تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامي فوتي ها و مصدومين تصادفات اخير عراق اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
اسامي فوتي ها و مصدومين تصادفات اخير عراق اعلام شد اسامي زائران ايراني اربعين که طي 3 تصادف اخير از شب گذشته تا امروز فوت يا مصدوم شدند، اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن نظافتي مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زيارت با بيان اينکه تعداد فوتي هاي 3 تصادف اخير در عراق مربوط به زائراني که به کشور بازمي گشتند، به 8 نفر رسيده است و همچنين تعداد زخمي هاي اين حوادث 22 نفر مي باشد، اسامي مصدومين اين حوادث را اعلام کرد.
اسامي فوتي هاي اين حوادث بدين شرح مي باشد:
فاطمه امامي، حسين نوري (از تبريز)، ناصر فراقي، علي رشيدي( از کرج)، محمد بابا صبا، سيد محمد بابا صبا، ابراهيم سعادت (از تهران)، حسين جعفرمنش( از تبريز)
همچنين فاطمه ميرزا بيگي ، قاسم ميرزا بيگي، هادي محمدي، سيد محمود سيد جعفري، سيده سميه سادات جعفري، خليله سلطان رجبي و فاطمه برقي که اين افراد از استان مرکزي مي باشند و همچنين گلي ايماني از تهران، مجيد يوسف زاده از قزوين و ابوالفضل يوسف زاده از قزوين از مصدومين تصادفات 24 ساعت گذشته در مسير عراق به ايران بوده اند.
در تصادفات شب گذشته درمسير عراق به ايران 8 نفر از زائران ايراني ايام اربعين حسيني(ع) جان باختند همچنين 22 نفر از زائران زخمي شدند که 10 نفر از آنان ايراني و 12 نفر از اتباع ديگر کشورها بودند که از طريق ايران به عتبات عاليات عزيمت کرده بودند.
سازمان حج و زيارت ضمن عرض تسليت به خانواده هاي جان باختگان حوادث اخير و طلب آمرزش براي درگذشتگان، شفاي عاجل و سلامتي مصدومين حوادث اخير را مسئلت مي دارد.
از شب گذشته سه تصادف در خاک عراق رخ داده است که يک تصادف ميان يک دستگاه تريلر و يک دستگاه ون بوده است و دو تصادف ديگر ميان ۲ دستگاه ون اتفاق افتاده است.
اين زائران به صورت انفرادي به عراق سفر کرده بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن