تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال رساندن سومین تیم استانم به لیگ برتر هستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حیدرفرهادی:
به دنبال رساندن سومین تیم استانم به لیگ برتر هستم
سرمربی تیم زاگرس اهواز با بیان سابقه خود در لیگ برتری کردن تیم های شهرش گفت که قصد دارد سومین تیم اهوازی را نیز به لیگ برتر برساند.
حیدر فرهادی سرمربی تیم فوتسال زاگرس اهواز در پایان نیم فصل اول لیگ دسته اول به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خدارا شکر شرایط تیم زاگرس در این روزها خوب است. بعد از چند روز استراحت تمرینات را آغاز کردیم و روز جمعه باید با تیم ماهشهر بازی کنیم. تنها مشکل ما بخشی از پرداختی بازیکنان است که منتظر دریافت آن هستیم.
 
نیم فصل اول لیگ خوب بود اما من شخصا راضی نبودم. در مدتی که در لیگ دسته اول کار کرده ام با تیم های حفاری ( دوسال) ، گاز خوزستان و برنای اهواز همواره در نیم فصل اول به عنوان قهرمانی رسیده ام. اما در لیگ جاری در حالی که با یک برد به این عنوان می رسیدیم و در بازی ای که بهترین نتیجه تیم را میتوانستیم به دست بیاوریم، داور به تیم یاران جوان بندرعباس خوش خدمتی کرد و بازی با تساوی عوض شد تا به عنوان قهرمانی نرسیم.
 
وی افزود: در این فصل تیم زاگرس نه تنها بازیکن غیر بومی جذب نکرد، که به دلایلی و برای حفظ آرامش تیم و دوری از برخی حواشی‌ از تمام ظرفیت استان هم استفاده نکردیم و فقط بازیکنان خاصی را جذب کردیم. این مسئله موجب شده بازیکنان کمی داشته و از لحاظ کاربردی با احتمال مصدومیت بیشتری روبرو باشیم. در نیم فصل سعی کردیم با اضافه کردن چند بازیکن جای خالی لیستمان را پر کرده و بتوانیم از تمام ظرفیت بازیکنانمان استفاده کنیم.
 
فرهادی در مورد امید تیم زاگرس به صعود به لیگ برتر بیان داشت: برخی تیم ها و مربیان به دنبال تیمداری و حضور در مسابقات هستند اما ما به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. من روزی که تیم را تحویل گرفتم با انگیزه لیگ برتر به این تیم آمدم و همیشه به دنبال موفقیت در کار و بیلان کاری و داشتن رزومه قدرتمند هستم.

 تا کنون در استان خودم دو تیم را لیگ برتری کرده ام و اگر اتفاقات فصل گذشته برنا رخ نمی‌داد چه بسا آن تیم را نیز به لیگ برتر می رساندم. مجموعه زاگرس هم یک باشگاه شخصی است که با هزینه های کم به دنبال بهترین نتیجه است و بسیار به صعود به مرحله بعد امیدواریم.
 
اننتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن