تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804480067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مورد معروف حرف زدم وساطت نکردم/ روبین ممنوع المصاحبه ام کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


در مورد معروف حرف زدم وساطت نکردم/ روبین ممنوع المصاحبه ام کرده است ورزش > فوتبال ملی - آزمون می گوید اگر سعید معروف به روسیه برود او دیگر در این کشور تنها نیست.

انسیه ورزنده:سعيد معروف پاسور باذكاوت و باهوش تيم ملي واليبال كشورمان هم اكنون در آستانه گرفتن يك تصميم بزرگ و نادر در تاريخ واليبال كشورمان است.او مي خواهد براي رفتن به ديار آسمان خراشهاي روس برنامه ريزي كند.اینكه برود،يا بماند و به مردم شهرش و لیگ کشورش خدمت كند؟ اگر معروف در ايران بماند و براي اروميه ای ها توپ بزند همچنان اطلاعات واليباليش در مرزهاي داخلي كشور باقي می ماند و چون به جرات مي توان گفت كه بهترين پاسور کشور است،يك تنه براي ديگر پاسورها به مثابه الگو عمل می کند، اما اگر این انتقال انجام شود او می تواند از بزرگان اين رشته درس ها بياموزد و یافته هایش را در سطح ملي به هم تيمي هايش منتقل كند. در این شرایط حساس تنها يك چيز دست سعيد را براي رفتن بسته است و آن هم داشتن قرارداد با تيم شهرداري اروميه است.خود سعید در مصاحبه هايش گفته كه به شهر و همشهريانش علاقمند است و مي خواهد آن ها،او را در اين شرايط حساس درك كنند. روسیه کشوری نیست که در والیبال به هر بازیکنی پیشنهاد همکاری بدهد این اتفاق در حالی مطرح است که پیش از این هر وقت با ستاره های تیم ملی در مورد اینکه چرا با وجود جهانی شدن و گل کردن در میان مدعیان جهان هنوز خبری از لژیونر شدن در این رشته نیست آن ها نداشتن پیشنهاد قوی و دندان گیر را مطرح می کردند. اما حالا این پیشنهاد رسیده است و باید دید که مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه راه را برای رفتن معروف به کشوری که آرزوی هر والیبالیستی است باز می کنند یا خیر؟   پیشنهاد زینت کازان به سعید معروف در شرایطی پیش آمده که این پیشنهاد بهانه‌ای شد تا با سردار آزمون تماس بگیریم و از او درباره انتقال کاپیتان والیبال ایران به روسیه سوال کنیم.سردار که خودش در تیم فوتبال روبین کازان توپ می زند و به تازگی از اردوی آفریقای جنوبی برگشته البته می گوید ممنوع المصاحبه است و مسئولان باشگاه روبین کازان به او گفته اند که درباره فوتبال حرفی نزد.همین اتفاق باعث شد تا با سردار کوتاه و البته والیبالی حرف بزنیم. آزمون می گوید:« من در باشگاه و تیم روبین کازان بازی می‌کنم و باشگاه زنیت کازان به سعید پیشنهاد داده، باشگاه‌هایمان با یکدیگر فرق می‌کند ولی در یک شهر است.»
او این را گفت و ادامه داد:«دادن پیشنهاد همکاری به سعید معروف از طرف باشگاه زنیت ‌‌با مبلغ یک میلیون یورو بسیار خوب است.خیلی خوشحالم که از یک ایرانی چنین تقاضایی شده.معروف‌ بهترین پاسور جهان است و می‌تواند نماینده خوبی برای والیبال کشورمان در این تیم روسی       باشد و راه را برای دیگر بازیکنان ایرانی که هم اکنون در لیگ داخلی گل کرده اند باز کند.»
 
فوتبالیست 19 ساله تیم ملی کشورمان تیم والیبال زنیت‌ کازان را یکی از تیم‌‌های مطرح، شناخته شده و قدرتمند در روسیه و قاره اروپا و حضور معروف در این تیم را عاملی برای بالا رفتن سطح فنی و تجربه معروف عنوان کرد.  او در پاسخ به این سوال که آیا شما هم در تصمیم مسئولان باشگاه کازان در خصوص دادن پیشنهاد به معروف دخیل بودید؟ این واکنش را نشان داد:«من هیچ گونه وساطتی در این خصوص انجام ندادم. چون برای روس ها مسائل اخلاقی یک ورزشکار اهمیت دارد.چند نفر از مسئولان این باشگاه چون می دانستند من هم ایرانی هستم در خصوص موارد اخلاقی معروف از من سوال کردند.من هم از سعید دفاع کردم.به نظرم او شخصیت بزرگی دارد.امیدوارم هر چه سریعتر در مورد حضورش در تیم کازان بهترین تصمیم را بگیرد.اگر من در روسیه بمانم و سعید بیاید دیگر تنها نیستم.»      

کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال ایران - والیبال -




پنجشنبه 4 دی 1393 - 10:56:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن