تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799068645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عجیب ترین آمار های دور رفت بوندس‌لیگا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عجیب ترین آمار های دور رفت بوندس‌لیگا




دور رفت رقابت های بوندسلیگا به پایان رسیده و تعطیلات طولانی زمستانی این رقابت آغاز شده است.





طرفداری: دور رفت رقابت های بوندسلیگا به پایان رسیده و تعطیلات طولانی زمستانی این رقابت آغاز شده است، نیم فصل اخیر به جزء اقتدار بی نظیر بایرن مونیخ تحت تاثیر اتفاقات و رویداداهای دیگری نیز بوده است که در این یادداشت به شانزده آمار عجیب و شاید تکرار نشدنی این نیم فصل پرداخته خواهد شد.


عجیب ترین آمار های دور رفت بوندسلیگا



1- اولین اتفاق عجیب رقابت های این فصل در هفته اول روی داد، کریم بالعربی در پیروزی 2:0 بایرلورکوزن مقابل دورتموند، بعد از 9 ثانیه از شروع بازی، موفق به ثمر رساندن سریع ترین گل تاریخ بوندسلیگا شد.

2- در هفته چهارم از رقابت های بوندسلیگا، بار دیگر اتفاقی تاریخ ساز روی داد. در پیروزی 4:0 تیم تازه صعود کرده پادربورن مقابل هانوفر، موریتس اشتوپل کمپ، در وقت های اضافه از فاصله 83 متری موفق به باز کردن دروازه تیم میهمان شد، چون رابرت سیلر سنگربان هانوفر برای استفاده از یک ضربه ایستگاهی به جلو آمده بود و دروازه او خالی مانده بود.

3- تیمو هورن سنگربان کلن نیز موفق به ثبت یک رکورد به نام خود شد، این سنگربان در چهار بازی اول دوران حرفه ای خود در بوندسلیگا، موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد. در بازی های هفته پنجم و در شکست 1:0 مقابل هانوفر او برای اولین بار دروازه خود در بوندسلیگا را باز شده دید.

4- ژابی آلونسو نیز در اولین فصل حضور خود در بوندسلیگا، موفق به ثبت حد نصاب جدیدی به نام خود شد. در بازی هفته ششم و در برد 2:0 بایرن مونیخ مقابل کلن، این هافبک اسپانیایی رکورد 206 تماس با توپ در طول یک بازی را از خود بر جای گذاشت، چنین رکوردی از زمات ثبت شدن اطلاعات و آمار همه دیدارهای بوندسلیگا در فصل 2004/05 بی سابقه است.

5- بایرن مونیخ در این نیم فصل نیز برای چهارمین مرتبه متوالی عنوان صدرنشینی بوندسلیگا یا Herbstmeisterschaft (قهرمان پاییزی) را از آن خود نمود که تا کنون در بوندسلیگا بی سابقه بوده است. شاگردان پپ گواردیولا با کسب 45 امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفتند اما موفق به شکستن رکورد کسب بیشترین امتیاز در نیم فصل نشدند، چنین رکوردی با کسب 47 امتیاز کسب در پایان رقابت های دور رفت فصل گذشته در اختیار همین تیم می باشد.

6- بایرن مونیخ در دور رفت رقابت های بوندسلیگا تنها چهار گل دریافت نمود و رکوردی جدید در این زمینه را به نام خود ثبت نمود. چنین رکوردی در قبل از این فصل با هفت گل خورده در پایان نیم فصل اول بوندسلیگا، در اختیار تیم های بایرن مونیخ (2012/13) و اشتوتگارت (2003/04) بوده است.

7- وولفسبورگ در پایان رقابت های دور رفت با یازده امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ، رده دوم این رقابت ها را به خود اختصاص داده است. اختلاف یازده امتیازی بین دو تیم اول و دوم در پایان دور رفت بوندسلیگا در نیم فصل گذشته یک رکورد محسوب می شود و تا کنون بی سابقه بوده است. چنین رکوردی پیش از این با ده امتیاز اختلاف در اختیار بایرن مونیخ نسبت به بایرلورکوزن (2012/13) و دورتموند نسبت به ماینتس و بایرلورکوزن (2010/11) بوده است.

8- ژرومی بوآتینگ مدافع بایرن مونیخ نیز در این نیم فصل موفق به ثبت رکوردی جدید به نام خود شد، وی در 56 بازی متوالی در بوندسلیگا هیچ شکستی را تجربه نکرده است، آخرین شکست بوآتینگ با بایرن مونیخ در این رقابت ها در باخت 2:1 این تیم مقابل بایرلورکوزن در اکتبر 2012 به ثبت رسیده است.

9- دورتموند در این نیم فصل ده شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، در واقع این تعداد شکست در دور رفت رقابت ها، از تعداد باخت هایی که این تیم در طول یک فصل کامل از زمان حضور یورگن کلوپ متحمل شده، بیشتر می باشد.

10- دورتموندی ها در این نیم فصل تنها 15 امتیاز کسب نمودند، این تیم تنها در فصل 1971/72 که به بوندسلیگای دو سقوط کرده، در پایان دور رفت امتیازهای کمتری جمع آوری نموده است. در آن فصل جمع امتیازات این تیم در پایان دور رفت به 14 رسیده بود.

11- یکی از دلایل افت دورتموند در این فصل، اشتباهات فردی فراوان بازیکنان این تیم بوده است، در بازی های دور رفت، دورتموند 9 گل را از روی اشتباهات فردی بازیکنان خود دریافت نموده که چنین رکوردی در بین همه تیم های حاضر در بوندسلیگا در این فصل بی سابقه بوده است.

12- هامبورگ در پایان بازی های دور رفت تنها موفق به ثمر رساندن 9 گل شد و به این ترتیب این تیم کمترین گل زده خود در دور رفت رقابت های بوندسلیگا را تجربه نمود. تنها دو تیم آینتراخت فرانکفورت (1988/89) و تاسمانیا برلین (1965/66) با به ثمر رساندن 8 گل آماری ضعیف تر از هامبورگ در تاریخ بوندسلیگا در این زمینه از خود بر جای گذاشته اند.

13- هامبورگی ها همچنین اولین گل خود را در این فصل از رقابت ها در هفته ششم به ثمر رساندن، به بیان دیگر بازیکنان این تیم در 507 دقیقه نخست، موفق به ثمر رساندن گلی نشده بودند که رکوردی منفی دیگر در تاریخ بوندسلیگا محسوب می شود. در این نیم فصل در بازی هایی که هامبورگ به انجام رسانده به طور میانگین 1.65 گل به ثمر رسیده که این عدد کمترین میانگین در این زمینه در تاریخ بوندسلیگا است.

14- تعداد گل های به ثمر رسیده توسط آلکس مایر مهاجم آینتراخت فرانکفورت در این نیم فصل از تیم هامبورگ بیشتر بوده است، مایر در 16 بازی دور رفت موفق به ثمر رساندن 13 گل شده است، پیش از این ماریو گومز (16 گل)، کلاوس یان هونتلار (15 گل) و لوکاس پودولسکی (14 گل) آماری بهتر از مایر در تعداد گل های به ثمر رسانده در پایان دور رفت داشته اند.

15- در بازی های آینتراخت فرانکفورت در نیم فصل اخیر به طور میانگین گل های بیشتری نسبت به سایر تیم ها رد و بدل شده است، در مجموع در این بازی ها 68 گل به ثمر رسیده که 34 گل را شاگردان توماس شافت به ثمر رسانده اند و 34 گل نیز این تیم دریافت نموده است. به طور میانگین در بازی های فرانکفورتی ها در این نیم فصل 4 گل به ثمر رسیده است.

16- از نکات دیگر نیم فصل اخیر بوندسلیگا، وجود تیم های فراوان در منطقه خطر سقوط است. بین تیم فرایبورگ در انتهای جدول و پادربورن تیم دهم جدول تنها چهار امتیار اختلاف وجود دارد. وجود این اختلاف کم امتیاز بین تیم هجدهم و دهم جدول در پایان دور رفت، تنها در فصل 2000/01 تجربه شده است.






تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن