تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798332429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از گران ترین عکس تا صید بزرگ ستاره فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از گران ترین عکس تا صید بزرگ ستاره فوتبال


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۹ آذر ۱۳۹۳.فرود هواپیما بخاطر دعوا/جلیقه مظفرالدین شاه درراه ایران/صید بزرگ ستاره فوتبال جهان/یک زن مسئول اصلی برنامه‌ شکنجه ‌در سازمان سیا/ نصب مجسمه شهریار/بازیگر هالیوودی در مشهد فرود هواپیما بخاطر دعوای زنانه

فرود هواپیما بخاطر دعوای زنانه

در پرواز هواپیمایی چین که دیروز از چونگ کینگ به هنگ کنگ پرواز می کرد دو خانم در اعتراض به مادر نوزادی که گریه می کرد شروع به کتک زدن وی کردند. این مادر ۲۷ ساله که چان یانگ سونگ نام داشت نیزسعی کرد تلافی کند که درگیری شدت گرفت. خدمه پروازهم که به شدت از این اقدام خانم ها متعجب شده بودند سعی در جدا کردن ای سه زن نمودند اما اقدام آنها هیچ سودی نداشت و در نهایت خلبان مجبور شد درخواست فرود اضطراری کند پس از فرود این هواپیما پلیس مسافران را برای بازجویی فراخواند تا علت این حادثه دقیقا بررسی شود.
بیشتر...

جلیقه مظفرالدین شاه در مجلس

جلیقه مظفرالدین شاه در راه به ایران

موزه مجلس شورای اسلامی، جلیقه‌ای را که بیش از ۱۲۰ سال قبل به افتخار سفر مظفرالدین شاه قاجار به پاریس، دوخته و به وی اهدا شده بود، خریداری کرد. علی ططری مدیر مرکز اسناد کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: چهار سال قبل باخبر شدیم یکی از مجموعه‌داران اسنادی، جلیقه‌ای متعلق به مظفرالدین شاه قاجار را در مجموعه خود نگهداری می‌کند، طی مذاکراتی با ایشان موفق شدیم، امسال موافقت وی را کسب کرده و این لباس را برای افزودن به کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی خریداری کنیم. وی بدون اعلام رقمی که دو طرف در مورد خرید و فروش این لباس بر سر آن توافق کرده‌اند، تاکید کرد: این جلیقه به افتخار سفر مظفرالدین شاه به پاریس دوخته و به وی اهدا شده اما از آنجا که اندازه شاه قاجار نبوده، از سوی او مورد استفاده قرار نگرفته و لذا تقریباً می‌توان گفت سالم است. مدیر مرکز اسناد کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس گفت: این جلیقه به زودی به موزه مجلس شورای اسلامی تحویل داده خواهد شد و انشالله در مکانی مناسب برای بازدید عموم به نمایش گذارده می‌شود.
بیشتر...

صید بزرگ ستاره فوتبال جهان

صید بزرگ ستاره فوتبال جهان

زلاتان ابراهیمویچ در حال صید ماهی
بیشتر...

یک زن مسئول اصلی برنامه‌ شکنجه ‌در سازمان سیا

یک زن مسئول اصلی برنامه‌ شکنجه ‌در سازمان سیا

مسئول شکنجه​های مخوف سازمان سیا زنی ۴۹ ساله است که نامش فاش نشده است. همکارانش او را فردی باهوش توصیف می​کنند که از ارتکاب اشتباه نمی​هراسد و اطلاعاتش درباره القاعده بیشتر از هر کارمند دیگر سازمان سیا است.
یک زن مسئول اصلی برنامه‌ شکنجه ‌در سازمان سیا
یک مامور اطلاعاتی سابق سازمان سیا درباره زنی که مسئول برنامه​های شکنجه​های مخوف در این سازمان شناخته شده، می​گوید: در اصل او باید در دادگاه محاکمه و مجازات می​شد و به خاطر اعمالی که مرتکب شده به زندان می​افتاد. به گزارش دویچه وله، سازمان سیا نام این زن را فاش نمی​کند و فقط گفته می​شود که وی ۴۹ سال دارد و از اشتباهی که احتمال دارد مرتکب شود نیز هراسی ندارد. اشتباه بزرگ او پیش از واقعه تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بود. وی با شکنجه از اعضای القاعده اعترافات دروغین گرفت اما به رغم آن در سازمان سیا رشد کرد. اکنون او به عنوان مسئول مخوف​ترین شکنجه​های سازمان سیا شناخته می​شود و درباره فعالیت​هایش در گزارش تحقیق کمیته‌ اطلاعاتی سنا پیرامون استفاده از شکنجه در سازمان سیا توضیح داده می​شود. جزئیات فعالیت این کارمند ارشد سازمان سیا و نقش برجسته​اش پیشتر در گزارش ماتیف کوله گزارشگر شبکه تلویزیونی
ان. بی. سی افشا شده بود. به گفته این گزارشگر او همان فردی است که مانع انتقال اطلاعات مربوط به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر در نیویورک به پلیس فدرال آمریکا اف بی آی شده است. این مامور اطلاعاتی در سال ۲۰۰۰ میلادی یعنی یک​سال قبل از حملات ۱۱ سپتامبر از سفر تروریست​ها به آمریکا مطلع بوده اما این اطلاعات را انتقال نداده و برای خود محفوط نگهداشته است. در حالی​که همین اطلاعات می​توانست جان هزاران انسان را از مرگ نجات دهد. اما او به خاطر این سهل​انگاری نه تنها محاکمه و مجازات نشد، بلکه تا معاونت اداری آن بخش از سازمان سیا که مسئولیت شکار بن لادن و مبارزه علیه جهاد در سطح دنیا را برعهده داشت، ارتقاء پیدا کرد.
بیشتر...

غذاخوری دانش آموزان مدرسه ای در چین

غذاخوری دانش آموزان مدرسه ای در چین

دانش آموزان مدرسه ای در چین بنا بر عادت در سالن غذاخوری در این مدرسه غذا نمی خورند و در بیرون از آن و بر روی زمین، عادت به غذا خوری دارند.
بیشتر...

 نصب مجسمه شهریار در ازمیر ترکیه

 نصب مجسمه شهریار در ازمیر ترکیه

یک هنرمند مجسمه‌ساز، اثری از استاد شهریار ساخته‌ است که در خیابان شهریار شهر «ازمیر» ترکیه نصب خواهد شد. جعفر نجیبی، هنرمند مجسمه ساز گفت: با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، دو مجسمه از استاد شهریار ساخته ام که قرار است در دو خیابان در کشور ترکیه نصب شود. یکی از این مجسمه ها قرار است در خیابان شهریار «ازمیر» نصب شود. او درباره این دو مجسمه توضیح داد: هر دو مجسمه، نیم تنه هستند و اندازه آنها یک و نیم برابر انسان معمولی است. علاوه بر این، دو مجسمه از یک مدل و یک قالب تهیه شده اند و جنس شان از برنز است. این هنرمند با بیان این که در حال حاضر در حال ساختن دو مجسمه از کمال الملک است، بیان کرد: یکی از این مجسمه ها، در ورک شاپی که در هنرستان کمال الملک برای هنرجویان برگزار کردم، ساخته شد و قرار است در همان هنرستان در پیچ شمران نصب شود. او گفت: ساخت این مجسمه که از جنس بتن گلاسه با رنگ سفید انجام شده و فقط ساخت پایه آن باقی مانده است که آن نیز به زودی انجام خواهد شد. نجیبی اظهار کرد: یکی دیگر از مجسمه های کمال الملک را هم برای موزه کمال الملک ساخته و آن را به موزه اهدا کرده ام، چون موزه کمال الملک مجسمه نداشت و من دوست داشتم برایش مجسمه ای تهیه کنم.
بیشتر...

زن مشهور هالیوودی در حرم امام رضا

زن مشهور هالیوودی در حرم امام رضا

سامان مقدم کارگردان سینما و تلویزیون تصویری از الیزابت تیلور را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است. و نوشت: «الیزابت تیلور سال ۱۹۷۶ در ایران». الیزابت تیلور در سال ۱۹۷۶ به دعوت اردشیر زاهدی سفیر وقت ایران در ایالات متحده به ایران آمد و به مشهد و شیراز سفر کرد.
بیشتر...

غروب ۳ خورشید و وحشت مردم

غروب ۳ خورشید و وحشت مردم

مردم مناطقی از چین دیروز سه خورشید را هنگام غروب مشاهده کرده و گمان بردند که پایان جهان است. با تمام فرضیه هایی که این روزها در مورد پایان جهان مطرح می شوند، چینی ها به وحشت افتاده و فکر کردند که پایان جهان فرا رسیده است.مشاهده سه خورشید یک پدیده آب و هوایی به نام پارهلیا یا سانداگ همان  پدیده خورشید کاذب است. پدیده هنگامی رخ می دهد که خورشید نزدیک به افق بوده  و نور آن از ابرهای پراکنده در ارتفاع بالا بتابد و بلورهای یخ  درهوا نور آن را بشکنند. به هر حال، ترس چینی ها از این پدیده عادی آب  بی مورد است .
بیشتر...

گران ترین عکس دنیا

گران ترین عکس دنیا

اگرچه خریدار این عکس خواسته تا نامش فاش نشود، اما گزارش‌ها حاکیست، وی از کسانی به شمار می‌رود که مدتهاست کارهای Peter Lik را می خرد. دنیای عکاسی سرشار از ایده‌های بدیع است. مهارت و البته ذوق هنری عکاس، سبب تمایز یک اثر نسبت به سایر آثار هنری می‌شود. اکنون گران ترین عکس دنیا به قیمت ۶.۵ میلیون دلار به یک کلکسیونر فروخته شده است.
گران‌ ترین عکس دنیاPhantom نام دارد و توسطPeter Lik ثبت شده است. این عکس در کنار سایر عکس‌های میلیون دلاری او همچون Eternal Moods به ارزش ۱.۱ میلیون دلار و Illusion به ارزش ۲.۴ میلیون دلار قرار گرفته است. این ۳ عکس در مجموع درآمد ۱۰ میلیون دلاری را برای پیتر لیک به ارمغان آورده‌ اند. طبق گفته نمایندگان لیک، این سه عکس میلیون دلاری در کنار عکسOne که سال ۲۰۱۲ به دست او گرفته شد و به قیمت ۱ میلیون دلار به فروش رفت، سبب شده‌ است، ۴ عکس از ۲۰ عکسی که در طول تاریخ با فروش میلیون دلاری مواجه شده‌ اند، متعلق به لیک باشند.
بیشتر...
 


شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن