تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايثارگران زنجان تحت پوشش کارت بيمه طلايي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۳۳ق.ظ)
معاون بهداشت بنياد زنجان: ايثارگران زنجان تحت پوشش کارت بيمه طلايي هستند معاون بهداشت و درمان بنياد استان زنجان، گفت: خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران زنجان تحت پوشش کارت بيمه طلايي هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا حيدري با اشاره به صدور بيش از ۲۱ هزار کارت بيمه طلايي در استان زنجان، گفت: تمامي خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران تحت پوشش کارت بيمه طلايي هستند.
حيدري اظهار داشت: به جز ايثارگران تحت پوشش نيروي‌هاي مسلح همه خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران تحت پوشش کارت بيمه طلايي هستند.
وي با اشاره تعداد کارت ‌هاي طلايي صادر شده، تصريح کرد: براي 21 هزار و 500 نفر کارت بيمه طلايي صادر شده است و افراد مي‌توانند بر اساس محل سکونت شان به بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان‌ها مراجعه کنند.
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان با بيان اينکه در استان يک هزار جانباز شيميايي داريم، ابراز کرد: 23 نفر جانباز شيميايي هستند که در مرحله پر ريسک و خطر قرار دارند.
وي با بيان اينکه کلينک تخصصي براي جانبازان نداريم، عنوان کرد: جانبازاني که نياز به به خدمات فوق تخصصي دارند به تهران اعزام مي‌شوند و تعداد بيماران به اندازه‌اي نيست که نياز به احداث کلينيک تخصصي باشد.
حيدري افزود: اگر متخصصي در کشور تشخيص دهد که نياز به اعزام به خارج از کشور است به اداره کل درمان بنياد در تهران معرفي مي‌شود و از طريق ستاد جذب در کميسيون اعزام به خارج موضوع مورد بررسي قرار گرفته و در صورت تصويب بيماران اعزام مي‌شوند.
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان با بيان اينکه تمامي هزينه‌هاي دارويي جانبازان توسط بنياد پرداخت مي‌شود، خاطر نشان کرد: تمام هزينه‌‌هاي داروها‌ي داخلي و خارجي جانبازان توسط بنياد پرداخت مي‌شود و تنها استثنا موجود دارو‌هايي است که به صورت قاچاق وارد مي‌شود.
وي با بيان اينکه 5 نفر از ايثارگران استان توسط پزشکان مدعو در تهران مورد معاينه و درمان قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: بنياد با مراکز تهيه و توزيع تجهيزات پزشکي و برخي از داورخانه‌ها وارد مذاکره شده است که با راه‌اندازي پيک سلامت اقلام دارويي و توانبخشي ايثارگران و جانبازاني که امکان مراجعه به داروخانه ندارند و يا فروشگاه‌هاي خريد ندارند داروي‌هاي خود را در منزل دريافت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن