تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819156886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح پروژه هاي مخابراتي در شهرستان رستم در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۶ب.ظ)
افتتاح پروژه هاي مخابراتي در شهرستان رستم در استان فارس 8 پروژه مخابراتي در شهرستان رستم به ارزش ريال 16 ميليارد و 336 ميليون ريال باحضور هومان محمودي مديرعامل شرکت مخابرات، دکتر نوذر شفيعي نماينده محترم مردم شهرستان هاي رستم و ممسني در مجلس و حجت الاسان خرسندي امام جمعه شهرستان رستم و جمعي از مسئولين افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمودي در سخنان خود در مراسم افتتاحيه با اشاره به اينکه علي رغم اقدامات انجام شده در زمينه موبايل همچنان در جاده ها نقاط کور وجود دارد ادامه داد: با پيگيري هاي انجام شده مقداري مرتفع و بقيه در برنامه است. ما حدود 4 ميليون شماره تلفن همراه در کشور داريم و حدود 2 هزارسايت براي پوشش آنها که براي پوشش کامل استان حدود 400 سايت کمبود داريم.
محمودي اظهار داشت: در بحث تلفن همراه انقلابي در کشور ايجاد شده است و کيفيت استان فارس در پوشش تلفن همراه 94 درصد است.
مديرعامل مخابرات فارس با اشاره به طرح همکدسازي در استان فارس بيان داشت: در بحث تلفن ثابت در استان فارس طرح هم کد سازي بدون هيچ مشکلي اجرا شد. درست است که در اين طرح به خاطر پايين آمدن نرخ مکالمات به ميزان هر دقيقه 300 ريال،شرکت مخابرات افت درآمد داشت اما اين سياست مخابرات است که خدمات بهتري ارائه دهد و سال گذشته حدود 38 هزار تلفن ثابت واگذاري داشتيم.
هومان محمودي گفت: دربحث اينترنت در بين استان هاي کشور استان فارس مقام اول را دارد و مشکل ADSL شهرستان رستم در سال گذشته حل شده است.
ايشان گفت: در کل استان حدود 10 هزار کيلومتر فيبر نوري داريم و شهرستان هاي شامل ممسني، کازرون، فراشبند، فيروزآباد و رستم به علت کوهستاني بودن احتياج به سرمايه گذاري و هزينه بسياري دارد.
محمودي با بيان اهميت و نقش تلفن همراه در زندگي امروزي ادامه داد: پهناي باند سه گيگ براي اينترنت موبايل ( 3G ) را ابتدا در مرکز استان با 176 سايت اجرا کرديم و اميدواريم به زودي اين طرح در ساير شهرستان ها براي استفاده بهتر از موبايل،اجرا کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن