تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805027456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي تور مجازي امامزادگان در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۳ب.ظ)
مديرکل اوقاف و امور خيريه لرستان خبر داد: راه‌اندازي تور مجازي امامزادگان در استان مديرکل اوقاف و امور خيريه لرستان گفت:‌ تور مجازي امامزادگان در لرستان براي نخستين بار راه‌اندازي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي خاکباز ظهر امروز در همايش وقف و رسانه در خرم‌آباد اظهار داشت:در سال 92 تعداد 95 وقف انتفاعي و منفعتي د راستان به ثبت رسيد و امسال هم 75 مورد وقف در استان به ثبت رسيد.
وي افزود: ‌تور مجازي امامزادگان در لرستان براي نخستين بار راه‌اندازي شده است و مردم مي‌توانند از طريق فضاي مجازي امامزادگان را زيارت و از بار معنوي آن بهره‌مند شوند.
مدير کل اوقاف و امور خيريه لرستان با تأکيد بر اين که وقف و رسانه هر دو بايد در خدمت هم باشند، اظهار داشت: برقراري عدالت اجتماعي، مبارزه با خود محوري، امنيت اجتماعي، بسط و گسترش روحيه گذشت، تعاون و ايثار همه در زير چتر وقف ميسر مي شود.
وي با اشاره به نامه 53 حضرت علي(ع) بيان کرد: اين که تمام مردم به زمان‌هاي پيش از خود آگاهي دارند به قلم رسانه‌هاي آن زمان بوده است و طبيعتاً گزارش‌هاي امروز شما هم هزاران سال آينده مي‌مانند و کار نيک دستگاه‌ها و شما نيز به‌خوبي به‌جا مي‌ماند.
مديرکل اوقاف و امور خيريه لرستان عنوان کرد: کسي‌که يک موقوفه را ثبت مي‌کند پيام وقف آن زمان را امروز به بهره‌برداري مي‌رساند، خودبيني نداشته باشيم مديران و روابط عمومي بايد خود بيني را کنار بگذارند، حرفي را نزند که خودبيني در آن باشد چرا که به گفته حضرت علي(ع) اين کار حرکت شيطان است.
وي تصريح کرد: ما بايد کارها را بدون منت انجام دهيم بايد با انصاف با مردم کار کنيم و انتقادپذير باشيم چه به‌عنوان مدير و چه به‌عنوان کارمند چرا که وظيفه ما کار کردن و شما رفع ايرادهاي ما و گوش زد کردن ايرادها هستيد.
خاکباز در رابطه با ضرورت ارتباط دستگاه‌ها و رسانه بيان کرد: مديران امروزه بايد با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند و مدير هوشمند مديري است که بتواند بهترين رابطه را با رسانه داشته باشد و موفقيت يک نهاد در اجرا و عمل و گفتار و کردار در گرو داشتن روابط دو سويه با رسانه‌ها است چراکه ارتباط بين دستگاه روابط عمومي و رسانه مانند يک همسايه ديوار به ديوار هستند چرا که هر دو به‌دنبال يک هدف هستند.
مدير کل اوقاف و امور خيريه لرستان خاطرنشان کرد: اگر مديري خود را از رسانه جدا بداند آن دستگاه لطمه‌هايي مي‌خورد و اگر مشورتي با صحاب رسانه شود از يک حادثه جلوگيري مي شود و از يک شکست سياسي و اجرايي جلوگيري مي‌شود و اگر اين تعامل در کشور نيز همين گونه باشد اين شکست عظيم‌تر مي‌شود.
وي عنوان کرد: از دو سال پيش تاکنون مبناي کار من بر اين بوده که تعامل دو سويه بوده است و حضور شما باعث شد که در دورترين نقاط استان از برنامه‌هاي ما و عمل وقف آشنا شدند و ضروري مي‌دانيم که از راهکارها و راهنمايي‌هاي شما استفاده کنيم.
خاکباز بيان کرد: در سال گذشته استان ما دومين استان کشور با 14.5 درصد رشد فيزيکي برنامه محوري بوديم و در سال 93 از ابتداي سال اوقاف استان رتبه‌هاي اول به خود اختصاص يافته است و اين نتيجه فعاليت سخت کارمندان اين اداره است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه لرستان با بيان اين‌که تحريم‌ها هيچ تاثيري در سازمان اوقاف و امور خيريه ندارد، گفت: با وجود کمبود بودجه در ساير دستگاه‌ها با توجه به اين‌که درآمد اوقاف از طريق بقاع متبرکه تامين مي‌شود ما اين مشکل را نداريم.
وي در رابطه با بحث آزادسازي محوطه حرم زيد ابن علي(ع) تصريح کرد: اين دغدغه چندين ساله شما و ماست وما نيازمند اين هستيم اين طرحي است که در دولت 9 و 10 مصوب شده ولي عملياتي نشده است.
خاکباز بيان کرد: يک سيستم جامع موقوفات راه‌اندازي شده است تا موقوفات تصرف شده نيز باز هم متعلق به اوقاف است و حتي بفروشند باز هم به اوقاف تعلق دارد و با طرح GIS است که پلاک موقوفه را مشخص مي‌کند.
مديرکل اوقاف و امور خيريه لرستان گفت: ساختمان‌هاي متروکه حسينيه‌ها و حمام‌هاي قديمي که کاربرد ديگري ندارند به فرمايش مقام معظم رهبري که با نظر واقف سازمان اوقاف و امور خيريه به اين امر ورود پيدا کند که هم منفعتي و هم انتفاعي عمل کند و رويه ما بر موقوفات واگذاري اوليه نيست امروزه در قالب قراردادهاي شرعي تمام موقوفات ما به سرمايه‌گذار واگذار مي‌شود تا شروع به‌کار کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن