تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امام جماعت موقت در لرستان اجرايي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۰ب.ظ)
مديرکل تبليغات لرستان خواستار شد: طرح امام جماعت موقت در لرستان اجرايي شود مديرکل تبليغات لرستان خواستار اجراي طرح امام جماعت موقت در مساجد استان شد و گفت: با اجراي اين طرح مي‌توانيم جلوي تعطيلي موقت مساجد را بگيريم.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حجت‌الاسلام سعيد مهدوي‌امين ظهر امروز در همايش نماز و زکات ويژه ائمه جماعات مساجد شهرستان خرم‌آباد، که در سازمان تبليغات اسلامي استان برگزار شد،اظهارداشت: از لحاظ فيزيکي مساجد آباد و زيبايي داريم اما بايد سعي کنيم از لحاظ برگزاري نماز و فعاليت‌هاي فرهنگي نيز آباد باشند.
وي با اشاره به اينکه بيش از 1200 مسجد شهري و روستايي در لرستان وجود داردگفت: اگر در مسجدي نمازجماعت برگزارنشود و درب مسجد بسته باشد، زيبا و آباد نيست.
وي درادامه گفت: مسجد بالاترين پايگاه روحانيون است، تمام برنامه‌هاي ديگر مانند حسينيه‌ها و تکيه‌ها در حاشيه مسجد قرار مي‌گيرند و نمي‌توانند جاي آن را بگيرند.
مديرکل تبليغات اسلامي استان لرستان، در ادامه عنوان کرد: کساني که در مساجد بزرگ شده و تربيت‌يافته اين مکاتب هستند،کم آسيب‌ترين افراد جامعه مي باشند.
اين مقام مسئول با تاکيد براينکه اجراي طرح امام جماعت موقت مي‌تواند جلوي تعطيلي موقت مساجد را بگيريد، افزود: مي‌توانيم از طلبه‌هاي جوان و ائمه جمعه براي اجراي اين طرح استفاده کنيم.
وي خاطر نشان کرد: مي‌توانيم با آموزش ائمه جماعات جوان براي هر مسجدي که امام جماعت ندارد يک امام جماعت تربيت کنيم و همچنين کساني را که در مساجد دو تا سه وعده نماز را برگزار مي‌کنند را حداقل يک بار در سال تشويق کنيم که با اين کار ديگر ائمه جمعه نيز تشويق مي‌شوند.
مهدوي امين، تاکيد کرد: حوزه فقط نبايد به برگزاري کلاس‌ها و آموزش کتب ديني و مذهبي اکتفا کند، بلکه بايد امام جماعت تربيت کند.
مديرکل تبليغات لرستان، گفت: امام جماعت بودن از همه کارها سخت‌تر است اين درحالي است که بهترين و بزرگ‌ترين افراد و اشخاص ديني ما نيز امام جماعت بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن