واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Maya - Studio Realstic Render - BMW M3 E46 boy-hercule 28 آبان 1389, 21:37سلام به همه 3D کارها و دوستداران 3D. تو این پست جدیدترین کارم رو برای نمایش و نقد کردن گذاشتم. مدل این ماشین یعنی BMW M3 E46 تماما با نرم افزار Maya ساخته شده و با Mentalray هم رندر گرفته شده. تعداد Face های ماشین هم حدود 27000 ،Triangle یا Polygon هستش که به نظرم زیاد نیست چون داخل ماشین هم بصورت کامل مدلسازی شده و مناسب برای استفاده در Game و Animation هستش. Texture های ماشین کاملا با Photoshop از روی رفرنس های BMW ساخته شده. لطفا عیب و ایرادهایی که توی این مدل می بینید رو از هر لحاظ بگید، چه مدلسازی، چه رندرینگ؛ و اگه تونستید یک مقایسه ای هم این مدل رو با نمونه کار قبلیم که لینکش رو در زیر گذاشتم بکنید و نظرتون رو بیان کنید. هر سوالی هم داشتید می تونید با ایمیل زیر باهام تماس بگیرید. Email : [email protected] ([email protected]) Previous My Work : () Farrokh 05 آذر 1389, 11:31در جای اشتباه تاپیک زده بودید منتقلش کردم کارتون خوب شده مخصوصا شیدر ماشین ولی استدیو و نور پردازیش باید بهتر باشه توی قسمت صندوق عقب هم نا همواری دیده می شه موفق باشید Majid CG 05 آذر 1389, 12:42عالی شده مخصوصا رنگش واقعا قشنگه میشه بگی چندمین کاره ماشینت:green:ه یه پلاک هم میزاشتی براش اگه با کامپوزیت میزاشتی کارتو خیلی قشنگتر میشد:green: تو این مدل نسبت به قبلی واقعا پیشرفت داشتی نمیخوام بیخودی تعریف کنم ولی این کارت از قبلی سختر بوده و خوب جزئیاتش رو در اوردی شیشه ها و چراغا رم بهتر کار کردی تو این ماشین همچنین متریالشم خیلی خوب شده ولی به نظرم اون شبکه های جلوی ماشینو بهتر میتونستی کار کنی :rose: به هرحال موفق باشی راجع به ماشینمم اگه نظر بدی ممنون میشم تو امضام هست:oops: nitroxy 05 آذر 1389, 16:25دوست عزیز سلام . کارت خیلی قشنگه واقعا زحمت کشیدی . Modeling که خیلی خوبه اما تو Rendering & material فکر میکنم هنوز جای کار داره . به نظر من اگه رفلکت شیشه ها بیشتر باشه و رفلکت منبع نور توش دیده شه بهتره . متریال رینگ ها و دیسک های ترمز و لبه های جلو پنجره رو هم حتما کروم (chrome) کن که خیلی بهتره . در کل کارت عالیه . :rose: راستی رفرنست BMWM3 E46 Need For Speed SHIFT بوده ؟؟ :wink: boy-hercule 07 آذر 1389, 14:10دوست عزیز سلام . کارت خیلی قشنگه واقعا زحمت کشیدی . Modeling که خیلی خوبه اما تو Rendering & material فکر میکنم هنوز جای کار داره . به نظر من اگه رفلکت شیشه ها بیشتر باشه و رفلکت منبع نور توش دیده شه بهتره . متریال رینگ ها و دیسک های ترمز و لبه های جلو پنجره رو هم حتما کروم (chrome) کن که خیلی بهتره . در کل کارت عالیه . :rose: راستی رفرنست BMWM3 E46 Need For Speed SHIFT بوده ؟؟ :wink: بابت نظرتون ممنون. خیلی استفاده کردم اما راجع به سوالتون، بلوپرینت ها و رفرنس های این کار از سایت های () و جستجوگر عکس گوگل بوده. امین تری دی 07 آذر 1389, 21:01مدلینگ عالیه موفق باشی رفیق :green: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 409]