تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور متکدیان حرفه‌ای پاکستانی و افغانستانی در کرمانشاه ‌


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حضور متکدیان حرفه‌ای پاکستانی و افغانستانی در کرمانشاه ‌
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر تسریع در جمع آوری افراد کارتن‌خواب با توجه به شروع فصل سرما تاکید کرد.
آفتاب: به گزارش ایسنا، آیت الله آزرمی در سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان که با دستور کار جمع آوری کارتن خواب‌ها برگزار شد، با تاکید بر تسریع در جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر کرمانشاه گفت: با توجه به شروع فصل سرما، شهرداری کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های ذیربط باید در جمع آوری کارتن خواب‌ها نهایت اهتمام و تلاش خود را بکار گیرد.


وی افزود: کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست و دستگاه‌های ذیربط در این راستا وظیفه مهمی به عهده دارند.


‌مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته مرگ افراد کارتن خواب در کرمانشاه وجود داشته و با توجه به اینکه این افراد از حقوق انسانی برخوردار هستند، همه دستگاه‌های ذیربط در قبال جمع آوری و ساماندهی این افراد مسئولند.


مجتبی قبادی با بیان اینکه با توجه به فصل سرما خطرات جانی این افراد را تهدید می‌کند، اظهار کرد: افراد کارتن‌خواب معمولاً در زیر پل ها، درختان و پارک‌ها سکنی دارند، لذا از دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری می‌خواهیم که جمع آوری این افراد را با جدیت در دستور کار داشته باشند.


وی همچنین با اشاره به درج خبری توسط یکی از خبرگزاری‌های استان مبنی بر وجود متکدی عربستانی در استان گفت: به هیچ عنوان متکدی عربستانی در استان نداریم، اما متکدی پاکستانی و افغانستانی در استان وجود دارند و به صورت حرفه‌ای مبادرت به تکدی‌گری می‌کنند.


وی خواستار فرهنگ سازی و آگاهی بخشی بیشتر به جامعه به منظور قطع کمک‌های مردمی به متکدیان در سطح شهر به ویژه متکدیان حرفه‌ای شد.


قبادی تصریح کرد: بحث جمع آوری متکدیان و افراد کارتن خواب را در سطح شهر کرمانشاه با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این زمینه دارای طرح و برنامه هستیم.






تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن