تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803954629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه مجلس به تصويب بودجه حوادث غيرمترقبه کشور به دور ازسطحي نگري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۴ب.ظ)
آصفري: نگاه مجلس به تصويب بودجه حوادث غيرمترقبه کشور به دور ازسطحي نگري است عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: نگاه مجلس در تصويب بودجه هاي مربوط به حوادث غيرمترقبه به دور از هر گونه سطحي نگري است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسن آصفري در نشست شوراي اداري جمعيت هلال احمر استان مرکزي در اراک افزود: مجلس در تصويب بودجه هاي مربوط به حوادث غير مترقبه و هلال احمر همواره با اکثريت آرا زمينه ساز پيشگيري از بحرانها است.
وي ادامه داد: هلال احمر به عنوان يکي از مهمترين دستگاههاي امداد رسان نقش به سزايي در ايجاد امنيت خاطر شهروندان در مواقع وقوع حوادث و بحرانها دارد.
نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي افزود: دولت با افزايش بودجه هاي سازمانهاي خدمات رسان و امدادي به ويژه جمعيت هلال احمر به دنبال ايجاد جامعه اي با آرامش و به دور از حوادث است.

او بيان کرد: هلال احمر جمهوري اسلامي ايران با تقويت روحيه مشارکت پذيري و خدمت صادقانه همواره به دور از حاشيه و عدم توجه به جريانات سياسي قدم در مسير خدمت رساني نهاده که اين مهم جاي تقدير دارد.
آصفري تصريح کرد: امروز کشور به اين نتيجه رسيده که هزينه در هلال احمر پس اندازي موثر براي آينده محسوب مي شود و به مدد اين سرمايه گذاري ها مي توان جان انسانها را از حوادث مربوط به بلاياي طبيعي حفظ کرد.
وي اضافه کرد: ايران از جمله کشورهاي حادثه خير منطقه است که هلال احمر به عنوان مهمترين دستگاه عرصه مقابله با بحرانهاي غييرمترقبه مي تواند ضمن پيشگيري از حوادث و ارايه آموزشهاي لازم در کاهش شدت حوادث موثر باشد.
نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي افزود: هلال احمر ايران فارغ از رنگ وبوي سياسي ، نژادي ،مذهب و مليت خدمتگزاري بي منت و صادقانه را اساس فعاليتهاي خود قرار داده که حضور در سومالي ،آفريقا و ترکيه در ساليان گذشته گواهي روشن بر اين مدعاست.
آصفري، عشق و ايثار را از مولفه هاي اصلي روحيه داوطلبان و امدادگران هلال احمر دانست و گفت: بيشترين بار خدمت در جمعيت هلال احمر بر شانه هاي داوطلبان وامدادگران اين مجموعه است.
وي گفت: مجموعه هلال احمر همچون گذشته با اخلاص و ايثار اشاعه فعاليتهاي داوطلبانه را در مدارس و جامعه علمي و آموزشي کشور دردستور کار قرار دهد تا شاهد کاهش تلفات در زمان وقوع حوادث باشيم.
نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: دولت در بحث مقاوم سازي مناطق شهري و روستايي با تسهيل در صدور اسناد ملکيت شهروندان بايد زمينه ساخت وساز در بافتهاي فرسوده را ترويج کند.
به گفته آصفري ، پوشش امداد جاده اي در کشور توسط جمعيت هلال احمر بايد با سرعت عمل بيشتري در دستور کار قرار گيرد و استان مرکزي نيز به عنوان شاهراه غرب کشور نيازمند امداد هوايي ثابت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن