تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطع قرارداد بيمه‌ هاي تکميلي از 11 آذر ماه جاري در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۷ب.ظ)
رئيس بيمارستان آرياي رشت انتقاد کرد: قطع قرارداد بيمه‌ هاي تکميلي از 11 آذر ماه جاري در گيلان رئيس بيمارستان آرياي رشت گفت: بيماران بيمارستان آرياي رشت به دليل عدم تمديد قرارداد شرکت‌هاي بيمه‌، بدون بيمه تکميلي هستند و هزينه‌هاي مضاعف را خودشان پرداخت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فيض‌الله صفرپور عصر امروز در جمع خبرنگاران از عدم تمديد قرارداد بيمه‌هاي تکميلي با بيمارستان آرياي اين شهر ابراز گله‌مندي کرد.
وي اظهار کرد: با وجود اينکه 10 درصد تخفيف در زمينه بيمه تکميلي بيماران براي بيمه‌ها لحاظ کرده‌ايم اما تاکنون هيچ بيمه‌اي اقدام به تمديد قرارداد نکرده است.
رئيس بيمارستان آرياي رشت تخفيف بيمه تکميلي براي بيمه‌ها را 34.2 هزار تومان از 38 هزار تومان عنوان کرد و افزود: قرارداد بيمه‌ها براي درمان تکميلي از 11 آذر ماه جاري در گيلان قطع شده است و با وجود اينکه از 13 مهر امسال اعلام کرده‌ايم بيايند قرارداد ببندند اما تاکنون اين امر صورت نگرفته است.
وي عدم تامين بيمه تکميلي درمان را موجب بروز مشکلات براي بيماران عنوان کرد و يادآور شد: اکنون بيماران بدون بيمه تکميلي در بيمارستان درمان مي‌شوند و هزينه‌هاي مضاعف را خودشان پرداخت مي‌کنند.
صفرپور درباره بيمه پايه نيز تصريح کرد: بيمه پايه شامل تامين اجتماعي، خدمات درماني و ارتش است که تنها 15 درصد کل هزينه بيمارستان را پرداخت مي‌کنند.
وي با اشاره به اينکه وقتي شرکت بيمه تمديد قرارداد نکند به ضرر بيمار خواهد بود، گفت: در اين صورت مجبور هستيم هزينه دستمزد پرسنل را از حق پزشکان برداريم و اکنون حدود 5 تا 6 ميليارد تومان به پزشکان بدهي داريم و از آنها مهلت مي‌خواهيم تا پول را پرداخت کنيم.
رئيس بيمارستان آرياي رشت اضافه کرد: تمام بيمه‌ها اعلام آمادگي براي تمديد قرارداد کرده‌اند اما عملاً تاکنون هيچ بيمه‌اي اين کار را انجام نداده است.
وي با بيان اينکه برخي بيمه‌ها سقفي براي پوشش بيمه تکميلي ندارند، اجراي طرح نظام سلامت را اقدام خوبي عنوان کرد و افزود: پزشکان تمايل دارند ارتباط مالي با مردم قطع شود و اين طرح اقدام خوبي است.
صفرپور درباره موضوع زيرميزي و روميزي پزشکان متذکر شد: طرح اين موضوع به نوعي نفاق‌افکني بين پزشک و مردم است.
وي بيمارستان آرياي رشت را در توريست‌درماني موفق دانست و يادآور شد: امکانات براي بيمارستان آريا و سرويس کامل در بحث توريست‌درماني مهيا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن