تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803210429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوج حساسیت درایستگاه پایانی نیم فصل اول فوتبال |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اوج حساسیت درایستگاه پایانی نیم فصل اول فوتبال
کد خبر: ۴۶۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ - 24 December 2014


تیم فوتبال پاس همدان در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال در دیداری حساس میهمان تیم فولاد یزد است که کسب نتیجه در این دیدار در جایگاه این تیم تاثیرگذاری بسیاری دارد.

به گزارش مهر، لیگ دسته اول فوتبال به ایستگاه پایانی خود در نیم فصل نخست رسید و در این هفته شاهد جذاب ترین دیدارها در شهرهای مختلف کشور هستیم.

در این هفته تیم فوتبال پاس همدان در یک دیدار حساس خارج از خانه برای کسب رتبه دوم جدول رده بندی باید از سد تیم فولاد یزد گذر کند.

تیم فوتبال پاس همدان در دو هفته گذشته دو برد ارزشمند را برابر تیم های اتکا گرگان و پارسه تهران کسب کرد تا دوباره خود را به جمع تیم های مدعی گروه دوم اضافه کند و در هفته گذشته پاسی ها برابر پارسه تهران بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند تا هواداران خود را به ادامه لیگ دسته اول امیدوار نگه دارند.

پارسه تهران پس از شش هفته نباختن در لیگ دسته اول در همدان برابر حریف مدعی خود پاس همدان تن به شکست داد و در این دیدار حساس پاس با دو گل سعید خردمند و محسن آذرپاد از سد حریف خود عبور کرد و تک گل پارسه تهران نیز توسط موسی زاده به ثمر رسید.

در هفته دهم لیگ دسته اول تیم های مدعی گروه دوم برابر حریفان خود نتایج خوبی کسب کردند و تیم صدرنشین مس رفسنجان در خانه خود با یک گل از سد تیم قعرنشین اتکا گرگان گذشت.

همچنین تیم دوم جدول صنعت نفت آبادان در کرمانشاه نتیجه بسیار خوبی کسب کرد و با دو گل راهیان را شکست داد تا نشان دهد در بازی های خارج از خانه هم این تیم دست و پا بسته نیست.


تنها تیم مدعی ناکام این هفته سیاه جامگان مشهد بود که با وجود اینکه در نیمه اول با دو گل از حریف خود گل گهرسیرجان جلو افتاده بود در نهایت با نتیجه دو بر دو برابر این تیم متوقف شد.

نزدیکی امتیازات تیم ها در جدول رده بندی باعث شده تا حساسیت بازی ها به اوج خود برسد و تنها با کسب یک برد و تحمل یک شکست جایگاه تیم در جدول رده بندی دستخوش تغییرات شود.

در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال در گروه دوم شاهد دیدارهای زیبایی هستیم و در این هفته تیم صدرنشین مس رفسنجان دیدار دشواری را برابر پارسه تهران دارد.

پارسه در هفته گذشته برابر پاس همدان نشان داد که از تیم های قدرتمند این گروه است و به طور قطع تیم صدرنشین جدول مس رفسنجان دیدار آسانی را برابر پارسه در پیش نخواهد داشت.

تیم دوم جدول صنعت نفت آبادان در این هفته در خانه برابر شهرداری بندرعباس به میدان می رود، شهرداری در پنج هفته گذشته شکستی در کارنامه نداشته و در هفته های گذشته با کسب نتایج مطلوب خود را از جمع تیم های قعرنشین جدا کرده و وضعیت بهتری پیدا کرده و این دیدار نیز برای صنعت نفت مشکل خواهد بود.

سیاه جامگان دیگر تیم مدعی جدول در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده و یک شکست و دو تساوی خانگی نتیجه کار سه هفته گذشته این تیم مدعی بوده و این تیم در این هفته باید به مصاف داماش در گیلان برود.

داماش هم پنج هفته ای است که بردی را کسب نکرده و هر دو تیم برای پایان دادن به ناکامی های خود در هفته های گذشته به میدان می روند از همین رو این دیدار نیز یکی از جذاب ترین بازی های این هفته خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم موفق به این کار می شود.

اما تیم فوتبال پاس همدان که دو هفته ای است با نتایج مطلوب موفق شده وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد و از وضعیت بحرانی خارج شود و خود را دوباره به جمع مدعیان اضافه کند باید در یک دیدار خارج از خانه با فولاد شهر یزد مصاف کند.

یزدی ها در دو هفته گذشته به مانند پاس نتایج خوبی گرفته اند و شکست تیم مدعی سیاه جامگان مشهد در یزد و پیروزی بیرون از خانه برابر شهرداری تبریز نشان می دهد این تیم نیز شرایط خوبی پیدا کرده و فولادی ها موفق شده اند جایگاه خود را نیز در جدول رده بندی بهتر کنند.

پاسی ها برای اینکه بتوانند با شرایط کاملا مطلوب به تعطیلات نیم فصل بروند به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و شرایط جدول به گونه است که پاسی ها با کسب پیروزی در این بازی می توانند تا رده دوم جدول صعود کنند و تمام این عوامل باعث شده تا حساسیت بالایی بر این بازی حاکم باشد.

محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با مهر با بیان اینکه پاس در دو هفته گذشته شرایط خوبی پیدا کرده است، اظهار داشت: هفته گذشته برابر پارسه تهران دیدار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما نمایش خوب بازیکنان و بازی با برنامه ای که انجام دادیم باعث شد در نهایت در این دیدار پیروز شویم.

داوود مهابادی افزود: شرایط لیگ دسته اول به گونه ای است که هیچ بازی آسانی وجود نداشته و نتایج هفته های گذشته نشان می دهد که نمی توان بازی ها را پیش بینی کرد و هر نتیجه ای می تواند در هر بازی رقم بخورد.

وی با اشاره به هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول گفت: شرایط جدول گروه دوم بسیار حساس و امتیازات تیم ها در جدول رده بندی به هم نزدیک است و همین موضوع باعث شده تا حساسیت بازی دو چندان شود.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: تیم فوتبال پاس همدان نیز در جدول رده بندی شرایط حساسی دارد و اگر در این هفته امتیاز از دست دهیم به طور قطع شرایط خوبی در جدول پیدا نخواهیم کرد.

مهابادی با بیان اینکه حاشیه امنیت برای هیچ تیمی در جدول وجود ندارد، بیان کرد: یک پیروزی و یک شکست باعث تغییر شرایط برای تیم ها در جدول رده بندی می شود و یک پیروزی می تواند یک تیم را مدعی جدول و یا یک شکست می تواند وضعیت یک تیم را بحرانی کند.

وی با اشاره به دیدار هفته یازدهم پاس برابر فولاد یزد گفت: سه امتیاز دیدار برابر فولاد یزد از نان شب هم برای ما واجب تر است و در این بازی به تمام بازیکنان گوشزد کرده ام که محکوم به برد هستیم و باید تمام تلاش خود را برای شکست فولاد انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: فولاد یزد نیز در هفته های گذشته با نتایج خوبی که کسب کرده از روحیه و انگیزه بالایی در دیدار خانگی خود برخوردار است و بازی ساده ای برابر این تیم نخواهیم داشت.

مهابادی با بیان اینکه شناخت خوبی از فولاد یزد داریم، بیان کرد: بازی های این تیم را به خوبی آنالیز کرده و از نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی داریم و امیدواریم با لطف پروردگار و تلاش بازیکنان دست پر از این میدان خارج شویم.

کسب سه امتیاز در دیدار برابر فولاد یزد بسیار اهمیت دارد

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان نیز در گفتگو با مهر با اشاره به انگیزه و روحیه بالای بازیکنان پاس اظهار داشت: در ایستگاه پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک باید دیدار بسیار حساسی را در یزد برابر فولاد برگزار کنیم.

بهرام یدی افزود: شرایط جدول رده بندی در گروه ما به گونه ای است که کسب نتیجه در این دیدار بسیار اهمیت دارد و اگر بتوانیم در این دیدار پیروز شویم با بهترین شرایط و خیال آسوده به تعطیلات خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه فولاد یزد تیم خوبی است، گفت: نگاهی به نتایج این تیم در دو هفته گذشته و شکست تیم مدعی سیاه جامگان و کسب پیروزی بیرون از خانه برابر شهرداری تبریز نشان می دهد که این تیم نیز از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: کادرفنی برای این دیدار تدارک ویژه ای دیده و شناخت خوبی از فولاد دارد و به دلیل حساسیت نتیجه این دیدار با ترکیب هجومی به میدان خواهیم رفت.

یدی با بیان اینکه شرایط رده بندی تیم ها در جدول بسیار حساس است بیان کرد: جایگاه هیچ تیمی در جدول تثبیت شده نیست و تیم ها از حاشیه امنیت برخوردار نیستند.

وی یادآور شد: امسال در لیگ دسته اول تیم ها از نظر فنی فاصله فاحشی با یکدیگر ندارند و سطح فنی تیم ها مشابه است و تنها تیمی که بتواند از موقعیت های خود بهترین استفاده را کند می تواند پیروز میدان باشد و تمامی این عوامل باعث شده که نتوان نتایج هیچ بازی را از قبل پیش بینی کرد.

گفتنی است تیم فوتبال پاس همدان در هفته یازدهم چهارشنبه سه دی ماه ساعت ۱۴ باید در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف فولاد این شهر برود.

برنامه هفته یازدهم لیگ یک گروه ب:

داماش گیلان - سیاه جامگان مشهد (ورزشگاه شهید عضدی رشت)

پارسه تهران - مس رفسنجان (ورزشگاه صنایع دفاع)

گل گهر سیرجان - شهرداری تبریز (ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر)

فولاد یزد – پاس همدان (ورزشگاه شهید نصیری یزد)

صنعت نفت آبادان- شهرداری بندرعباس (ورزشگاه تختی آبادان)











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن