تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محروميت يکساله مرادي از عرصه هاي دو و ميداني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۳۸ب.ظ)
کيهاني تذکر کتبي گرفت محروميت يکساله مرادي از عرصه هاي دو و ميداني کميته انضباطي فدراسيون دووميداني شرح حکم محروميت سجاد مرادي را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون دووميداني، نشست کميته انضباطي فدراسيون دووميداني در خصوص سجاد مرادي و حسين کيهاني امروز (سه‌شنبه) با حضور نمايندگان وزارت ورزش و جوانان، کميته ملي المپيک و فدراسيون دووميداني در محل اين فدراسيون برگزار شد و با ملاحظه اسناد و مدارک موجود در پرونده و با توجه به شرح گردش کار مذکور ذيل تخلفات وي محرز شد.
در اين جلسه سجاد مرادي به مدت يک سال از حضور در تمام عرصه‌هاي ورزش دووميداني محروم شد. اين راي قابل تجديد نظر است و محکوم مي‌تواند درخواست تجديد نظر خود را حداکثر ظرف يک هفته از تاريخ ابلاغ به دبيرخانه فدراسيون تسليم کند در غير اين‌صورت راي از تاريخ انقضا مهلت مذکور قطعي و لازم الاجرا خواهد بود.
يادآور مي‌شود سجاد مرادي طي مصاحبه با رسانه‌هاي نوشتاري و تصويري و رسانه‌هاي مختلف مطالب کذب و غير واقع و توهين‌آميزي را به اعضا مديريت فدراسيون دووميداني نسبت داده بود.
براساس رويه کميته انضباطي نامبرده طي جلسات 11 و 18 آذر سال جاري جهت اداي توضيح و ارائه مدارک و مستندات خود به فدراسيون دعوت شده ولي از حضور در جلسات مذکور خودداري کرده و با مصاحبه با رسانه‌ها اظهار داشته است که کميته انضباطي در حدي نيست که در مورد وي تصميم‌گيري کند.

راي کميته انضباطي به شرح زير است:
در خصوص گزارشات واصله و شکايت رئيس فدراسيون داير بر اظهارات خلاف واقع و اهانت و نشر اکاذيب عليه فدراسيون دووميداني با عنايت به صورت جلسات و رونوشت مدارک پيوست نامبرده به استناد بند 3-4 ماده 8 به واسطه توهين به رياست فدراسيون و مديران فدراسيون و توهين نسبت به اعضاي کميته انضباطي با اعلام عدم توانايي کميته در صدور راي و امتناع از حضور با توجيه «خوابم مي‌آمد و نتوانستم بروم»، اظهارت خلاف واقع در خصوص مطالبات مالي از فدراسيون مستندات به صورت‌جلسه امور مالي، اظهارات خلاف واقع در رسانه‌ها، تشويش اذهان عمومي و اهالي دووميداني و ترغيب و تحريک ساير ورزشکاران به حرکات اعتراض آميز نسبت به مديريت فدراسيون، تاثير منفي حاصل از امتناع حضور در بازي‌هاي آسيايي با توجه به عدم آمادگي و مصدوميت که منجر به از بين بردن فرصت کسب مدال براي ساير ورزشکاران شد.
اعضاي کميته انضباطي براساس بندهاي اشاره شده، نامبرده را با رعايت کيفيات مخففه و ارفاق ويژه به واسطه سوابق قهرماني يک سال از حضور در تمامي عرصه‌هاي دووميداني اعم ازورزشکار، مربي، داور، سرپرست و مدير تيم محروم مي‌کند.
نماينده دفتر مديريت عملکرد، نماينده حقوقي و امور استان‌ها، نماينده دفتر مشترک، نماينده فدراسيون، مسئول کميته دوهاي نيمه استقامت، مسئول امور حقوقي و کميته انضباطي و دبير فدراسيون از جمله اعضاي حاضر در نشست کميته انضباطي بودند.
شايان ذکر مي‌شود در خصوص پرونده انضباطي حسين کيهاني ديگر دونده کشورمان که در جلسه امروز کميته انضباطي حضور يافت نيز تصميم‌گيري شد و به دليل اظهارات وي در جلسه و سوابق وي حاکي از رفتار مناسب ورزشي و فقدان مسائل و سوابق انضباطي، مستندات بند 2 ماده 8 راي به تذکر کتبي و دريافت تعهد عدم تکرار موضوع عليه نامبرده صادر شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن