تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804407144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کيفيت فضاي بيمارستان ها در حد توان ارتقا يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۳ب.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم: کيفيت فضاي بيمارستان ها در حد توان ارتقا يافته است رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم گفت: هيچ پزشکي حق ندارد ريالي خارج از تعرفه موجود به هر شکلي و به هر عنواني از مردم دريافت کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم درگفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت در استان قم، افزود: خوشبختانه پزشکان نيز بزرگوارانه با اجراي اين طرح همکاري مي کنند و تاکنون بجز يکي دو مورد تخلف که به سرعت برطرف شده، موردي نداشتيم و از اين جهت از پزشکان تشکر مي کنيم.
وي با اشاره به نگراني نابجاي برخي بيماران که تصور مي کنند اگر پول درخواستي پزشک را پرداخت نکنند، درخواستشان محقق نمي شود، تصريح کرد: بنده اطمينان مي دهم که اين گونه نخواهد بود و کار بيماران انجام خواهد شد و مطمئن هستم که اگر مردم همکاري کنند، مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت نيز به طور کامل اجرا مي شود.
ابوالفضل ايراني خواه با بيان اينکه شهروندان بايد بدانند که پرداختي هاي خارج از ضوابط و مقررات تعيين شده وجهه قانوني ندارد، اضافه کرد: مردم مي توانند در صورت مواجهه با هرگونه دريافت غيرمتعارف در مراکز بهداشتي، مراتب را با شماره تلفن 1690 در ميان بگذارند.
وي با بيان اينکه برنامه تحول نظام سلامت يکي از بهترين و مؤثرترين برنامه هاي حوزه سلامت مي باشد که در دولت تدبير و اميد به منظور رفاه حال مردم به اجرا درآمده است، اضافه کرد: درمرحله اول طرح تحول نظام سلامت که اهدافي، از جمله کاهش ميزان پرداختي بيماران بستري در بيمارستان هاي دولتي، برنامه ترويج زايمان طبيعي، ارتقاء کيفيت هتلينگ در بيمارستان هاي دولتي داشت، به نحو مطلوبي در حال اجرا مي باشد.
ايراني خواه با اشاره به اينکه طرح تحول نظام سلامت از 15 ارديبهشت ماه امسال آغاز شده، افزود: اين طرح که هدف عمده آن تکريم هرچه بيشتر و کاهش پرداختي مردم در مراکز درماني مي باشد، به شکل کامل و با تأمين اعتبارات لازم، در تمام مراکز دولتي و خيريه استان اجرايي شده است.
وي ادامه داد: کيفيت فضاي بيمارستان ها در حد توان ارتقا يافته است و در اين راستا آنچه که موجب رفاه و رضايت مردم شود را مورد توجه قرار داده ايم.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم با اشاره به موفقيت اين طرح در مراحل دوم و سوم، گفت: معتقديم که شان مردم بالاتر از وضع موجود است و با تمام توان نسبت به ارتقاء کيفيت خدمات مراکز درماني اقدام کرده ايم و در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم کرد.
وي گفت: هدف اجراي مرحله سوم از اين طرح برخورد با دريافت هاي غيرقانوني بوده که به جد در تمام مراکز دولتي و خيريه استان اجرايي شده است.
در مرحله اول طرح تحول نظام سلامت، کاهش ميزان پرداختي بيماران بستري در بيمارستان هاي دولتي، برنامه ترويج زايمان طبيعي، ارتقاء کيفيت هتلينگ در بيمارستان هاي دولتي، حمايت از ماندگاري پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقيم در بيمارستان هاي دولتي، ارتقاء کيفيت خدمات ويزيت در بيمارستان هاي دولتي، برنامه حفاظت مالي از بيماران صعب العلاج، خاص و نيازمند و نظارت بر حسن اجراي برنامه هاي تحول سلامت، اجرا شد.
مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت مربوط به طرح تحول در حوزه بهداشت بود که اين طرح پنج هدف مهم شامل ارتقاء شاخص هاي بهداشتي، بهبود کيفيت خدمت، رضايت مردم، کنترل هزينه ها و عدالت در سلامت را دنبال مي کند.
مرحله سوم اين طرح نيز با ابلاغ اجراي مفاد کتاب "ارزش هاي نسبي سلامت جمهوري اسلامي ايران در سال 93 کليد خورد؛ با اجراي مفاد اين کتاب بيش از 300 خدمت جديد تحت پوشش بيمه قرار مي گيرد و پرداختي مردم بابت خدمات سلامت در بخش هاي دولتي و خصوصي کاهش مي يابد، به نحوي که در بخش خصوصي، پرداخت ها در قالب صورتحساب هاي رسمي بيمارستان و در چارچوب قانون خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن