تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802510723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ارومیه با وزارت دفاع پیکار می‌‌کند/ رویارویی ارتعاشات و میزان -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛
شهرداری ارومیه با وزارت دفاع پیکار می‌‌کند/ رویارویی ارتعاشات و میزان

لیگ برتر والیبال


شناسهٔ خبر: 2444261 سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
ورزش > توپ و تور

هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال با رویارویی تیم‌های شهرداری ارومیه با وزارت دفاع و ارتعاشات صنعتی و میزان خراسان برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه 26 آذرماه با برگزار شش دیدار پیگیری خواهد شد تا تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابتها ارزیابی از عملکرد خود در دور رفت این مسابقات داشته باشند.در یکی از مهمترین مسابقات این هفته و در گروه دوم دور مقدماتی، تیم‌های شهرداری ارومیه و وزارت دفاع که به ترتیب با 15 و 12 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم این گروه قرار دارند در سالن غدیر شهر ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم وزارت دفاع با وجود اینکه در هفته گذشته نخستین شکست خود را تجربه کردند ولی در کل عملکرد و نتایج تحسین برنگیزی را در رور رفت رقم زدند و در این دیدار برای اثبات شایستگی‌های خود به میدانی سخت در ارومیه می‌روند. اما ارومیه با ستارگانش و حمایت شش هزار تماشاگر مشتاق در این مسابقه برای تثبیت صدرنشینی و اقتدار در گروه دوم، انگیزه زیادی برای پیروز و پایانی خوشی برای دور رفت خواهد داشت.

تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در نخستین مسابقه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران میزبان میزان خراسان خواهد بود. شاگردان محمد وکیلی که با وجود نمایشی درخشان مقابل رقبای خود به خاطر نداشتن تجربه کافی هنوز طمع شیرین پیروزی را در این رقابتها تجربه نکرده‌اند، در آخرین مسابقه به مصاف حریفی می‌روند که با 10 امتیاز در رتبه سوم گروه خود قرار دارد.میزان علاوه بر اینکه برای کسب جایگاه مناسب در جدول تلاش می‌کند، رقابت خاصی با شهرداری زاهدان هفت امتیازی در رتبه چهارم دارد و در صورتی که میزان مغلوب ارتعاشات شود و زاهدان موفق به شکست حریف همنام تبریزی خود شود، احتمال از دست دادن رتبه سومی برای میزان وجود دارد و به همین دلیل شاگردان مومنی مقدم برای کسب پیروزی مقتدرانه تمام تلاش خود را خواهند کرد.

در سومین دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم های نوین کشاورز و مهرپارس فارس در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم با چهار و صفر امتیاز در رتبه های ششم و هفتم گروه دوم این رقابت ها قرار دارند. مهرپارس تا کنون پیروزی نداشته است و در هفته پایانی به دنبال نخستین برد خود در تهران است اما کار ساده ای در پیش نخواهد داشت.

تیم والیبال سایپا که با پنج امتیاز در رتبه پنجم گروه دوم قرار دارد، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر میزبان المهدی بندرعباس در سالن انقلاب کرج است. نارنجی‌پوشان سایپا دو پیروزی در پنج دیدار قبلی خود کسب کردند و اگر موفق به شکست المهدی شوند، دور رفت را با سه پیروزی و سه ناکامی به پایان رساندند که عملکرد قابل قبولی از این تیم خواهد بود. المهدی نیز با شش امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و پیروز این میدان حتما رتبه چهارم را به دست خواهد آورد.

تیم‌های شهرداری تبریز و زاهدان در پنجمین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. شهرداری تبریز در این هفته که پیکان صدرنشین استراحت دارد، در صورت کسب هر سه امتیاز بازی می‌تواند به یک امتیازی صدرنشین نزدیک شود. شهرداری تبریز که با 11 امتیاز از پنج بازی در فاصله چهار امتیازی پیکان 15 امتیازی قرار دارد، به دنبال گرفتن سه امتیاز مصاف با تیم زاهدانی است تا بار دیگر مدعی بودن خود در این گروه را نشان دهد.اما در سوی دیگر میدان شهرداری زاهدان نیز برای حفظ جایگاه چهارم خود در جدول رده‌بندی به برتری در این بازی و یا حداقل گرفتن کمترین امتیاز بازی چشم دوخته است، از این رو مصاف این دو تیم حساس شده است.شهرآورد گنبدی‌ها آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر والیبال خواهد بود که تیم‌های تعاون گنبد و جواهری بازرگانی این شهر به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم از نظر تماشاگر میزبان محسوب می‌شوند زیرا علاقمندان والیبال گنبدی برای موفقیت نمایندگان خود در لیگ برتر والیبال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

برنامه کامل دیدارهای لیگ برتر والیبال در هفته هفتم به قرار زیر است:

گروه اول
* ارتعاشات صنعتی ایران - میزان خراسان، خانه والیبال - ساعت 15
* شهرداری تبریز - شهرداری زاهدان، سالن شهید اقدمی - ساعت 17
* بازرگانی جواهری گنبد - تعاون گنبد، سالن ا لمپیک - ساعت 17
 
گروه دوم
* شهرداری ارومیه - وزارت دفاع، سالن غدیر - ساعت 17
* نوین کشاورز - مهر پارس فارس، خانه والیبال - ساعت 17
* سایپا البرز - آلومینیوم المهدی بندرعباس، سالن انقلاب - ساعت 17









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن