تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819477742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داروها عامل اصلی بوی بد دهان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
داروها عامل اصلی بوی بد دهان هستند
تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف برخی از داروها با کاهش ترشح بزاق و خشک کردن محیط دهان، می توانند موجب بروز بوی بد دهان شوند.


حسام کبیری متخصص بیماری‌های دهان و دندان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بوی بد دهان عوامل متعددی می توانند داشته باشد که مسواک نزدن و بی توجهی به نظافت دهان و دندان، از عوامل اصلی آن محسوب می‌شوند.


وی با اشاره به مصرف برخی از مواد و داروها در بروز بوی بد دهان، تاکید کرد: تحقیقات نشان می دهند که مصرف برخی از داروها با کاهش ترشح و خشک کردن محیط دهان، می‌توانند موجب بروز بوی بد دهان شوند.


کبیری افزود: داروهای ضد آلرژی و داروهای فشار خون از مهمترین داروهایی هستند که موجب خشکی دهان و در نتیجه بوی بد دهان می‌شود.


وی یادآور شد: البته اگر سایر راهکارهای مرتبط با بهداشت دهان و دندان مورد توجه قرار گیرد، تاثیر داروهای فوق در بروز بوی بد دهان تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد.


کبیری گفت: مصرف موادی که به ترشح بزاق کمک می‌کنند، چرخاندن آب در دهان در فواصل زمانی منظم و مصرف کم موادی نظیر قهوه می‌تواند تاثیر برخی از داروها بر ایجاد بوی بد دهان بکاهد.






انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن