تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801296515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکود بخش مسکن زنگ خطری برای اقتصاد کشور |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رکود بخش مسکن زنگ خطری برای اقتصاد کشور
کد خبر: ۴۵۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱ - 20 December 2014


عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش وام نوسازی و بهسازی بافت فرسوده به 50 میلیون تومان، گفت: افزایش تسهیلات در بخش بافت فرسوده رونق را به بازار مسکن باز می گرداند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خانه ملت، افزود: افزایش وام ساخت بافت فرسوده به 50 میلیون تومان تصمیم درستی بوده که قطعا تحرک و پویایی را به بازارمسکن باز می گرداند.  

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بازار مسکن گرفتار رکود است، گفت: رکود در بخش مسکن خطری بزرگ برای اقتصاد کشور تلقی می شود چرا که اصولا بازارمسکن نقش مهم و تاثیرگذاری در شاخص های کلان اقتصادی دارد.

وی با تاکید براینکه رونق بازار مسکن می تواند زمینه ساز توسعه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری شود، توضیح داد: به  طور کلی صنعت ساختمان با حدود 100 شغل ارتباط مستقیم وبا بالغ بر 200 شغل ارتباط غیرمستقیم دارد.

وی ادامه داد: بنابراین رکود در بخش مسکن باعث بروز بحران در مشاغل وابسته به آن می شود که در نهایت تاثیری منفی در اقتصاد کشور بر جای می گذارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به نقش غیر قابل انکار مسکن در اقتصاد کشور مسئولان باید از تمامی سازوکارها و ابزارهای ممکن برای کاهش رکود در این بخش بهره گیرند.

رضایی کوچی با بیان اینکه در حال حاضر میزان قابل توجهی بافت فرسوده در سراسر کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: وجود بافت های فرسوده خطری بالقوه برای کشور تلقی می شود چرا که اصولا این بافت ها می توانند بحران های عمیقی را در مواقع زمین لرزه به وجود بیاورند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر این بافت ها فرصتی مناسبی برای تولید مسکن محسوب می شوند چرا که به دلیل دارا بودن امکانات زیربنایی ساخت مسکن را آسان تر و ارزان تر می کنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزایش تسهیلات ساخت نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اثرات تورمی  دربازار مسکن ندارد، گفت: تسهیلات 50 میلیون تومانی می تواند به رونق و بازگشت تحرک در بازار فعلی مسکن منجر شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن