تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچه که مي‌تواند دشمن را نااميد کند بصيرت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آذر ۱۳۹۳ (۰:۱۵ق.ظ)
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران: آنچه که مي‌تواند دشمن را نااميد کند بصيرت است جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: ولايت فقيه يک مقام معنوي و رهبري سياسي است و مسئولان نبايد اجازه ترويج برداشت‌هاي نادرست از جايگاه ولايت فقيه توسط اسلام‌هاي بدلي را بدهند.  
به گزارش خبرگزاري موج از قم،‌ جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سومين روز از مراسم عزاداري نيروهاي مسلح استان قم که در نمازخانه مجتمع آموزش عالي امام خميني(ره) برگزار شد، هدف بعثت پيامبر اسلام(ص) را آبادي آخرت و دنيا دانست و ابراز کرد: عامل برخي از مشکلاتي که امروزه ديده مي‌شود دوري از خداوند و تکيه بر غير خداست.
وي اضافه کرد: افرادي که امور زندگي خود را با رضاي خداوند پيش ببرند در دنيا و آخرت موفق خواهند بود و به آنچه که نيازمند هستند خواهند رسيد.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجي‌صادقيايجاد سرچشمه بصيرت را يکي از دغدغه‌هاي بسيجيان برشمرد و گفت: بصيرت مصداق‌شناسي و اقدام به‌موقع است که مي‌توان از آن به عنوان يکي از پيچيدگي‌هاي بسيج نام برد.
وي با بيان اينکه دشمن به‌دنبال از بين بردن روح و هويت ديني مردم است، عنوان کرد: آنچه که مي‌تواند دشمن را نااميد کند بصيرت است.
حاجي‌صادقي ادامه داد: بي‌بصيرتي افراد بسياري را به گمراهي کشانده است اما ريزش‌ها و غده‌هاي سرطاني براي آزمودن افراد لازم است و امروزه انقلاب اسلامي و هويت ديني که به دنيا صادر شده يکي از دستاوردهاي بصيرت است.
وي ترويج معارف ديني براي جوانان را يکي از نيازهاي جامعه اسلامي خواند و اضافه کرد: هنگامي که جوانان با معارف ديني آشنايي داشته باشند، جامعه از سلامت مناسبي برخوردار خواهد بود.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بر عمل به آموزه‌هاي بعثت تاکيد کرد و افزود: بعثت پيامبر نعمتي براي انسان‌هاست و وظايفي را براي افراد مختلف مشخص مي‌کند که بايد به اين وظايف به خوبي عمل کنند.
حاجي‌صادقي دفاع از دين و سنگرنشيني نسبت به اسلام ناب را از ديگر وظايف انسان نسبت به بعثت دانست و تصريح کرد: دفاع از دين خدا فصل مشترک اسلام است و اگر لازم باشد امام حسين(ع) نيز بايد براي ادامه مسير بعثت سر خود را فدا کرده و با اين امر جايگاه خود را ارتقا دهد.
وي با اشاره به اينکه وظيفه امروزه ما تلاش براي تقويت دين اسلام است‌ خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي تولد جديد اسلام ناب بوده و استکبار نيز به اين نتيجه رسيده است که براي مقابله با بيداري اسلامي بايد انقلاب اسلامي را از بين ببرد اما اين رويا هيچگاه به تحقق نخواهد رسيد.
حاجي‌صادقي با تاکيد بر اينکه حضور در راه مستقيم مهم اما مهم‌تر از آن ماندن در اين راه است اظهار کرد: انقلاب موتور محرک اسلام بوده است و حسيني ماندن و حسيني بودن وابسته به ادامه دادن راه امام حسين(ع) است.
وي با بيان اينکه امروزه دشمن در فضاي مجازي فعاليت‌هاي گسترده‌اي انجام داده است گفت: دشمن براي خاموش کردن اسلام ناب اسلام‌هاي بدلي را توليد کرده و در حال ترويج آن‌ها است.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه مطرح کرد: اسلام ناب به هنرمند ارزشي و غيرارزشي توجه دارد و مسئولان را به ايجاد بسترهاي تعالي مردم سفارش مي‌کند.
وي با بيان اينکه دشمن تکفير را با اهداف کشتار و سوء استفاده از روحيه جهادي برخي از افراطيون ناآگاه ايجاد کرده است عنوان کرد: ولايت فقيه يک مقام معنوي و رهبري سياسي است و مسئولان نبايد اجازه ترويج برداشت‌هاي نادرست از جايگاه ولايت فقيه توسط اسلام‌هاي بدلي را بدهند.
حاجي‌صادقي يادآور شد: امروزه بصيرت اين است که باور کنيم نمي‌توانيم دين را حفظ کنيم مگر با حرکت در محور ولايت فقيه، زيرا ولي فقيه تجلي خط امام زمان(عج) است و فرمانبري از رهبر انقلاب در حقيقت فرمانبري از مسلم امام زمان(عج) است که براي ايجاد بسترهاي ظهور پرچم انقلاب را به دست گرفته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن