تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798630589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي راه و شهرسازي خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۱ب.ظ)
برگزاري جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي راه و شهرسازي خراسان رضوي جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي راه و شهرسازي خراسان رضوي، به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، چهارمين جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي راه و شهرسازي خراسان رضوي با حضور پور مهدي مديركل روابط عمومي استانداري خراسان رضوي و مديركل فرودگاه هاي خراسان رضوي در محل سالن كنفرانس فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد مقدس برگزار شد.
در ابتداي جلسه محمدرضا مرتضوي رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي خراسان رضوي ضمن خيرمقدم و تبريک هفته حمل و نقل و روز راهدار به اعضا گفت: خوشبختانه از زمان انتصاب آقاي پورمهدي به عنوان مديركل روابط عمومي استانداري روح جديدي در كالبد مجموعه روابط عمومي هاي استان دميده شده و همچنين در سطح وزارتخانه فعاليت هاي خوبي در راستاي ارتقاي جايگاه روابط عمومي ها در حال پيگيري است كه اخيراً هم نامه اي براي مديران كل استان ها ارسال شده كه خواستار حضور رؤساي روابط عمومي ها با حق رأي در جلسات شوراي مديران شده اند كه نقطه عطفي براي روابط عمومي ها خواهد بود.
امير پور مهدي مديركل روابط عمومي استانداري خراسان رضوي بر لزوم چابک سازي روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي در راستاي تحقق اهداف سازماني آن ها تاكيد كرد و گفت: اگر روابط عمومي يک سازمان سالم، متخصص و متعهد باشد، مي تواند با درايت از بروز و وقوع بسياري از فساد هاي اداري كه بازخوردهاي نامناسبي در جامعه دارد، جلوگيري كند.
وي با اشاره به نقش و تاثير روابط عمومي ها در اطلاع رساني شفاف و صحيح از خدمات نظام و دولت، گفت: آسيب شناسي معضلات در مجموعه هاي كاري و جامعه و پاسخگويي به ابهامات از جمله وظايف اصلي روابط عمومي ها است.
وي افزود: روابط عمومي هر مجموعه بايد در راستاي احقاق حقوق مردم و پيگيري حل و فصل مشكلات آنان تلاش كند كه اين مهم از طريق مخاطب شناسي و افكار سنجي حاصل مي شود.
مديركل روابط عمومي استانداري خراسان رضوي با تأكيد بر پاسخگويي مناسب به مردم و تكريم آنان از سوي روابط عمومي ها، اظهار داشت: بايد در جهت تقويت اين روحيه بين كاركنان روابط عمومي ها تلاش مضاعفي صورت پذيرد.
مديركل روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، ايجاد چارت سازماني و شرح وظايف مشخص در روابط عمومي ها را ضروري دانست و افزود: با شكل گيري اين امر، فعاليت ها هدفمند مي شود و شاهد روابط عمومي هايي كار آمد خواهيم بود.
پورمهدي برگزاري جلسات شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان را نقطه عطفي براي شناسايي و احياء ظرفيت هاي ارزشمند و كاربردي در حوزه روابط عمومي ها دانست و خواستار تعميم آن به ديگر دستگاه ها شد.
در ادامه محمدباقر قاسم زاده مديركل فردگاه هاي خراسان رضوي، جايگاه روابط عمومي در استان ها را به عنوان يک ركن اساسي، مهم دانست و اظهار داشت: انتخاب مسؤول روابط عمومي خوب، تأثير بسزايي در بهبود جايگاه سازمان در افكار عمومي دارد.
وي به نقش اساسي روابط عمومي ها در ايجاد ميل به پرسشگري در مردم تأكيد كرد و گفت: مديران دستگاه ها هم بايد علاوه بر اهميت دادن به جايگاه روابط عمومي، در مواقعي كه لازم است در بين مردم حاضر شوند و در خصوص مشكلات پيش آمده به صورت مستقيم به مردم پاسخگويي كنند.
قاسم زاده برگزاري جلسات شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين جلسات علاوه بر بار آموزشي مثبتي كه دارد باعث هم افزايي بيشتر روابط عمومي هاي راه و شهرسازي و كارگشايي در مواقع لزوم مي شود.
حقيقي رئيس روابط عمومي فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد گفت: روابط عمومي وظيفه خطيري را در حوزه اطلاع رساني به هنگام و ارتباط با مخاطبان سازمان به عهده دارد كه اگر اين وظيفه به خوبي انجام شود، ميتواند دستگاه زيرمجموعه اش را از طوفان هايي كه آن را مورد حجمه قرار مي دهد حفاظت كند.
حقيقي برگزاري اين جلسات را گام مثبتي در شناخت پيدا كردن مجموعه روابط عمومي هاي راه و شهرسازي عنوان كرد و گفت: خوشبختانه در چند ماه اخير تلاش هاي خوبي در استان براي شكل گيري يک پيكره واحد و ارتقاء جايگاه روابط عمومي ها انجام شده است.
وي در ادامه به تشريح فعاليت هاي روابط عمومي فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد پرداخت.
شايان ذكر است در اين جلسه همچنين محمدرضا مرتضوي رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي راه و شهرسازي خراسان رضوي گزارشي از اقداماتي كه قرار است به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار انجام شود، ارائه داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن