، بلکه پول ملک عبدالله را مي گيرم و با آمريکا رفاقت مي کنم و کار خودم را مي کنم، ولي در اين جريان 700 نفر از قوي ترين افراد خود را اينگونه از دست داد و خود نيز چنين وضعيتي پيدا کرد.
اين کارشناس حوزوي يادآورشد: دشمن براي زدن اسلام ناب به دنبال جايگزين کردن اسلام سکولار و تحجر و طالبان و شيعه هاي افراطي است، از حوزه و روحانيت؛ انتظار مي رود که نسبت به اسلام هاي جايگزين هوشيارانه و افشاگرايانه و بدون تقيه وارد شوند؛ فصل مشترک نبوت و ولايت دفاع از دين است؛ فلسفه وجودي روحانيت در استمرار نبوت و امامت تعريف مي شود که بايد گيرنده هاي خود را در اين زمينه بالاتر ببريم.
هدف دشمن ترويج ليبراليسم فرهنگي و ابتذال اخلاقي است
وي گفت: دومين کار آنها ترويج ليبراليسم فرهنگي و ابتذال اخلاقي است. آنها به اين جمع بندي رسيده اند که جوان گرفتار مفاسد اخلاقي سنگرنشين انقلاب نمي شود؛ با مفاهيمي مثل آزادي انسان ها، فمنيست، تساهل و تسامح و حقوق بشر مي خواهند روحيه سلحشوري را از بين ببرند و آنها را به مفاسد جنسي دچار کنند؛ اين کار امروز مفاسد نيست، بلکه جنگ است.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي صادقي بيان کرد: يکي از راهبردهاي دشمنان، ناکارآمد معرفي کردن گفتمان مقاومت است؛ آنها به دنبال اين هستند که ايران انقلابي را به زانو درآوردند و از ما يک سازشکار بسازند تا روحيه ضد آمريکايي در کشورهاي ديگر پايين بيايد؛ آنها به اين جمع بندي رسيدند که اگر ايران را متقاعد کرديم که ايران گرد يک ميز با ما بنشيند و دنيا ببيند که ايران پس از سي و پنج سال مرگ بر آمريکا به اين نتيجه رسيد که چاره اي جز صلح با ما را ندارد و ديگران بايد حساب کار خود را بکنند. رهبري تمام تلاش شان اين است که نمي گذاريم دنيا با روحيه ضد استکباري وداع کند.
وي گفت: راهبرد ديگر دشمن نفاق است که اين بسيار خطرناک است؛ راهبرد ديگر، تلاش براي منزوي جلوه دادن نظام ولايي است ؛ نگران اين هستند که اگر مدل حکومت ايران در عراق وافغانستان و مصر برود ديگر جايي براي آنها نمي ماند. شبهه افکنان کوته فکر و بي خرد و جريان هايي هم در اين جهت به آنها کمک مي کند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن