تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803337962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد شرکت آداني هند از طرح توسعه بندر چابهار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۴۰ق.ظ)
بازديد شرکت آداني هند از طرح توسعه بندر چابهار بازديد ميداني شرکت آداني کشور هند به سرپرستي هارش ميشرا، رئيس بخش بازرگاني بين المللي و دکتر مالاي مادويا، مدير بنادر و مناطق ويژه اقتصادي، با هدف سرمايه گذاري در بخش بندري و لجستيکي از طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار صورت پذيرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، ميشرا، رئيس انجمن بازرگاني بين المللي اين شرکت، گفت: شرکت آداني بزرگترين بخش خصوصي کشور هند با داشتن ده هزار کارمند، 9 ميليارد سرمايه و ارزش 25 ميليارد دلار سهام در اکثر کشورهاي دنيا در زمينه هاي استخراج منابع لجستيک و بنادر و انرژي و برق مشغول به فعاليت هست.
ايشان افزود: با توجه به بازديدي که از طرح توسه بندر چابهار داشتيم، علاقه منديم در چند زمينه فعاليت داشته باشيم، اولين زمينه مشارکت در توسعه بندر چابهار که اميدواريم آن را به بالاترين حد برسانيم و معتقديم اين مشارکت به صورت قدم به قدم پيش رود دومين نکته خواهان ايجاد جايگاه هايي براي صنايع گاز داريم که سرمايه گذاران ما علاقه مند هستند به صورت مشارکت با سرمايه گذاران ايراني کار کنند، اما؛ نکته اي که در اين بخش بسيار حائز اهميت است، بحث قيمت گاز هست که بايد دولت هاي جمهوري اسلامي ايران و کشور هند به تفاهم برسند و نکته سوم مشارکت در اتصال خط راه آهن چابهار به آسياي ميانه به همين منظور سفر زميني از چابهار به مشهد براي بررسي وضعيت حمل و نقل جاده اي و ريلي در پيش داريم و ما مطمئن هستيم، دولت هند به ما در اين زمينه کمک خواهد کرد؛ زيرا معتقديم وجود راه آهن بيانگر ظرفيت بندر است و ما اميدواريم به محض برداشتن و يا کم شدن تحريم ها شاهد ترافيک کالا در اين بندر استراتژيکي باشيم.
در ادامه سانچو گوپتا، مدير ارشد عملياتي شرکت آداني، گزارشي از عملکرد اين شرکت و زمينه هاي فعاليت آن ارائه کرد و اظهار داشت: شرکت آداني در سال صد و سي ميليون تن کالا در زمينه هاي مختلف در چهار بنادر هند تخليه و بارگيري مي کند.
وي اظهار داشت: اين شرکت رتبه اول لجستيک در بنادر هند و زميني بالغ هشتاد هزار هکتار فقط براي منطقه ويژه اقتصادي خود در اختيار دارد و بزرگترين توليد کننده انرژي هند که ساليانه هزار مگاوات برق توليد مي کند.
گوپتا افزود: بندر موند را هند نزديکترين بندر چابهار با داشتن 24 پست اسکله چهل کيلو متر از سوحل هند را پوشش ميدهد و اين بندر مي تواند نقش مهمي براي تعامل با بندر چابهار داشته باشد.
در پايان مهندس ابوالقاسم اسدي، معاون فني و مهندسي اداره بنادر و دريانوردي چابهار، گفت: دولت جمهوري اسلامي ايران مصمم است که بندر چابهار و پسکرانه هاي آن به سرعت به بهره برداري برسد که خوشبختانه در بحث مشارکت سازمان بنادر براي سرمايه گذاران تلاش دارد منافع دو طرف تأمين شود که در اين زمينه نظرات مثبتي وجود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن