تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادامل فالكائو، ستاره اى نيمكت نشين


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رادامل فالكائو، ستاره اى نيمكت نشين




يك سال و نيم گذشته رادامل فالكائو يكى از بهترين مهاجمين فوتبال دنيا بوده است، اما بعد از پايان دوران مصدوميت و پيوستنش به منچستريونايتد، ‌وى هرگز به دوران اوج خود بازنگشته است.





طرفداری: رادامل فالكائو در سال هاى گذشته يكى از پرطرفدارترين مهاجمين در بازار نقل و انتقالات بوده است. هنگامى كه وى سال 2013 از باشگاه اتلتيكو مادريد جدا شد، باشگاه هاى بزرگى به دنبال جذب او بوده اند و از رئال مادريد نيز به عنوان مقصد احتمالى اين مهاجم كلمبيايى نام برده مى شد. اما سرانجام فالكائو به مبلغ 60 ميليون يورو تصميم به پيوستن به موناكو گرفت.

فالكائو در حال حاضر در منچستريونايند بازى مى كند و براى يك سال به عنوان بازيكن قرضى به مبلغ هشت ميليون يورو به جمع شياطين سرخ پيوسته است و هزينه خريد او نيز 55 ميليون يورو برآورد مى شود. لوئيز فن خال سرمربى منچستريونايتد در خصوص او در تابستان گذشته گفته بود:"او يكى از تاثيرگذارترين مهاجمين دنيا است. اگر بازيكنى با چنين كيفيتى قابل جذب باشد، نبايد از اين شانس استفاده نكرد." فالكائو نيز در گفتگويى با وب سايت باشگاه منچستريونايتد گفته بود: "منچستريونايتد بزرگترين باشگاه فوتبال دنيا است و تصميم گرفته كه بار ديگر به اوج بازگردد. من از همكارى با لوئيز فن خال نيز بسيار خوشحال هستم."


رادامل فالكائو، ستاره اى نيمكت نشين



اما در اين مقطع از فصل، شرايط به گونه اى ديگر رقم خورده است. به نظر مى رسد كه فالكائو هنوز دوران مصدوميت خود را به طور كامل و موفق پشت سر نگذاشته است و از خريد او در باشگاه، به عنوان خريدى نا موفق ياد مى شود. اين طور به نظر مى رسد كه باشگاه بدون در نظر گرفتن شرايط بدنى فالكائو او را جذب نموده، تا بتواند تنها از حضور نامى بزرگ در تركيب خود برخوردار باشد.

مطبوعات انگليسى از همان بازى اول منچستريونايتد از فالكائو به عنوان بازيكنى مسن، گران و نا آماده انتقاد نموده اند و در واقع نيز او همچنان منتظر تغيير وضعيت خود در اين تيم است، چون تقريبا يك سال بعد از مصدوميت سنگين خود، ‌فالكائو همچنان به فرم ايده آل خود نرسيده است.  مصدوميت فالكائو به قيمت عدم انطباق او با شرايط تيم منچستريونايتد در اين فصل تمام شده است و لوئيز فن خال نيز هرگز به مهاجمى نا آماده در تركيب تيم خود اعتماد نمى نمايد. از طرفى اين سرمربى هلندى با وجود وين رونى و روبين فن پرسى از حضور دو مهاجم با كيفيت در تركيب تيم خود برخوردار است و فالكائو براى قرار گرفتن در تركيب اصلى تيم مى بايست با آنها رقابت نمايد.

فالكائو تا کنون 385 دقيقه در ليگ برتر بازى كرده است و دو هفته پيش لوئيز فن خال براى ديدار با ساوتهمپتون او را به ليست هيجده نفره خود فراخواند، اما نود دقيقه او را بر روى نيمكت ذخيره ها نشاند، فن خال در اين رابطه گفت: "من فالكائو را در كادر تيم قرار دادم با وجود اينكه مى دانستم كه او تنها بيست دقيقه توانايى بازى دارد." تنها يك هفته بعد و پيش از ديدار مقابل ليورپول، فن خال ادعا نمود كه فالكائو مى تواند از ابتداى بازى در تركيب اصلى تيم قرار گيرد، اما به جاى فالكائو وى به جيمز ويلسون در خط حمله شياطين سرخ اعتماد نمود كه از سرعت بيشترى نسبت به رقيب كلمبيايى خود برخوردار است. فالكائو در ديدارمقابل ليورپول تنها در پانزده دقيقه انتهايى وارد ميدان شد و نشان داد كه چرا فن خال از ابتداى بازى او را در تركيب تيم قرار نداده است.

در اين پانزده دقيقه به نظر مى رسيد كه فالكائو نسبت به نحوه بازى تيم كاملا غريبه است، علاوه بر اين دوندگى لازم از وى هرگز ديده نشد، وى در كارهاى تركيبى و تيمى هرگز حضور نداشت و موفق به ايجاد هيچ خطرى و يا زدن ضربه اى به دروازه حريف نيز نشد. در مجموع تنها وى موفق به ارسال چهار پاس شد كه نيمى از آنها نيز به مقصد نرسيد. اما در بازی مقابل آستون ویلا لوئیز فن خال به وی اعتماد نمود و او را در ترکیب اصلی تیم قرارداد، فالکائو نیز با زدن گل تساوی شیاطین سرخ، پاسخ اعتماد این سرمربی هلندی را داد.

بى ترديد اما اين ستاره افول كرده همچنان هرگز از شرايط حاضر خود در منچستريونايتد راضى نيست. مسئله اى كه اما سبب نگرانى لوئيز فن خال نگرديده است:"اين موضوع چندان مهم نيست. او بايد از فلسفه من پيروى نمايد و من ترجيح مى دهم كه از او در صورت نا آماده بودن بيشتر در تيم دوم استفاده كنم." با اين اظهار نظر لوئيز فن خال آيا خريد فالكائو تنها سوء تفاهمى گران قيمت بوده است؟

در نظر گرفتن ديسيپلينى خاص در تيم و خواستار شدن اجراى آن از سوى بازيكنان تيم از مشخصات بارز مربى گرى لوئيز فن خال است و اگر بازيكنى در اين راه وظايف محوله را انجام ندهد، فن خال ترسى از چشم پوشى و نيمكت نشينى وى ندارد. چنين اتفاقى در بايرن مونيخ نيز روى داده است، زمانى كه وى براى مدت يك سال ماريو گومز را به بازيكنى نيمكت نشين تبديل نمود، مادامى كه اين مهاجم سى ميليون يورويى خود را با سيستم بازى تيم تطبيق نداد.

فالكائو در منچستر راه دشوارى پيش رو خواهد داشت، وى در تيم هاى قبلى خود همواره مهمترين بازيكن محسوب مى شده و به نوعى همه توجهات و حتى حملات تيم به او ختم مى شده است، مسئله اى كه ديگر هرگز در شياطين سرخ براى او مطرح نيست. او به زمان بيشترى براى تطبيق پذيرى نياز دارد، چنين موضوعى اما هرگز براى سران باشگاه نيز خوشايند نخواهد بود، با توجه به اينكه آنها از اين مهاجم كلمبيايى با توجه به قيمت بالاى او انتظار كمك هايى فورى و موثر را داشته اند.

فالكائو بايد خود را هر چه سريع تر با شرايط جديد خود در منچستريونايتد منطبق سازد، براى اين منظور او به آمادگى كامل بدنى و اراده اى قوى براى شركت در تمرينات تيمى، نياز خواهد داشت. بر روى كيفيت او براى موفقيت و درخشش در رقابت هاى ليگ برتر جزيره هيچ ترديدى وجود ندارد. حال وى مى بايست توانايى هاى خود را بار ديگر به اثبات رساند و همچنين براى كسب جايگاه ثابت خود در تيم، نبرد نمايد.

لوئيز فن خال به نظر ماموريت دشوار خود در منچستريونايتد را با موفقيت در حال انجام دادن است و فالكائو مى بايست از سرمربى سخت گيرى همانند فن خال تبعيت نمايد و ادامه فصل را نيز بر روى نيمكت ذخيره ها بنشيند، يا به عنوان مهاجمى شكست خورده به موناكو بازگردد.






تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن