تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803599843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمایش محمد رسول الله نمایش اقتدار و صلح پایدار


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رزمایش محمد رسول الله نمایش اقتدار و صلح پایدار


رزمایش محمد رسول الله با شعار " نمایش اقتدار و صلح و دوستی پایدار"، در سایه وحدت اسلامی و منطقه ای " از امروز درمنطقه ای به وسعت دو میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا منتهی الیه جنوبی خلیج عدن برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، این رزمایش با شعار «نمایش اقتدار و صلح و دوستی پایدار، در سایه وحدت اسلامی و منطقه ای» توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران از امروز (پنجشنبه) به مدت شش روز در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا پایین خلیج عدن برگزار می شود. در این رزمایش یگان های نیروی های زمینی و دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و یگان های احتیاط بسیج دراستان سیستان و بلوچستان با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا حضور دارند. فرماندهان نیروهای شرکت کننده دراین رزمایش با حضور در محل عملیات ، بر آمادگی کامل برای اجرا تاکید کردند. فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : یکی از اهداف رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) ارتش ، انتقال تجربه به جوانان است. امیر سرتیپ پوردستان افزود : بخش عظیمی از فرماندهان این رزمایش کسانی هستند که سالهای دفاع مقدس را درک و جنگ اول و دوم خلیج فارس را تحلیل کرده اند و می خواهند دانسته های خود را در این رزمایش به جوانان منتقل کنند.

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش

امیر پوردستان گفت: در این رزمایش سربازان ، درجه داران و فرماندهان در صحنه واقعی رزم قرار می گیرند و تلاش بر این است که سربازان بوی باروت را حس کنند و نحوه سنگر ساختن را یاد بگیرند و صدای صفیر گلوله را بشنوند  تا در صحنه واقعی  رزم ، توانمندی هایشان بالا برود. وی با اشاره به روحیه بالای نیروهای نظامی برای شرکت در این رزمایش گفت : محیط رزمایش محیط سختی است و مشکلات خاص خود را دارد اما  روحیه سربازان ، درجه داران و افسران بسیار بالا است و با نشاط ، شادابی و طراوت و خوشحالی مشتاقند در این عرصه انجام وظیفه کنند و اقتدار خودشان را نشان دهند و قابلیت های خودشان را بالا ببرند.  
دانلود
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در رزمایش مشترک نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش و حمایت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با عنوان 'محمد رسول الله (ص)' به نمایش در خواهد آمد.
امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش
امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود: در رزمایش محمد رسول الله (ص) اقتدار ایران در دریا، زمین ، زیر دریا و آسمان به نمایش درخواهد آمد. دریادار سیاری در ادامه اظهار داشت: در این رزمایش انواع ناوها، ناوشکن ها، زیردریایی ها، موشک ها، هواپیماها، بالگردها و دیگر ادوات نیروی دریایی ارتش با هدف ارتقا توان رزمی این نیرو در بخش های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این رزمایش به مدت شش روز براساس تهدیدات واقعی و با بکارگیری تجهیزات واقعی توسط قرارگاه ذوالفقار طرح ریزی و هدایت می شود.

تمرین رزمی بین نیروها افزایش توان مقابله با تهدیدات، نمایش اقتدار نیروهای مسلح، انتقال تجربه به فرماندهان جوان و آزمایش تجهیزات و دستاوردهای جدید از جمله اهداف این رزمایش است.

پیش از این بنا بود که این رزمایش تحت عنوان «ولایت 93» و با محوریت نیروی دریایی برگزار شود، اما براساس تصمیم ستادکل ارتش، تمام نیروها در این رزمایش حاضر شدند و نام آن نیز به «محمد رسول الله(ص)» تغییر کرد.

در این رزمایش، یگان های نیروی زمینی ارتش، نیروی دریایی ارتش، یگان های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و یگان های احتیاط بسیج در استان سیستان وبلوچستان با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) شرکت می کنند.

پایگاه های نیروی دریایی سپاه پاسداران در جاسک و چابهار به دلیل حضور در منطقه رزمایش «محمد رسول الله(ص)»، در اختیار رزمایش قرار خواهند گرفت. تمرین رزمی بین نیروها، افزایش توان مقابله با تهدیدات، نمایش اقتدار نیروهای مسلح، انتقال تجربه به فرماندهان جوان و آزمایش تجهیزات و دستاوردهای جدید از جمله اهداف این رزمایش هستند.

بر اساس اعلام فرماندهان ارتش، تمرین رزمی برای مقابله با تروریسم نیز بخشی از این رزمایش است اما اطلاعات آن به همراه بخش های دیگری از رزمایش رسانه ای نمی شود و در اسناد طبقه بندی شده ارتش باقی خواهد ماند.

متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در صورتیکه استفاده از سلاح ها و سامانه های پدافندی نیاز به نظارت داشته باشند، در این رزمایش حضور می یابند.

همچنین داورانی با نظر قرارگاه «ذوالفقار» در این رزمایش حضور پیدا می کنند و به ارزیابی عملکرد نیروهای حاضر در آن می پردازند.

نیروی زمینی با 27 رسته در منطقه ای به وسعت 43 هزار کیلومتر مربع آغاز کننده این رزمایش خواهد بود.

یگان های هوابرد، کلاه سبز و تیپ ویژه این نیرو در این رزمایش نقش آفرینی می کنند.

بنابر اعلام فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این نیرو دستاوردهای جدید خود را در رزمایش «محمد رسول الله(ص)» استفاده خواهد کرد.

بالگرد ملی، توپ هویتزر، نفربر توپ دار، تانک های «ذوالفقار» و «صمصام»، انواع موشک ضد زره و ضد تانک، انواع سیستم های پدافندی و سلاح های «شاهر» و «اخگر» از جمله ادواتی هستند که توسط نیروی زمینی استفاده خواهند شد. توان موشکی ایران اسلامی در رزمایش «محمد رسول الله(ص)» با انواع پرتاب های موشک سطح به سطح، ساحل به دریا، زمین به هوا و هوا به سطح به نمایش گذاشته می شود.

از آنجا که منطقه رزمایش «محمد رسول الله(ص)» تا مدار 10 درجه یعنی پایین خلیج عدن است، ناوگروه ها و نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که جهت انجام ماموریت به آب های آزاد اعزام شده اند نیز در این رزمایش حضور دارند.

انواع ناوهای ایرانی، اژدرها، زیر دریایی ها، قایق ها، پهپادها و دیگر ادوات جنگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش مورد استفاده قرار می گیرند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، این رزمایش را حاوی پیام صلح برای کشورهای دوست دانست و گفت: بدنبال ارتقا توان رزمی و ارتقا صلح و دوستی هستیم.

امیر سرتیپ موسوی در کنفرانس خبری که بمنظور برگزاری رزمایش «محمدرسول الله(ص)» برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه، آرامش و امنیت در منطقه با کشورهای منطقه حاصل می شود، افزود: با حضور بیگانگان مخالفیم. وی عنوان کرد: پیام رزمایش برای کشورهای همسو صلح و دوستی است، اما برای کسانی که افکار شیطانی دارند، پیام رزمایش این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش ملت مقاوم و بزرگ ایران اسلامی از آرمان های مقدس ایران دفاع خواهند کرد.

امیر سرتیپ موسوی گفت: امروز دنیا دریافته که فشارها، تحریم ها و توطئه هایی که علیه ایران انجام می دهند، بر قدرت دفاعی ما تاثیری نداشته و این قدرت روز به روز بیشتر می شود.


دانلود

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن