تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مراسم زيارت از بعيد حضرت رسول اكرم(ص) در 1200 مسجد پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲ق.ظ)
برگزاري مراسم زيارت از بعيد حضرت رسول اكرم(ص) در 1200 مسجد پايتخت مديرکل فرهنگي شهرداري تهران با اعلام ويژه برنامه هاي ايام پاياني ماه صفر از برگزاري مراسم سوگواري شهادت امام رضا (ع) در 500 مسجد و مراسم زيارت از بعيد حضرت رسول اكرم(ص) در 1200 مسجد پايتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبادلله رمضاني با اشاره به ويژه برنامه هاي معاونت امور اجتماعي وفرهنگي شهرداري تهران به مناسبت رحلت نبي اکرم (ص) و امام حسن مجتبي (ع) اظهار داشت: مراسم سوگواري و سخنراني مذهبي در 500 مسجد منتخب و محوري شهر تهران در شب 28 صفر از سوي مناطق 22 گانه با همكاري مركز فعاليت هاي ديني برگزار مي شود.
وي برگزاري مراسم زيارت از بعيد حضرت رسول اكرم(ص) در روز 28 صفر در 1200 مسجد شهر تهران از سوي مناطق 22 گانه با همكاري مركز فعاليت هاي ديني را از جمله برنامه هاي ايام پاياني ماه صفر عنوان کرد.
رمضاني با اشاره به ويژه برنامه هاي ميدان امام حسين (ع) گفت: مراسم عزاداري رحلت رسول اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) و اولين سالگرد خاكسپاري شهداي گمنام ساعت 10 صبح روز سي ام آذر ماه و همچنين مراسم سوگواري شهادت امام رضا (ع) روز دوم دي ماه در ميدان امام حسين (ع) برگزار مي شود.
مديرکل فرهنگي شهرداري تهران از برپايي نمايشگاه عكس مدينه و مكه خبر داد و افزود: نمايشگاه عكس از اماكن متبركه در مكه مكرمه و مدينه منوره و حرم مطهر نبوي و قبور ائمه اطهار عليه‌السلام در بقيع از ديگر برنامه هاي 28 صفر به شمار مي رود.
وي ادامه داد: همچنين مراسم سوگواري در نمازخانه هاي ستادي سازمان سازمان ميادين ميوه و تره بار، مراسم عزاداري اربعين حسيني و 28 صفر به مناسبت رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) در شرکت شهر سالم، مراسم عزاداري و سوگواري با مداحي و سخنراني از سوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني، فضاسازي تبليغي سطح شهر با محوريت آموزه‌هاي پيامبر اكرم(ص) و امام حسن مجتبي(ع) برگزار مي شود.
رمضاني با اشاره به ويژه برنامه هاي شهادت امام رضا (ع) گفت: برگزاري مراسم سوگواري و سخنراني مذهبي در 500 مسجد منتخب شهر تهران از سوي مناطق 22گانه با همكاري مركز فعاليت هاي ديني، اكران صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در ظرفيت‌هاي تبليغي شهر تهران، طراحي و انتشار پوستر فاخر رضوي با محوريت حرم مطهر و يكي از آموزه‌هاي امام رضا(ع) از سوي اداره كل فرهنگي، برگزاري مراسم شب شعر رضوي در 22 مركز فرهنگي در ايام شهادت امام رضا(ع) در مناطق 22گانه و همايش ويژه بانوان مبلغه شهر تهران در ماه صفر با عنوان احياگران نور از جمله برنامه هاي روز پاياني ماه صفر و همزمان با شهادت امام رضا (ع) به شمار مي رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن